Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres

:hmm: Det minner meg om en person, hvem kan det være?

Ah, kom på det, meg selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettop kommet hjem fra skolen. Dro hjemmefra klokken syv i morgen.. hadde noen timer pause til middag da.. men har ikke vært hjemme før nå!  :scared:

 

 

trøtt...må....sove.....nå........

 

 

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................!

Pendler du mellom Roma og Oslo, eller? Det er INGEN som har så lange dager på skolen, inkludert til og fra skolen.

Jeg jobbet med skole fra 08.00-17.00

 

spiste middag pluss pause fra 17.00-20.00

 

Jobbet videre i 3 1/2 time (20.00- 23.30)

 

Men på veien hjem gikk luften ut av dekket på sykkelen så jeg måte gå ganske langt... :thumbdown:

 

Derfor kom jeg rimelig sent hjem...

Lenke til kommentar

Goood morning boys'n girls !

Nettopp stått opp, hatt en deilig dusj og skal ta meg noe mat.

Så skal jeg gjøre bilen klar for Oslo og deretter på jobben.

 

Er ikke andre vel som skal på Bad Religion konsert til helga ? Blir jo helt genialt.

 

Snowdog_ : Må si at du kan det med å gjøre folk nysgjerrig... Tell me, hva slags ramp har du vært å gjort nå ... ;)

 

Nej, får ta på meg noen klær og mat. Snæcks!

Lenke til kommentar
Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres

:hmm: Det minner meg om en person, hvem kan det være?

Ah, kom på det, meg selv!

Sier bare at jeg må gjøre;

2 sider bokreferat

2 sider rapport,

6 siders kunst & håndverk greier,

1 sides intervju i engelsk... ALT til i morra...

 

(Rakk å gjøre halvparten av rapporten på laproppen i Nat.M. Timen idag da.. ;)

men uansett...

 

 

 

Jeg vil på Bad Religion konsert, Hvor og når?!?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må illustrere to bilder som skal ha sammenheng med en historie jeg skrev for to uker siden.

 

*dødslei av media*

Lenke til kommentar

Ja, idag fikk jeg tilbake norsk hovedmål skriftlig. Fikk en 5'er. :thumbs:

Motet sank litt da jeg fikk beskjed om å lære meg og skrive a og o skikkelig, men men...

 

Ja! Så fikk jeg tilbake en matteoppgave. Fikk en 4'er. Er ganske fornøyd, snittet lå vel på 2\3. (var jævlig amper stemmnig, alle var drittsur for de hadde fått så dårlig karakter :laugh: )

 

Hadde også tyskprøve idag, tror det gikk ganske bra.

 

Tja.... Prikken over i'en var vel og få en 6'er i KRL-prøve og en klem av Nora. (hehe) :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...