SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Korfor er det ikke noe "Location" ved avatar lengre? Jaja får gjøre det beste av det. Se på en film eller to. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ok, jeg skal drikke i dag allikevell Skal ta meg en 6'er og se film og drit...tror det kan bli bra. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ok, jeg skal drikke i dag allikevell Skal ta meg en 6'er og se film og drit...tror det kan bli bra. Billig pils opp i nord ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel, egentlig ikke. Er svindyrt IMO. 160kr elns for 6'er med Ice Meneh, jeg tror jeg nøyer meg med 3 stykk i stede for. Orker ikke å drikke meg full i dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Feber suks! Svetter på ballan som bare f...! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 http://web.archive.org/web/20010417153935/...www.b-real.net/ noen har hat b-real.net før meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 4 fester i helgen. I dag er det en slækk revyfest (uten fyll ) og i morra er det fest med godfyll! Fett nok det, men blir litt lite tid til søppel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fest uten fyll er ikke fest men familie selvskap Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Snøbikkja... hadde tenkt meg til Bergen om 3-4 uker, julehandel vet du..... Hadde vært fint om vi kunne samle en forumgjeng å tatt noe pils.... ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fest uten fyll er ikke fest men familie selvskap Kommer ann på hva man gjør det til det b-real Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Snøbikkja... hadde tenkt meg til Bergen om 3-4 uker, julehandel vet du.....Hadde vært fint om vi kunne samle en forumgjeng å tatt noe pils.... ? Ja det hadde vært kult. Lurer på kor mange hw'r fra bergen det er? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fest uten alkohol er bare daffing med musikk. var netopp nede i butikken og så mange digge damer som drev og kjøpte rusbrus. En av de så lenge på meg. Stirret liksom. Enten var eg en slags freakshow eller så var eg digg. Når eg sto utenfor var hun ene nabo jenten der. Hun spurte meg om eg kunne kjøpe røyk for hun og eg var helt sjokkert siden eg syns hun var digg og trodde hun var 19-20 år eller no. Noe annet eg så var en nazi svin som gikk forbi. Haha tror eg aldri har sett en nazi før. Var en pingle gutt på ca 17-18 da. Måtte markere og ga beskjed til hunden at hun måtte bjeffe. *grin* Morsomt butikk tur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fy da...langer du? Joda, har da gjort mine innkjøp jeg også da, men dog til pus'en Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe. Kult. Kan være kult uten alkohol også SnowDOG_, men det er en VESENTLIG forskjell. Det er jeg enig i. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Eg har vært på fester uten alkohol men har alltid klart å bli full. Det kan godt være det er kult for noen å være på fest klin edru. Jaja kjøpte litt digg til ikveld siden det blir hjemmedaff idag. Eneste pyet er at eg har vondt i hodet. :/ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 nvoetfiv - 15 stk ja, men da ser jeg ikke probleme med å invandere kåken din BTW: sitter på jobb og kjeder meg, skal værra her til 23.00. Har tatt med laptop'n så jeg ser på Divx når det er lite å gjøre... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg er bedt på fest neste uke. Det er visst promillesjekk i døra (altså men må _ha_ promille for å komme inn). Kanskje jeg skal... eksprimentere litt da? ;D Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det synes jeg Daniel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg ser sosohal som moden nok! Uansett, jeg stikker og ser Kill Bill på kino nå! Havv Fønn Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Daniel: Jeg syns du skal gå ditt! Viss du ikke har drekt deg drita før, da mener jeg _litt_veldig_drita, så gjør det nå! Gjør ikke noe med en liten erfaring her i livet vell? /me bruker btw fixedsys fonten i msn, 1337 eller Daniel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg