Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D je je. Tok men en pause fra forumet men nå er eg tilbake...nesten.

Håkon Børde stemme:

 

"For ja, etter lange fire timer, er SnowDOG tilbake".

 

*abryter seg selv:* "SnowDOG, ja, denne bevitrende personen som hadde æren av å sikre seg den prestisjetunge 2 millioner premien".

 

*Avbryter seg selv igjen:* "2 millioner, ja, dette astronomiske tallet som bare Rimi-Hagen og andre rike aktører kan handle opp med".

 

*Avbryter seg selv igjen:* "Handle, ja. Dette synonymet som de to hundre siste årene har hatt en enorm forandring, som bare Naztac børsen kan handle opp med".

 

*Avbryter seg selv igjen:* "Med, ja. Denne preposisjonen som har preget det norske språk gjennom titalls av århundre, og ikke nok med det, dens utblomstring florer, ikke bare i den gamle Londonium, men blant annet i vårt kjære naboland, Sverige".

 

*Avbryter seg selv igjen:* "Sverige, ja, dette ressurssterke landet med IT som en viktig del av deres oppbygning, har vært en viktig del for både Sverige som land og innbyggerstat.

 

OK, jeg kunne fortsatt for alltid, men jeg er overtrøtt, og hadde derfor UTROLIG lite å gjøre. HAHA, jeg har dårlig humor. Dere bør ha sett Team Antonsen sketsjen for å i det hele tatt synes at denne er morsom.

 

Ellers?

Lenke til kommentar

Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres

Lenke til kommentar

Nettop kommet hjem fra skolen. Dro hjemmefra klokken syv i morgen.. hadde noen timer pause til middag da.. men har ikke vært hjemme før nå! :scared:

 

 

trøtt...må....sove.....nå........

 

 

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................!

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Nettop kommet hjem fra skolen. Dro hjemmefra klokken syv i morgen.. hadde noen timer pause til middag da.. men har ikke vært hjemme før nå! :scared:

 

 

trøtt...må....sove.....nå........

 

 

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................!

Pendler du mellom Roma og Oslo, eller? Det er INGEN som har så lange dager på skolen, inkludert til og fra skolen.

Lenke til kommentar
Helt sist i reportasjen går tre jenter bortover en korridor. Kathrine i midten :love:

*Titte på filmklipp*

 

ah, blond :thumbup:

 

Det var vel det eneste jeg klarte å se...

Fant ikke rete klippet jeg... :blush:

 

Derfor synes jeg bfisk skal poste bilde jeg... :cool:

 

Lykke til idag og! ta på ekstra av den parfymen. Men ikke for mye, det er ekkelt.. ;)

Lenke til kommentar
Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres

Du må ikke vente så lenge da vet du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...