d00fen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Når får vi seg bilde av den utvalgte? Hei nvoetfiv btw. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvorfor bilde når dere kan få film? Se posten over Skal scanne noen bilder når jeg får fremkalt dem... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://mscon.net/amiga/mitt/ta%2520skrittet.jpg Mulig denne er gammel men f*en så bra den er. BEste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://home.no/dimiles/img.jpeg je je. Tok men en pause fra forumet men nå er eg tilbake...nesten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://home.no/dimiles/img.jpeg je je. Tok men en pause fra forumet men nå er eg tilbake...nesten. Håkon Børde stemme: "For ja, etter lange fire timer, er SnowDOG tilbake". *abryter seg selv:* "SnowDOG, ja, denne bevitrende personen som hadde æren av å sikre seg den prestisjetunge 2 millioner premien". *Avbryter seg selv igjen:* "2 millioner, ja, dette astronomiske tallet som bare Rimi-Hagen og andre rike aktører kan handle opp med". *Avbryter seg selv igjen:* "Handle, ja. Dette synonymet som de to hundre siste årene har hatt en enorm forandring, som bare Naztac børsen kan handle opp med". *Avbryter seg selv igjen:* "Med, ja. Denne preposisjonen som har preget det norske språk gjennom titalls av århundre, og ikke nok med det, dens utblomstring florer, ikke bare i den gamle Londonium, men blant annet i vårt kjære naboland, Sverige". *Avbryter seg selv igjen:* "Sverige, ja, dette ressurssterke landet med IT som en viktig del av deres oppbygning, har vært en viktig del for både Sverige som land og innbyggerstat. OK, jeg kunne fortsatt for alltid, men jeg er overtrøtt, og hadde derfor UTROLIG lite å gjøre. HAHA, jeg har dårlig humor. Dere bør ha sett Team Antonsen sketsjen for å i det hele tatt synes at denne er morsom. Ellers? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) haha!!! beste på lenge, ihvertfall når jeg er trøtt... LoL Velkommen Back SnowDOG_, we have missed ya.. Sov godt..! Endret 5. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Nettop kommet hjem fra skolen. Dro hjemmefra klokken syv i morgen.. hadde noen timer pause til middag da.. men har ikke vært hjemme før nå! trøtt...må....sove.....nå........ ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................! Endret 5. mai 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nettop kommet hjem fra skolen. Dro hjemmefra klokken syv i morgen.. hadde noen timer pause til middag da.. men har ikke vært hjemme før nå! trøtt...må....sove.....nå........ ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................! Pendler du mellom Roma og Oslo, eller? Det er INGEN som har så lange dager på skolen, inkludert til og fra skolen. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Sove nå pga imorrå SKOLEN TID Neida sie at jeg er syk om morgen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sove nå pga imorrå SKOLEN TID Neida sie at jeg er syk om morgen Tøffen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Winners go to school but junkies and rejekts are cool and dont. Edit: Nå har eg vært ute og kjørt med en kompis og gjorde noe eg ikke burde ha gjort. Men det trengtes. Endret 6. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva har du gjort nå da SnowDOG_? Innebærer det noe av føgende alternativer?; 1. Døde kropper 2. Penger 3. Bevis 4. Damer 5. "Medisiner" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Edit: Angret og slettet innholdet. Edit: WOW! http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3685791.stm God natt. Endret 6. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Æeeeææ! Spiker i hodet! *holde meg langt unna ting som skyter spiker* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Helt sist i reportasjen går tre jenter bortover en korridor. Kathrine i midten *Titte på filmklipp* ah, blond Det var vel det eneste jeg klarte å se... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Helt sist i reportasjen går tre jenter bortover en korridor. Kathrine i midten *Titte på filmklipp* ah, blond Det var vel det eneste jeg klarte å se... Fant ikke rete klippet jeg... Derfor synes jeg bfisk skal poste bilde jeg... Lykke til idag og! ta på ekstra av den parfymen. Men ikke for mye, det er ekkelt.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 I den kommunistgreia de, kan jeg få lov til å være innvandrer? Må ha det og, er ikke norskt land uten innvandrere... Of course, innvandrere må vi ha Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Trallalalallala... så lite det er å gjøre på. Jeg holder på å få ferdig min flotte bokanmeldelse av boken Jonas av Jens Bjørneboe. Og hadde jeg vært smart hadde jeg gjort denne ferdig for flere dager siden, men irrasjonelle meg sørger for å ha masse arbeid kvelden før det skal leveres Du må ikke vente så lenge da vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg