Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, jeg begynner å ane en god Norsk film her 

en gruppe militante ungdommer forsøker statskupp, og det hele startet etter diskusjoner på et internett fora

Tja, med Wenche Foss som Adawen og Bjørn Sundquist som deg :p

 

Kan jeg bli "delegeringsminister" ? I et kommunistisk styre skal jo alt fordeles "likt" vet du  (min første post i søppel dette)
Hvis du gjør jobben din så :) Endret av Elyas Machera
Lenke til kommentar
Kan jeg bli "delegeringsminister" ? I et kommunistisk styre skal jo alt fordeles "likt" vet du  (min første post i søppel dette)
Hvis du gjør jobben din så :)

Så klart jeg skal gjøre jobben min :thumbup: Takk! Men, også var det det å få gjennomført det da.. Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? :D

Lenke til kommentar

Da var jobben sagt opp. Litt vemodig etter snart 1,5 år og ca 10.000 samtaler. Orker bare ikke telefonsalg lengre, rett og slett. Åpner for noen andre, da :)

 

Det har jo vært god erfaring og en fin tid jeg kommer til å ta med meg videre, men telefonsalg var ikke helt min greie. Man blir litt utbrent - man får sympati for kundene som ikke vil ha. Telefonsalg ER faktisk råsalg, oppsøkende salg osv. Har liksom ikke samme gnisten lengre, og da selger man ikke, og da er det ikke no gøy. Blir som å svømme i motstrøm - svømmer du hardt blir du sliten og taper, gjør du det ikke, taper du likevel. Gotta stay in there, noe jeg har klart siden November i fjor. Siste arbeidsdag blr 03. juni, det blir deilig å slutte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
*Vifte med den nye N-gage-mobilen sin* :D

Grattis!

 

Apropos mobiler; er det for dyrt å svi av nesten 3k på ny mobil til damens 18års dag?

Lenke til kommentar
Så klart jeg skal gjøre jobben min  :thumbup: Takk! Men, også var det det å få gjennomført det da.. Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? :D

Det var en über1337 süper idè.....

men hva med å la de slakte hverandre bare.....

Så blir vi kvitt de også.. No more gauling...

 

 

Edit, I den kommunistgreia de, kan jeg få lov til å være innvandrer? Må ha det og, er ikke norskt land uten innvandrere... ;)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...