Inkognito Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hm, er ikke 'stealth' en viktig del av gerilja krig. Røyken fra sigarene vil røpe posisjonenen til geriljasoldatene. Fins det en type sigar-snus man kan bruke kanskje. Eller blir dette litt for mye detaljer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hmm, jeg begynner å ane en god Norsk film her en gruppe militante ungdommer forsøker statskupp, og det hele startet etter diskusjoner på et internett fora Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hmm, jeg begynner å ane en god Norsk film her en gruppe militante ungdommer forsøker statskupp, og det hele startet etter diskusjoner på et internett fora Et KOMMUNISTISK sådant Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan jeg bli "delegeringsminister" ? I et kommunistisk styre skal jo alt fordeles "likt" vet du (min første post i søppel dette) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Høres greit ut det. Men når det kommer igang er det full stopp på hardware til butikker jeg ikke liker, og hardware.no får ikkeno vaffal! Pappa'n min er sterkere enn din ihvertfall Ueland! SÅDETSÅ! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) hmm, jeg begynner å ane en god Norsk film her en gruppe militante ungdommer forsøker statskupp, og det hele startet etter diskusjoner på et internett fora Tja, med Wenche Foss som Adawen og Bjørn Sundquist som deg Kan jeg bli "delegeringsminister" ? I et kommunistisk styre skal jo alt fordeles "likt" vet du (min første post i søppel dette) Hvis du gjør jobben din så Endret 5. mai 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan jeg bli "delegeringsminister" ? I et kommunistisk styre skal jo alt fordeles "likt" vet du (min første post i søppel dette) Hvis du gjør jobben din så Så klart jeg skal gjøre jobben min Takk! Men, også var det det å få gjennomført det da.. Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? Genial ide, men det er vel litt kjipt hvis alle får AWP? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? Ofre dem? Ingen dårlig idè. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 *Lage plan for destruktiv gammakanon som kan stoppe revolusjonen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi vant 7-0... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Slettes ikke verst, gratulerer! Hvilken sport er dette? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Da jeg gikk i 3.Klasse elns spilte vi mot et lag og tapte 18-1, siden de hadde med seg to eldre og bedre spillere. Så spilte vi mot dem igjen et halvt år senere, og da slo vi dem 7-0! (Da uten de eldre spillerne) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Da var jobben sagt opp. Litt vemodig etter snart 1,5 år og ca 10.000 samtaler. Orker bare ikke telefonsalg lengre, rett og slett. Åpner for noen andre, da Det har jo vært god erfaring og en fin tid jeg kommer til å ta med meg videre, men telefonsalg var ikke helt min greie. Man blir litt utbrent - man får sympati for kundene som ikke vil ha. Telefonsalg ER faktisk råsalg, oppsøkende salg osv. Har liksom ikke samme gnisten lengre, og da selger man ikke, og da er det ikke no gøy. Blir som å svømme i motstrøm - svømmer du hardt blir du sliten og taper, gjør du det ikke, taper du likevel. Gotta stay in there, noe jeg har klart siden November i fjor. Siste arbeidsdag blr 03. juni, det blir deilig å slutte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 *Vifte med den nye N-gage-mobilen sin* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 *Vifte med den nye N-gage-mobilen sin* Grattis! Apropos mobiler; er det for dyrt å svi av nesten 3k på ny mobil til damens 18års dag? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Så klart jeg skal gjøre jobben min Takk! Men, også var det det å få gjennomført det da.. Hva med å ta alle CS-nerdene (slik som CFD), gi dem våpen og la dem bruke taktikken sin og angripe først politiet, så rådhuset og de andre kommunale stedene? Det var en über1337 süper idè..... men hva med å la de slakte hverandre bare..... Så blir vi kvitt de også.. No more gauling... Edit, I den kommunistgreia de, kan jeg få lov til å være innvandrer? Må ha det og, er ikke norskt land uten innvandrere... Endret 5. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Apropos mobiler; er det for dyrt å svi av nesten 3k på ny mobil til damens 18års dag? Hvor lenge har dere vært sammen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg