Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

endre' date='05/05/2004 : 17:22']
endre,05/05/2004 : 17:08]
endre,05/05/2004 : 16:25]
Jah, du er ikke den eneste som skal på jobb. Det må til. Tror forresten jeg leverer oppsigelsen min i dag!

Folk flest bør jo egentlig prise seg lykkelige for å ha jobb.

Enig. Jeg har ikke jobb, men skulle gjerne hatt det.

Da er vi i samme situasjon. :)

Men det er vel ekstra vanskelig for meg å finne meg en jobb som passer, siden jeg går på skole.

Samme her.

Det blir vel også ekstra vanskelig å finne en jobb med tanke på at jeg ikke er atten enda :thumbdown:

Er du 16, som meg, eller eldre, så er jo det lovlig å ansette deg. :)

Nei, er sytten, men de plassene jeg har vært å spurt etter jobb, sier de at de vanligvis ikke eller svært sjelden tar inn personer under atten. :mad:

 

Må legge til at jeg ikke har vært i hele byen på jakt etter jobb, men i noen butikker ikke så langt i fra der jeg bor.

Må være litt kjipt.

Spør etter sommerjobb ihvertfall, det er jo litt enklere å skaffe.

Fikk meg det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke minst snowDOG_ :p

 

Skal dere skaffe dere jobber så må dere være aktive, send inn søknader slik at dere ligger å lurker når plasser blir åpne, ikke gå rundt å spør.

Les i avisen, sjekk på nettet. Det finnes massevis av utvalg, du må bare gidde å lete deg fram til det.

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Ikke minst snowDOG_ :p

 

Skal dere skaffe dere jobber så må dere være aktive, send inn søknader slik at dere ligger å lurker når plasser blir åpne, ikke gå rundt å spør.

Les i avisen, sjekk på nettet. Det finnes massevis av utvalg, du må bare gidde å lete deg fram til det.

Det er ikke alle steder det er så mange jobbmuligheter for de under 18, fordi det bare er kiosker eller bensinstajsoner der de selger røyk og sånn.. Da er det ikke mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg og en annen har en plan om å ta over verden (skal begynne med Kvinesdal (heimbygda mi)). Vet at dette ligner litt på Loffelur sitt prosjekt, men han er kapitalist, og dette skal bli kommunistisk, med alt det innebærer, folkemord, meg som diktator osv. :)

 

Har noen noen ideer til hvordan vi skal få det til?

Dere skal få noen fordeler ;)

Lenke til kommentar
Ikke minst snowDOG_ :p

 

Skal dere skaffe dere jobber så må dere være aktive, send inn søknader slik at dere ligger å lurker når plasser blir åpne, ikke gå rundt å spør.

Les i avisen, sjekk på nettet. Det finnes massevis av utvalg, du må bare gidde å lete deg fram til det.

Det er ikke alle steder det er så mange jobbmuligheter for de under 18, fordi det bare er kiosker eller bensinstajsoner der de selger røyk og sånn.. Da er det ikke mye man kan gjøre.

Sånn er det her jeg bor.

Gjett hva jeg gjorde, jeg dro til byen ;)

 

Men jeg skjønner tankegangen din.

Lenke til kommentar
Jeg og en annen har en plan om å ta over verden (skal begynne med Kvinesdal (heimbygda mi)). Vet at dette ligner litt på Loffelur sitt prosjekt, men han er kapitalist, og dette skal bli kommunistisk, med alt det innebærer, folkemord, meg som diktator osv. :)

 

Har noen noen ideer til hvordan vi skal få det til?

Dere skal få noen fordeler ;)

tror mord kan droppes, vi er ikke så mange nordmenn. Vi gjør oss rike og kjøper opp land etter land ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...