Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@PT: Tenkte at jeg skulle gjøre noe sånnt jeg å :)

Gidder ikke skrive en lange tale eller no ;)

Min var på maks 10 (korte) linjer, så du trenger ikke skrive mye. Tror de fleste er happy bare du sier noe :p

 

EDIT:

@bfisk: Det er da ikke så rart siden din generasjon er av den late sorten :p

 

Fikk en del taler jeg også (som jeg forsovet kunne klart meg uten :ermm: )

Endret av PT
Lenke til kommentar

Min nesten ett år gamle konfirmasjonstale som fungerte helt ok ovenfor mine 17 inviterte.. (resten av fæmilyen bor i Danmark - ca. 20 stk.. :S)

 

Tale til konfirmasjon

 

Intro >litt improvisasjon<

 

Takk for at dere alle ville kome, det var/er(?) kjempekoslig.

jeg vil først av alt starte med å takke dere, mamma og pappa, for at dere har vært nettopp det.

Dere har lært meg mye oppover tidene og vært hjelpsomme med mye når jeg har trengt hjelp. Jeg har ikke alltid vært snill, og det vet jeg selv. Når jeg har vært ugrei har jeg selfvølgelig fått høre det så det smeller i øra.. :p

 

Og kenneth og Mads, dere vil jeg takka for at dere har vært brødrene mine. Jeg har ikke alltid vært snill mot dere heller hele tiden, men skal love dere at jeg ikke har vært den eneste slemme...!

Men uansett er jeg glad for at dere er brødrene mine.

 

Tante og onkel, dere skal takkes for at jeg alltid har vært velkommen til dere når det har måttet passe meg, og for alt Pinnekjøttet dere har servert meg. (mams & paps liker ikke pinnekjøtt :mad:).

Også selvfølgelig for at dere ahr vært en tante og en onkel for meg.

 

Kim, deg vil jeg takke for at du er verdens beste venn og fetter i samme pakke. jeg tror vi er fettere som finner på mye mer sammen enn det andre fettere gjør, tross aldersforskjellen vår. Mange av kameratene mine ser fetterene sine knapt èn gang i året, men vi sees ihvertfall en gang i uka og snakker sammen nesten hver dag.. Takk.

 

Farmor & Mormor vil jeg bare takke for at dere er de beste bestemødrene som eksisterer. Dere er best!

 

Jeg vil også takke alle dere andre her for masse rare finurlige ting, men dere er vel sultne og vil spise, så da avslutter jeg her.

 

Alle sammen; Tusen hjertelig takk for gavene. Nå skal dere få lov til å begynne å spise.

Bo appetitt!!

 

 

Håper den hjelper deg gutt(jente?)..... ;)

Lenke til kommentar
Håper den hjelper deg gutt(jente?).....

Heyyyyyy. Håper ikke den var ment på meg :mad:

Men fint tale BTW :p

Var bare ikke sikker i farten. Hadde skrevet halve, så stakk jeg og dusja. Så huska jeg ikke hvem den var til, så da måtte jeg skrive slik.. Forgive me?! :love:

 

 

 

jo takk... Men den var ikke så fin da.. Bare noe dritt for å få til en tale liksom...

men jeg kubba jeg da... faen så trøtt... :cry:

Drømme om jenta mi. Som jeg skal til rett etter skolen i morra = halv 4 - halv 11. hmmm.... 7 timer alene med hun.. Kan fort skje mye da.. ;)

 

Sov godt folkens...

 

Btw, bfisk:

 

Mac-Gyver: så Kathrine igjen i dag såklart. Både ho og jeg fikk 6 på bokmåltentamen, which is nice. Skal scanne og hive opp etterpå hvis noen har lyst til å lese. Kathrine er bare så nydelig. Skal se om jeg ikke kan få tak i noen bilder av henne så dere får se.

 

Gratulerer med karakterene, det var koselig at noen får så bra.. :)

Hadde vært fint med bilder, gleder meg allerede.. Kanskje jeg klarer å legge opp et av de 7589325692 bildene jeg har av jeanette... :roll: Så kan begge briefe med dama.. :p

 

Sov godt folkens...

 

Edit; tyrkleifer forårsaket av ekstrem trøtthet.... :sleep:

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

Fine sko! :D

 

Uff, det er kjedelig å være på skolen. Særlig når læreren ikke orker å ha oss og bussen hjem ikke går før tre ( har sitti her en stund nå) Men lyspunktet er at vi er på datarommet da :D Også fikk jeg 5 på engelsk tentamen :D Det var kjempegøy, skrev om Tolkien da..

Lenke til kommentar
.............Også fikk jeg 5 på engelsk tentamen :D Det var kjempegøy, skrev om Tolkien da..

Congrats babeh! :p

Er deg vel unt... (Hmm.. *Lure på hva jeg får*)

 

jaja, Challabajs folkens.. Jeanette venter...

 

btw

@bfisk... Ønsker deg lykke til idag og jeg... Håper dere knekker ut noe... ;)

 

Edit: Kos dere med et bilde av bikkja mi imens... :)

Basse01.JPG

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...