CFD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 lol! Jeg ler av høyskolen i bergen! De har f... meg klart og sende inn en maskin på reprasjon som ikke har PowerSw plugget i.. De byttet floppy også startet den ikke.. Driver og ler litt av det idag jeg.. Og at folka her har et lite Warez imperium.. Takket være en 250gig WD disk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Haha. Nå er jeg hjemme fra skolen, og ahr koblet til 4 høyttalere og en subwoofer til pc'en! Det er bare 1/4 høyttalere som funker. :@ :@ Hehe Daniel, var en heftig slåsskamp her i fjor husker jeg. ;p Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 wabby: Kåk? Den er så liten at det knapt kan kalles hybel.. Har sovet 15 stykker her på en gang før though (Men da lå en kveila rundt komfyren etc) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ahh! hjemme fra skolen ... fredag og greier! senere skal jeg på kino og se Kill Bill. Life is beautiful. (but... ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Heh.. Noen folk jeg kjenner er russ i år, og det var krympefest i natt til idag.. Gjett hvem som ble vekket klokka 4 og dratt med bort? Bah, stikker ut ikveld også though, men blir ikke så veeldig lenge ute tror jeg.. I'll see Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg skal enten på fest i kveld, eller slappe av hos en kamerat. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Omfg, omfg! Så deriiiitdeilig det smakte med fanta nå. Var ufattelig tørst, og den smakte bare så godt og var så deilig og kald... Umm... Uansett, den slåsskampen, det starta med at han ene angivelig feis på jakka til han andre, og vi sa det liksom til han andre bare på tull (vi trodde jo det var litt humoristiak). Ingen var sikker på om han egentlig feis på jakka - ikke han som feis en gang var sikker, men offeret ble rimelig irritert på at fiseren kanskje hadde fisi på jakka hans likevel. Han ba han holde kjeft og sånn, også begynte fiseren å smile litt elnsn, så spurte offeret om han ville at fiseren skille få seg ett slag, så sa han, ja, greit, slå meg, da. Så dro offeret en nødhammer (sånn som man knuser vinduer med på buss) opp av sekken sin, og dengte løs, men han fikk ikke inn noen bra slag (traff vel sånn halvveis tre ganger elnsn). Fiseren traff et par ganger med knyttnevene , dog han også uten særlig mye presisjon. Så ble de stoppa. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 O M G! Fising?... Jeeeesus.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Haha. Men nødhammer er direkte farlig da. Pingle som måtte bruke det. Nå klarte jeg ved ett uhell og slette all mailen i innboksen på mailen, det var dumt :0 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 nå skal jeg ta meg noen skiver med sjokade på, sjokade er best! Etterpå får jeg besøk av to kamerater. Bwakk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel, noen må bruke vold Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Men seriøst det med nødhammeren er ikke noe kult. En kompis havnet i slåss kamp i en buss på vei fra en fest til byn og han brukte en nød hammer. Han andre fyren fikk brudd i kraniet. Kompisen måtte sitte inne pga av det. Han er ikke helt god han fyren. Når han var mindre drepte han en annen kompis ved ett "uhell" da de lekte med farens salong rifle. tror de var 12-13 i den tiden. Han er grei og rolig med meg men blir idiot blant andre venner av han som er bolekiser. Ingen som tør å slåss med bare nevene lengre :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ingen som tør å slåss med bare nevene lengre :/ Nei, ingen vil sloss om deg *trøste* Og endelig er helga her Føler meg litt i drikkehumør i dag, men tror ikke jeg skal ha meg noe...tror ikke jeg og følelsene mine er helt på topp hvis jeg begynner å drikke i dag Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nødhammer er for de som er pingler, og komplette idioter som ikke tenker før de handler.. Finnes desverre endel av de folka.. Kan jo være greie, men skal ikke mye til før alt går til ******.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Å fy faaan nå prompa jeg nettopp.. Det lukta macdonalds aktig, men fy ******.... Altså.. rhgjg346tTG!G! Seriøst! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Tror han har tenkt litt hvis han tok den opp fra sekken...måtte ha hatt den med seg..og der ligger det i allefall litt planlegging bak Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Å fy faaan nå prompa jeg nettopp.. Det lukta macdonalds aktig, men fy ******.... Altså.. rhgjg346tTG!G! Seriøst! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Så alle skal noe kult i helgen? Det er bare eg som kommer til å råtne inne idag. :grine: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skal sitte inne å råttne og røyke, spise pizza, drikke potetgull...en god helg mao. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 SnowDOG_: hvor bor du? (Jeg er SIKKER på at jeg har lest det 100 ganger før og burde vite det) edit: Glem det, du er fra Bergen ffs. Det visst jeg. Andre slår folk med ting før de tenker, jeg poster før jeg tenker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg