Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi. En shoppende gutt! Så søtt!

Gjør ikke de fleste gutter det?

De kjøper ting, ja. Men det er ikke ofte de selv sier "Jeg stikker og shopper klær". Ordet "shoppe" er ikke for meg det samme som å "handle" eller "kjøpe"

Det blir det for meg. :)

Men jeg også "shopper" klær hvis du vil si det, dvs at jeg lett kan bruker 2 timer på jakt etter ny garderobe. :)

 

Edit: Trykte "Space" en gang for lite.

Endret av Earendil
Lenke til kommentar

Jeg har lett etter nye sko i flere måneder.. med jeg finner ikke noe...

Skobutikker suger ass.. ikke noe kule..

Eller.. Fant noen.. og når jeg og paps (drittsekken skal ALLTID VÆRE MED FOR Å KONTROLLERE... :rmad:)

dro for å kjøpe de, jo da hadde de bare en halv størrelse for store, og han nekte å bruke så mye penger hvis de ikke var "perfekte".. drittsekk..

Lenke til kommentar

Mac-Gyver: så Kathrine igjen i dag såklart. Både ho og jeg fikk 6 på bokmåltentamen, which is nice. Skal scanne og hive opp etterpå hvis noen har lyst til å lese. Kathrine er bare så nydelig. Skal se om jeg ikke kan få tak i noen bilder av henne så dere får se.

 

Og du, ikke snakk dritt om foreldra dine. Never. Aldri. Ne jamais. Før du vet ordet av det er de borte. De gjør ingenting i verden for bevisst å plage deg - alt er i beste intensjon, uansett hvor dafft det kan virke. Får heller fortelle dem det da, enn å disse dem bak ryggen deres.

 

 

Trente også i dag. Sommerprogram - mange reps, korte pauser, lite vekt. Får ikke samme pumpen som tidligere, men fyfaen, det tar ass! Skal forsøke å grave meg selv frem fra fettet jeg har trent under i høst og vinter :)

Lenke til kommentar
Jeg har lett etter nye sko i flere måneder.. med jeg finner ikke noe...

Skobutikker suger ass.. ikke noe kule..

Eller.. Fant noen.. og når jeg og paps (drittsekken skal ALLTID VÆRE MED FOR Å KONTROLLERE... :rmad:)

dro for å kjøpe de, jo da hadde de bare en halv størrelse for store, og han nekte å bruke så mye penger hvis de ikke var "perfekte".. drittsekk..

LOL! Litt internhumor men jeg ler meg litt ihjel nå, etter vi møtte dere i Oslo ( helt tilfeldig! Det første jeg tenkte når du dro frem P800'en din var : Håper det er noen fra amobil! Også neste gang jeg er inne på amobil så har jeg fått PM fra deg, kjempegøy :D ) Men det jeg skulle frem til var at venninda mi kallte deg bare han som trenger nye sko som ikke kjøpte sko eller han med skoa etter at vi møtte dere på skoshopping.. Det er bare å si ifra hvis du trenger hjelp til hopping assa, Mari ( hu som jeg var med når vi var med Stian og Emil i oslo) og jeg er rå på shopping :D hehe Ok jeg har dårlig humor :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke helt med her, men er dette en tråd der du poster kun bare tull?

 

Edit: Skrev post i stedet for tråd.

Definer tull?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke helt med her, men er dette en tråd der du poster kun bare tull?

 

Edit: Skrev post i stedet for tråd.

Definer tull?

Småsnakk som ikke har noe med topic å gjøre.

Så alt annet en "jeg har siste ordet" er off-topic i denne tråden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...