sparks Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har bursdag om 34 minutter Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Grattis med dagen Sparkeh! Sier grattis med et bilde jeg... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gratulerer med dagen Sparks HalTan, det der er skadelig for folk med tilnærmet brukbar fantasi Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Goddamn HalTan. You makin' me be bad. Grattis sparks! I dag er det en god dag, fordi i dag får jeg se Kathrine igjen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Da var det Game Over for med i dag, med ønske om at jeg ikke har noen innleveringer som burde vært ferdig til i morgen. God Natt folkens... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hey hey folkens!!! En god morgen?! Gratulerer med dagen Sparks.... @bfisk Lykke til med Kathrine idag da... Du får slippe deg løs.. Selv får jeg ikke sett Jeanette før i morra.... (Hun trener og sånt - Gidder ikke jeg ) Også Nynorsk tentamen idag... Endret 3. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jaja.. Da sitter jeg her da.... Nynorsk tentamen.. Responsgrupper.. Fikk ihvertfall sitte på grupperommet med data.. kanskje vi skal jukse litt? noen fine sider vi kan gå inn på for automatisk oversettelse til nynorsk eller finne ferdige stiler?!? Drittkjedelig dette ass... Får ikke høre på musikk engang.. *gå og denge lærer * Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) *** Innhold fjernet av moderator *** Endret 3. mai 2004 av adawen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Lille drittunge.. Måtte du dø..Håper STERKT på ip-bann på deg.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jævla tulling, dette var satan så sterkt unødvendig. Håper du blir punished! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Lille drittunge.. Måtte du dø..Håper STERKT på ip-bann på deg.. ISP ban mener nå jeg gutten fortjener... sånne ting som det der er det værste som er på et seriøst forum... Måtte du kose deg uten forum.... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 NÅ er forhåpentligvis alle fornøyde.. ^^ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 NÅ er forhåpentligvis alle fornøyde.. ^^ *klappe på skulderen til* Sånt liker vi. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva var det egentlig fyren linket til? Og.. Fantes det ikke en gang i tida et "Dine selvtatte bilder"-tråd her på forumet? Der vi kunne vise våre beste, selvtatte bilder? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Åh helsikke så digg takker Adawen, neste gang jeg ser deg så får du en kos av meg Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg blir alltig så nyskjerrig når noe slikt skjer... Hva skreiv han? Si et hint da... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg blir alltig så nyskjerrig når noe slikt skjer... Hva skreiv han? Si et hint da... "adf" i uendelige mengder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg