Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hvorfor skriver du det der på engelsk? Du er ikke engelsk slik jeg har forstått det etter å ha sett på dine tidligere poster, og da er det etter min mening meningsløst å skrive på engelsk. Er det for å virke tøff eller moden at du gjør det? For jeg syns bare det er teit, når du helt klart skriver det for å virke kul.

 

Forresten så sies det at tilstanden "fjortiss" du prøver å beskrive er en tilstand, ikke en alder.

 

Edit: Jeg mente LiquidSkin, men glemte å quote. :)

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor skriver du det der på engelsk? Du er ikke engelsk slik jeg har forstått det etter å ha sett på dine tidligere poster, og da er det etter min mening meningsløst å skrive på engelsk. Er det for å virke tøff eller moden at du gjør det? For jeg syns bare det er teit, når du helt klart skriver det for å virke kul.

 

Forresten så sies det at tilstanden "fjortiss" du prøver å beskrive er en tilstand, ikke en alder.

 

Edit: Jeg mente LiquidSkin, men glemte å quote. :)

Fordi engelsk er åpenlyst morsommere og virker mer autoritært, noe som er vesentlig i slike formuleringer. Sammen med større bredde og mer passende ord, er det engelske språket overlegent det norske.

 

;)

Lenke til kommentar
Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

er enig der ja, er jo feil å si at den er dårlig, men i forhold til 3200+ så er den vel "dårlig" da

Men er treg det samme som dårlig?

men det kommer ann på hva du sammenligner med?

det er jo ikke det samme, men når du sammenligner en 3200+ og en 3000+ så er jo den tregeste dårligere

Lenke til kommentar
Hvorfor skriver du det der på engelsk? Du er ikke engelsk slik jeg har forstått det etter å ha sett på dine tidligere poster, og da er det etter min mening meningsløst å skrive på engelsk. Er det for å virke tøff eller moden at du gjør det? For jeg syns bare det er teit, når du helt klart skriver det for å virke kul.

 

Forresten så sies det at tilstanden "fjortiss" du prøver å beskrive er en tilstand, ikke en alder.

 

Edit: Jeg mente LiquidSkin, men glemte å quote. :)

Fordi engelsk er åpenlyst morsommere og virker mer autoritært, noe som er vesentlig i slike formuleringer. Sammen med større bredde og mer passende ord, er det engelske språket overlegent det norske.

 

;)

Men kommer vi fra England, da? Er innlysende at han prøver å leke moden, og det er unødvendig i denne sammenhengen. Unnskyld, jeg er bare litt pirkete akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men kommer vi fra England, da? Er innlysende at han prøver å leke moden, og det er unødvendig i denne sammenhengen. Unnskyld, jeg er bare litt pirkete akkurat nå.

Det eneste som er innlysende er at du ikke tok humoren.

Lenke til kommentar
Men kommer vi fra England, da? Er innlysende at han prøver å leke moden, og det er unødvendig i denne sammenhengen. Unnskyld, jeg er bare litt pirkete akkurat nå.

Det eneste som er innlysende er at du ikke tok humoren.

"Ok".

 

Would you please be so kind to inform me when something funny comes up? It's hard for me, you know.

Lenke til kommentar

Virker som alle glemte kommentaren min:

 

Utrykkene "dårlig" og "bra" spenner vel over alle egenskapene til det man beskriver. Altså vil også effektivitet ha noe å si.

 

Hvis det ikke er andre forskjeller (i 3000mhz'ens favør) mellom AMD 64 3000 og 32000 enn frekvens. Så er 3000 dårligere enn 3200. Men den er jo selvsagt ikke dårlig generelt sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men kommer vi fra England, da? Er innlysende at han prøver å leke moden, og det er unødvendig i denne sammenhengen. Unnskyld, jeg er bare litt pirkete akkurat nå.

Det eneste som er innlysende er at du ikke tok humoren.

"Ok".

Er ikke vits å være sarkastisk (eller å spy ut middelmådig engelsk). Du fattet ikke poenget med engelsken, ergo du tok ikke humoren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, jeg tok ikke humoren, men kan du fortelle meg hva som var middelmådig med engelsken min? :)

Middelmådig, average, midt på treet. Jeg vet ikke jeg hvordan engelsken din er, men du kunne sagt den setning på en annen og mye bedre måte.

Lenke til kommentar
Soldier_448, would you be so kind to answer this question in an honest way? Would do me good.

 

Question 1/1:

Are you..:

 

a) retarded?

 

b) Less than 14 years of age?

 

c) 14 years of age or more, but without any social experience at all?

 

Will you be honest about this? kthxbye

Er, sure.

 

a-c) No.

Lenke til kommentar
Nei, jeg tok ikke humoren, men kan du fortelle meg hva som var middelmådig med engelsken min? :)

Middelmådig, average, midt på treet. Jeg vet ikke jeg hvordan engelsken din er, men du kunne sagt den setning på en annen og mye bedre måte.

Det kunne jeg sikkert, men jeg kan ikke bedre engelsk. :)

 

Du som er så flink, kan ikke du vise meg den andre og mye bedre måten da?

Jeg regner med at du kan formulere setningen på en annen og bedre måte, ettersom du fortalte meg at man kunne formulert den bedre. :)

 

Er det noe galt med msn ?

Tror jeg lager meg litt spagetti jeg :)

Det er fryktelig godt, det er forøvrig ikke noe galt med MSN. :)

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du som er så flink, kan ikke du vise meg den andre og mye bedre måten da?

Jeg regner med at du kan formulere setningen på en annen og bedre måte, ettersom du fortalte meg at man kunne formulert den bedre. :)

Du som er så sarkastisk, kan ikke du holde kjeft å plage deg selv litt i stedet?

 

d00fen/zed whatever: Mange (inkludert meg) har lettere for å uttrykke enkelte ting på engelsk, gjerne fordi engelsk er fullt av ord og uttrykk vi ikke har noen norsk utgave av ...

 

Det er det jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Soldier_448, would you be so kind to answer this question in an honest way? Would do me good.

 

Question 1/1:

Are you..:

 

a) retarded?

 

b) Less than 14 years of age?

 

c) 14 years of age or more, but without any social experience at all?

 

Will you be honest about this? kthxbye

 

Soldier_448, vil du være så snill å svare meg på dette spørsmålet på en ærlig måte? Ville gjøre meg godt.

 

Spørsmål 1/1:

Er du..:

 

a) Tilbakestående?

 

b) Under fjorten år?

 

c) Fjorten år eller mer, men uten snev av sosial erfaring?

 

Vil du være ærlig om dette? Ok, takk, hade.

 

 

:)

 

Forøvrig, HalTan, jeg skjønner deg veldig godt, og det du sier er helt korrekt, men i dette tilfellet stemmer ikke det. :)

 

Jeg har en følelse av at jeg bruker altfor mange kommaer, men i det siste lille avsnittet finner jeg ikke feilen, hvis det er en feil. Noen som ser den? :)

 

Tror forresten ikke jeg har kjedet meg så mye på lenge. :ermm: Men er så sykt sliten etter i går. :(

Lenke til kommentar
Du som er så flink, kan ikke du vise meg den andre og mye bedre måten da?

Jeg regner med at du kan formulere setningen på en annen og bedre måte, ettersom du fortalte meg at man kunne formulert den bedre. :)

Du som er så sarkastisk, kan ikke du holde kjeft å plage deg selv litt i stedet?

Jo, det kan jeg godt, men jeg stilte deg et spørsmål og lurer på om du har tenkt til å svare på det? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du som er så flink, kan ikke du vise meg den andre og mye bedre måten da?

Jeg regner med at du kan formulere setningen på en annen og bedre måte, ettersom du fortalte meg at man kunne formulert den bedre. :)

Du som er så sarkastisk, kan ikke du holde kjeft å plage deg selv litt i stedet?

Jo, det kan jeg godt, men jeg stilte deg et spørsmål og lurer på om du har tenkt til å svare på det? :)

Nei :)

Lenke til kommentar
Du som er så flink, kan ikke du vise meg den andre og mye bedre måten da?

Jeg regner med at du kan formulere setningen på en annen og bedre måte, ettersom du fortalte meg at man kunne formulert den bedre. :)

Du som er så sarkastisk, kan ikke du holde kjeft å plage deg selv litt i stedet?

Jo, det kan jeg godt, men jeg stilte deg et spørsmål og lurer på om du har tenkt til å svare på det? :)

Nei :)

Ok, men hvorfor? Klarer du ikke skrive den andre, og mye bedre setningen? Hvis det er tilfellet, hvorfor sa du at det finnes en annen?

 

Jeg innser selv at jeg er fryktelig irriterende nå, men har ikke noe annet å gjøre atm. :) Forvørig kan du la være å quote dette innlegget, og skrive:

 

Affirmative., eller Roger that.,

 

dette vil da bare framheve at du ikke klarer å svare på spørsmålet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...