Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff.. Jeg har fylleangst nå :( I morges våkna jeg i et hus jeg aldri hadde vært i før, kjente ingen i huset, huska ingenting fra i kvelden før. Det ble enda værre når jeg går ut av huset, så har jeg NULL peiling på hvor jeg er... Det er kos :nei:

Lenke til kommentar
Huff.. Jeg har fylleangst nå :( I morges våkna jeg i et hus jeg aldri hadde vært i før, kjente ingen i huset, huska ingenting fra i kvelden før. Det ble enda værre når jeg går ut av huset, så har jeg NULL peiling på hvor jeg er... Det er kos :nei:

Du fant nå åpenbart frem igjen ;)

Lenke til kommentar
Du fant nå åpenbart frem igjen ;)

Ja, men det var først etter jeg tok til mot å spørre eieren av huset hvor i verden jeg var...

Viste seg å være en halv times gåtur hjem... Ble spurt når resten av horden dro hjem, men jeg var lat og ville sove :)

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Og?

La dem nå kutte seg opp hvis de føler for det.

Jeg er så jævlig oppgitt over de kommentarene du slenger rundt hele tiden. Skjer det aldri at du sier èn snill ting eller? Hvis ingen har fortalt deg at du er en jævla idiot før, så var det en glede å opplyse deg om det.

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke om deg, men jeg mener nå at folk skal få leve livet sitt slik de vil, og det innebærer å få lov til å kutte opp seg selv hvis man føler for det.

Det er ikke nødvendigvis noe positivt å gjøre det, men hvis man ikke klarer å takle hverdagslivet på en måte som gjør at man ikke må kutte seg selv opp (noe som er ganske så idiotisk spør du meg) så får man vel gjøre det.

 

Hvis du absolutt vil finne ut om jeg har sagt "èn snill ting" i løpet av mitt opphold på dette forumet, så kan du enten gå igjennom mine 1000+ poster og finne ut av det, eller bruke litt sunn fornuft, og anta at svaret er ja.

 

 

Hvis mine "fæle" kommentarer gjør at du blir så oppgitt kan du ganske enkelt bare hoppe over dem.. Jepps, neste gang du ser en av mine poster så kan du bare hoppe over den uten å lese den, for man vet jo aldri :0.. Den kan jo inneholde en skummel kommentar :scared:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vet nå ikke om deg, men jeg mener nå at folk skal få leve livet sitt slik de vil, og det innebærer å få lov til å kutte opp seg selv hvis man føler for det.

Så hvis jeg skyter naboen for å føle meg bedre, er det greit for deg?

Lenke til kommentar

Utrykkene "dårlig" og "bra" spenner vel over alle egenskapene til det man beskriver. Altså vil også effektivitet ha noe å si.

 

EDIT: Det var svar på dette innlegget fra Wh1te:

 

Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

 

Jeg så ikke at det var flere sider etter innlegget. :D

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Soldier_448, would you be so kind to answer this question in an honest way? Would do me good.

 

Question 1/1:

Are you..:

 

a) retarded?

 

b) Less than 14 years of age?

 

c) 14 years of age or more, but without any social experience at all?

 

Will you be honest about this? kthxbye

Lenke til kommentar
Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

er enig der ja, er jo feil å si at den er dårlig, men i forhold til 3200+ så er den vel "dårlig" da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

er enig der ja, er jo feil å si at den er dårlig, men i forhold til 3200+ så er den vel "dårlig" da

Men er treg det samme som dårlig?

Lenke til kommentar
Sitter her og tenker; er AMD 64 3000+ en dårligere prosessor enn 3200+? Den er tregere, ja, minimalt, men den gjør fortsatt jobben på samme måte. Er det riktig å si dårlig kontra treig når man snakker om hardware?

er enig der ja, er jo feil å si at den er dårlig, men i forhold til 3200+ så er den vel "dårlig" da

Men er treg det samme som dårlig?

Ikke når man snakker om A64.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...