Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn og yay på en gang! Hvorfor kan jeg ikke si, men det står sikkert i alle avisene i morgen.

Tipper du tenker på EMA? Jeg var å stemte på MTV for en uke siden...og jeg hadde ikke rett i en eneste kategori...hehe. Synes det var litt drøyt. Eller tror jeg stemte eminem på best hiphop... Men uansett...det var mest skuffelser i hvem som vant :(

Hehe, nei. Men du er ikke så langt unna da ;)

Lenke til kommentar
Morn.

Nå sitter jeg på skoken og skriver, som alle dere andre er så glade i. Ekke så kewlt. Får noia av at andre kan se hva jeg skriver.

Jeg er trøtt og hører på Bertine Zetlitz.

Noen her herpa tastauret her også, slik at den ene "holdern" under er knekt av. ******.

Jeg synes ikke skole er noe å være glad i. Men jeg fikk fri 23. november igår, weehah! ^^ Nå håper jeg bare jeg kan få overnatte hos carina den helga, helg alene er ikke å forakte. Nå skal vi få vurdering på politikk-tv-reportasja vår - jeg frykter det verste. Wish me luck.

Lenke til kommentar
CFD: 1880? Det er det ungdomshuset bak politi stasjonen right? Den skulle vært der når eg hang ig byn så eg ikke hadde funnet på mye kødd.

mcdolly er det rock det? Har ikke giddet å gå på 1880 når det har vært hiphop jams engang. :shrug:

Gladpunk.. www.mcdolly.net og last ned noen Mp3`z..

Håper jeg skal ditt ,men må lese til prøve :(

Lenke til kommentar

Enda en givende skoleuke ferdig. Det går overraskende bra, ligger ann til 5 i religion og fysikk. Syke greier. Skal snart på jobb, og etter det skal jeg nok montere ferdig vannkjøling. Gruer meg til det, første gang jeg gjør det. Komer vel til å føkke noe. Men må jo prøve. Fortalte en ikke-datainteressert-kompis om det, han så på meg som om jeg kom fra mars: "Hva ****** skal du med en ******* bilradiator på siden av pc'en? Og masse vann inni? Herregud! NERD!" Alle kan ikke forstå hvorfor.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg i det ene datarommet og skriver igjen. Ganske rolig dag i dag. Men det er irriterende å skrive på herpa tastatur. Ble slåsskamp i klasserommet i sted (detaljer kommer senere), og jeg kom nesten for sent til forrige time, fordi Tobias holdt meg igjen, siden han ville at jeg skulle være med og kjøpe genser.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Etter en små hard uke, så er det må endelig helg! Idag var det en ganske avslappende skole dag igrunn, for vi skulle ha data undervisning hele dagen, men så måtte gruppene byttes, så jeg stilte på skole med INGEN bøker :D Så det ble mest prating og diskusjon i timene ;)

De 2 neste ukene får jeg et ******, skikklig råtte race! Da har vi Nynorsk Jule tentamen, Norsk Jule tentamen, Matte Jule tentamen og Engelsk Jule tentamen..er det bare meg eller starter vu LITT tidlig? "jule tentamen" liksom du..

Trur jeg skal til en kamerat og LAN'e ^^ stikke på fest kansje

Lenke til kommentar

Er vel ikke så vanlig med slåsskamp her heller. Går så godt som ingen bråkmakere her. Men jeg tør ikke å fortelle om det nå, i frykt om at slåsskjempene skal se det.

Anyways, nå har jeg løst Excel-oppgava mi. Latterlig lett. Skulle bare mekke noe utskriftsgreier. Vil hjem og se Friends og sånn jeg. Også vil jeg spille Fight Club.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...