Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huh?

3 (160+80+80gb) disker er slått sammen til én stor. På denne disken er det ca. 300gb med serier. Jeg har kjøpt en 200gb disk, og får en 160gb disk om ikke så mange dagene, og vil derfor bytte ut 80gb-diskene. Da må jeg flytte alle de 300 gigabytene med filer over til andre disker på nettverket, "demontere" den store 320gb-disken, koble til 200gb-disken (som nå er full av serier), flytte dette over til 160gb-disken (pluss litt her og der), gjøre 200gb-disken om til en dynamisk disk og slå den sammen med 160gb-disken når alt er overført.

 

.. for så å flytte resten av seriene tilbake til denne 160+200gb-disken.

Lenke til kommentar

@Mac-Gyver: you lucky son of a bastard. I envy you opp og i mente.

 

Min vordende dame (for my part) er også sånn. Totalt perfekt. Kommer ingen vei med ho føler jeg da, det er kjipt.

 

Også punkterte FANMEG mopeden min i går. Skulle hjem etter å ha sett på livet i byen, overser et hull i asfalten før jeg er 1 meter fra det, dunk-dunk, sier det. To skikkelige smell når jeg kjører over. Stoppa for å sjekke - forhjulet tok det greit, mens felgen på bakhjulet fikk seg en smell. Må vel bytte hele hjulet nå... Aaaargh. Lokket over tennpluggen og det stellet hoppa også av :grumpy:

Lenke til kommentar
Også punkterte FANMEG mopeden min i går. Skulle hjem etter å ha sett på livet i byen, overser et hull i asfalten før jeg er 1 meter fra det, dunk-dunk, sier det. To skikkelige smell når jeg kjører over. Stoppa for å sjekke - forhjulet tok det greit, mens felgen på bakhjulet fikk seg en smell. Må vel bytte hele hjulet nå... Aaaargh. Lokket over tennpluggen og det stellet hoppa også av :grumpy:

Tenk på det som en befrielse fra disse onde mopedene :p

Lenke til kommentar

det var litt av en hardiskoperasjon psilocybe. kjedelig å drive att og fram slik, formatere og styre.

Og det er IKKE morsomt at folk dreper hverandre. Synes jeg da!

 

på fest er det en del gleder jeg ikke kan følge med på. Ei i russebilen klaga på svartinger, en unge kaster ølflaske på vinduet så det blei ett bittelite merke. Av den grunn skulle vi jakte på han å plage han.

Det er deprimerende til tider at folk er subjektive uten noe objektivt.

Jeg klarer ikke å bli sinna på noen, eller hevde meg på andres bekostning, om jeg ikke føler det er riktig. (desverre?)

 

edit: kan vel ikke kalle det gleder å være hissig men å utføre følelsen for å tilfredstille den da. noe man må gjøre. Men ikke alle og ikke slike. De er ikke livsviktige følelser tror jeg.

Kjærligheten derimot...

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Elays: Befrielse? Jeg synes nå det er kjempekjekt å ha en moped å farte rundt på fordi mora mi ikke har bil. Skal jeg noe sted må jeg ta bussen eller styre med å få noen andre til å kjøre meg. Innamari upraktisk.

 

Nå har jeg vært ute å løpt i skog og mark i en time ca. Det gjør godt. Nå er jeg pinadø sulten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...