Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil på LAN...

Neste gang det er et stort LAN er jeg på vei til Nederland... :grin::(

Jeg hadde lan i dag.

Det endte sånn...

Folkene kom kl 7.

Thomas som ikke greide og starte pc'en, fikk meg til og hjelpe han...vi satt med den til kl10...da var kasper så smart at han skulle teste noe med psu'en...slik at hele psu'en døde...

Da var Thomas uten Pc...

Så skulle Kasper starte pc'en, den skrudde seg av med en gang vi startet den, plutselig var den ødelagt...

Så kom mamma hjem og de måte stikke hjem, utrolig kult lan...

Jaujau.

Lenke til kommentar

Ja. Da var jeg tilbake fra "fest".. Noe greier i sportshallen ved skolen vår.

Skulle egentlig ikke dit, men dro pga. hu jenta..

Jaja... Har ikke møtt henne så masse før nå, men vært med hu i hele kveld.

Hu er über ass... Søt, SNILL, fornuftig, ganske smart, sjarmerende osv. med alt som kan nevnes (positivt)...

Sto og holdt rundt henne foran scenen, fikk armbånd av henne, masse kooooos og sånne ting jeg liker. Og hun fikk det av meg.. :thumbup:

Nå gleder jeg meg som en bitteliten unge til neste gang jeg skal møte henne.

Tror hun er personlighetsmessig, det beste mennesket jeg har møtt. Og utseendemessig det søteste og peneste jenta jeg har møtt noensinne.

Takk og lov for henne... notworthy.gif

 

Men nå begynner det å bli seint, og jeg er ganske sliten etter ikveld...

Og må vel nesten være opplagt til i morra...

 

btw, det eneste som irriterte meg grenseløst med denne festsaken, var at nesten alle jeg kjenner skulle drikke før de kom inn. Politiet tok 4 breposer alkohol, og en jente i 8'ende som drakk ble anmeldt. (sikkert blide foreldre etterpå :ermm: )

Ikke nok med det, mange andre jeg kjenner skulle absolutt ut og drikke etterpå på kvelden, hva er vitsen?

Greit, jeg har aldri vært full, så sånn sett skal jeg ikke si noe. Men drikking mener jeg er teit.. Samme med Røyking og alt sånn videre...

 

Det som gjør saken bedre med at jeg ikke røyker eller noe sånt er at hun jenta er også en "motstander*" av det... Så vi stiller likeverdig, og begge er glade for det...

Det er bare enda et pluss på henne... :)

 

 

Jaja, uansett. Nå skal jeg gå helt normal og edru og kubbe. Så kan jeg stå opp frisk og opplagt i morra. For å ringe jenta mi når jeg står opp... ;)

 

 

sov godt gutter og jenter.... :)

 

 

*"motstander" = Ikke imot alkohol, men skal selv ikke drikke det... ...enda....

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme igjen, litt tidligere enn planlagt. Mistet pengene til taxien, så måtte spurte for å rekke siste t-bane hjem.Egentlig ikke en så bra kveld, gadd ikke hooke up med noen gutter for de var teite, og vi angret på at vi ikke dro dit vi skulle først. :no: men bestevenninnen min og jeg hadde det fett..uten gutter though ;) og noen teite jenter hengende på slep... så nå spiser jeg peanøtter og drikker opp ølen min :yes:

 

mac-gyver: du er dritsøt når du skriver om hu jenta :)

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kom nettopp hjem fra en jobb som vakt på en rimelig stor fest. Lille meg fikk laveste rang og stod egentlig bare og fikk vondt i hodet av musikken og det til stor grad irriterende lyset. Aldri mer!

Lenke til kommentar

HAllo jeg her hefl full, kom just hjem, var på byen og drakk en liter med smirnoff 50% vodka :D Var jps mkompis og vi grilla og hadde masse mat og drikke, vi var 30folk, også var vi bpå byen etterpå og koste oss :)

 

Hva har dere andre gjort i kveld da? HAtt ne fin tur på byen?

Lenke til kommentar
HAllo jeg her hefl full, kom just hjem, var på byen og drakk en liter med smirnoff 50% vodka :D Var jps mkompis og vi grilla og hadde masse mat og drikke, vi var 30folk, også var vi bpå byen etterpå og koste oss :)

 

Hva har dere andre gjort i kveld da? HAtt ne fin tur på byen?

Ikke lett å trykke på tastaturet med en smule alkohol i blodet? :p:wow:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...