dimiles Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 [CTRL+C]elv elvas arbeid, eroderer og avsetter løsmasser oslofjorden og akerselven industri langs en elv.. betydning, hva slags industri kan jobbe der..tømmerdrift oslofjorden, bebyggelse, jordbruksområde hvilken betydning landskapet jordbruk har for næringsliv og bosetting..[/CTRL+V] Dette har jeg prøve om i morgen. Noen som har noen fine setninger? Eller vet hva det er? Står INGENTING om det i boken, og læreren sa at vi burde "tenke" over det og lese litt. Noen som vet tilfeldigvis litt om det her? Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 [CTRL+C]elv elvas arbeid, eroderer og avsetter løsmasser oslofjorden og akerselvenindustri langs en elv.. betydning, hva slags industri kan jobbe der..tømmerdrift oslofjorden, bebyggelse, jordbruksområde hvilken betydning landskapet jordbruk har for næringsliv og bosetting..[/CTRL+V] Dette har jeg prøve om i morgen. Noen som har noen fine setninger? Eller vet hva det er? Står INGENTING om det i boken, og læreren sa at vi burde "tenke" over det og lese litt. Noen som vet tilfeldigvis litt om det her? Skjønte absolutt ingenting av det Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Men er det noen som gjør det? Hadde vært veldig takknemlig, for jeg finner ingenting ved å søke og læreren sa selv at det ikke sto i boken. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 *Ikke spise egg på en stund* For noe tull, egg er godt. Og det er ganske umulig å finne et foster i et egg, regner med at man en eller annen form for streng kontroll på dette. Jeg så blod i et egg en gang _Det_ var ett foster Offameg, det var på heimkunskapen på skolen, og læreren bare pirka vekk blodet og så måtte vi bruke det Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 *Ikke spise egg på en stund* For noe tull, egg er godt. Og det er ganske umulig å finne et foster i et egg, regner med at man en eller annen form for streng kontroll på dette. Jeg så blod i et egg en gang _Det_ var ett foster Offameg, det var på heimkunskapen på skolen, og læreren bare pirka vekk blodet og så måtte vi bruke det Hvor er Psilocybe's gode gamle spy-smilie når du trenger den? cry: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Yo! Bfisk has komt tilfaenmegbake from ze kontinent! Tyskland var konge. Fikk connecta litt med min vordne (for my part) dame, Kathrine. Sitter hos en kamerat nå, alle pikante detaljer kommer i morra Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tbone din heldige mofo!! Har lenge legget merke til ting som skjer med forumet og greier som har skjedd med meg men har aldri giddet å si noe. Det har sakte men sikkert bygget seg opp etterhvert som mer og mer har skjedd og uten at eg bitchet og whinet fordi eg ikke liker å whine. Anyways idag fikk eg nok. Vet ikke om eg gidder å fortelle og føler egentlig mindre lyst å være her på forumet. Samtidig som veldig mange storpostere som har blitt bannet så føler eg at det er lite å gjøre her egentlig. Er mest såret fordi eg føler meg så urretferdig behandlet. Skal ikke begynne med å true at eg skal fjerne meg fra forumet men..... Snakkes..dette gidder eg ikke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hva er det som er så galt med forumet nå da? Si hva som har skjedd med deg da. *Kosepå* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nææh. Liker ikke å si ting som moderatorer kommer til å si at eg må ta over PM. Gidder ikke å stresse. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Nææh. Liker ikke å si ting som moderatorer kommer til å si at eg må ta over PM. Gidder ikke å stresse. litt synd egentlig men jaja Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Håkai... Da sitter jeg på skolen i engelsk og tar Quiz'er... :oppgitt: Prøv dere... http://www.bbc.co.uk/worldservice/learning...hive_2003.shtml IKKE MORRO...:!!! Nå gleder jeg meg bare til jeg skal treffe hu jenta jeg snakka om ikveld... :D Kos dere folkens.... *krangle med lærern om forum er tillatt i timen eller ikke...* Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) hehe har fått noen annmerkninger pga SO jeg. Koselig med damebesøk da Mac-Gyver. Jeg skal ut å drikke snart. Tror noen av kameratene mine er litt bekymra. Sist gang gikk det litt over styr. Men sikkelig full skal jeg nå bli. Er i Lunde jeg skal. Russedåp elns. Hvordan går det foresten med bikkje-dame konflikten SnowDog? Får du tilfredstilt begge? EDIT: no more SnowDog? jeg ordlegger meg alltid bra Var meningen da. Endret 30. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Får du tilfredstilt begge? Endret 30. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 titta på nettavisen nå og må le.. altså.. krekar.. han kan du få billig av meg.. lager jo bare bråk.. Dritt på jobb i dag også.. vondt i hodet, mye å gjøre og kantina er stengt :| *glede seg til etter på å slappe av med dama* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Da har jeg også vært hos tannlegen i dag.. Null hull! :D Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Da har jeg også vært hos tannlegen i dag.. Null hull! :D fint for deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 FOrsatt uten inett hjemme. Skal til harstad i dag å se west side storry med gammlingene. Blir "så" funneh. 1 mai i morra :erm: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er jo natt til 1. mai jo. Da må man fylle. Ut og trene og kjøpe drikke snart. Whaddap? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Woho.. Party tonight Snart ut å trene, så hente drikke and then... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg