Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[CTRL+C]elv elvas arbeid, eroderer og avsetter løsmasser oslofjorden og akerselven

industri langs en elv.. betydning, hva slags industri kan jobbe der..tømmerdrift

oslofjorden, bebyggelse, jordbruksområde

hvilken betydning landskapet jordbruk har for næringsliv og bosetting..[/CTRL+V]

 

Dette har jeg prøve om i morgen. Noen som har noen fine setninger? Eller vet hva det er? Står INGENTING om det i boken, og læreren sa at vi burde "tenke" over det og lese litt. :shrug:

 

Noen som vet tilfeldigvis litt om det her?

Lenke til kommentar
[CTRL+C]elv elvas arbeid, eroderer og avsetter løsmasser oslofjorden og akerselven

industri langs en elv.. betydning, hva slags industri kan jobbe der..tømmerdrift

oslofjorden, bebyggelse, jordbruksområde

hvilken betydning landskapet jordbruk har for næringsliv og bosetting..[/CTRL+V]

 

Dette har jeg prøve om i morgen. Noen som har noen fine setninger? Eller vet hva det er? Står INGENTING om det i boken, og læreren sa at vi burde "tenke" over det og lese litt. :shrug:

 

Noen som vet tilfeldigvis litt om det her?

Skjønte absolutt ingenting av det :green:

Lenke til kommentar
:sick:

 

*Ikke spise egg på en stund*

For noe tull, egg er godt. Og det er ganske umulig å finne et foster i et egg, regner med at man en eller annen form for streng kontroll på dette. :yes:

Jeg så blod i et egg en gang :yucky:

_Det_ var ett foster :dribble:

Offameg, det var på heimkunskapen på skolen, og læreren bare pirka vekk blodet og så måtte vi bruke det :blink:

Lenke til kommentar
:sick:

 

*Ikke spise egg på en stund*

For noe tull, egg er godt. Og det er ganske umulig å finne et foster i et egg, regner med at man en eller annen form for streng kontroll på dette. :yes:

Jeg så blod i et egg en gang :yucky:

_Det_ var ett foster :dribble:

Offameg, det var på heimkunskapen på skolen, og læreren bare pirka vekk blodet og så måtte vi bruke det :blink:

Hvor er Psilocybe's gode gamle spy-smilie når du trenger den? cry:

Lenke til kommentar

Tbone din heldige mofo!!

 

Har lenge legget merke til ting som skjer med forumet og greier som har skjedd med meg men har aldri giddet å si noe. Det har sakte men sikkert bygget seg opp etterhvert som mer og mer har skjedd og uten at eg bitchet og whinet fordi eg ikke liker å whine. Anyways idag fikk eg nok. Vet ikke om eg gidder å fortelle og føler egentlig mindre lyst å være her på forumet. Samtidig som veldig mange storpostere som har blitt bannet så føler eg at det er lite å gjøre her egentlig. Er mest såret fordi eg føler meg så urretferdig behandlet.

 

Skal ikke begynne med å true at eg skal fjerne meg fra forumet men..... :no:

 

 

Snakkes..dette gidder eg ikke.

Lenke til kommentar

hehe har fått noen annmerkninger pga SO jeg. Koselig med damebesøk da Mac-Gyver. :)

Jeg skal ut å drikke snart. Tror noen av kameratene mine er litt bekymra. Sist gang gikk det litt over styr. Men sikkelig full skal jeg nå bli. Er i Lunde jeg skal. Russedåp elns.

 

Hvordan går det foresten med bikkje-dame konflikten SnowDog? Får du tilfredstilt begge? :D

 

EDIT: no more SnowDog? :cry:

 

jeg ordlegger meg alltid bra :p

Var meningen da.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...