Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

*hosthost, brrrr....* Sjuk i dag :-/ Feber og en forferdelig vond hoste. Hadde egentlig Matematikk tentamen i dag, men giddet ikke å dra på skolen. Lurer på om jeg skal lage meg noe varm melk med honning eller noe.

 

Ellers er det et kjempefint vær ute her på Stjørdal i Nord Trønderlag.

 

 

 

Edit; Huff, stygge home.no funker ikke nå igjen!.. *flytte avatar over til egen server*

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag morges stekte jeg meg no egg til frokost. Jeg tenkte at det skulle være greit med en god frokost føre jeg måtte begyne å pugge Fysikk på min lesedag.

 

Når jeg delte det ene egget så var det en gul hard klump inne i det. Klumpen var vel kunn bare 1-2cm i radius.

Hva var det?

Var det i plomma eller eggehvita?

Lenke til kommentar
Har du på mac-filter?

Er ikke sikker, men satt på 64 bits encryption med 10siffer, holder det?

Noen som vet, om det finnes et program for og sjekke hvem som er koblet opp på routeren? (eller nettet)

vis du går inn på den via web burde du kunne se hvilke maskiner som har mottat ip adresse..

Lenke til kommentar
I dag morges stekte jeg meg no egg til frokost. Jeg tenkte at det skulle være greit med en god frokost føre jeg måtte begyne å pugge Fysikk på min lesedag.

 

Når jeg delte det ene egget så var det en gul hard klump inne i det. Klumpen var vel kunn bare 1-2cm i radius.

Hva var det?

Var det i plomma eller eggehvita?

I plomma.

Lenke til kommentar
Har du på mac-filter?

Er ikke sikker, men satt på 64 bits encryption med 10siffer, holder det?

Noen som vet, om det finnes et program for og sjekke hvem som er koblet opp på routeren? (eller nettet)

vis du går inn på den via web burde du kunne se hvilke maskiner som har mottat ip adresse..

Hm okey.

Faen skjønner ikke en drit, nå har jeg lagt inn Passord og alt.

Men når jeg tar testen på Itavisen.no, varier den fra 800kbit/s til 2050kbit/s.

Lenke til kommentar
I dag morges stekte jeg meg no egg til frokost. Jeg tenkte at det skulle være greit med en god frokost føre jeg måtte begyne å pugge Fysikk på min lesedag.

 

Når jeg delte det ene egget så var det en gul hard klump inne i det. Klumpen var vel kunn bare 1-2cm i radius.

Hva var det?

Var det i plomma eller eggehvita?

I plomma.

Da var det ikke ett foster, for den lever i hvitta...

 

Sikkert bare en feil i egget... kan ha ligget for varmt eller no sånt...

Lenke til kommentar
Wtf, ser på "ForBruksmåler'n" til internett, "200Gb lastet ned denne uken:/", og det er hvertfall ikke meg...

Bor rett ved noen rekke hus, kanskje de har koblet seg på meg:|(Wlan)

Skal hvertfall sette opp passord senere, jaujau..

 

Faen skjønner ikke en drit, nå har jeg lagt inn Passord og alt.

Men når jeg tar testen på Itavisen.no, varier den fra 800kbit/s til 2050kbit/s.

"Rekkehus" er nok stikkordet her. Hos noen leverandører svinger hastigheten med hvor mange andre som surfer/spiller/laster ned på internett. Kjiper'n det :laugh:

Lenke til kommentar
Hey folkens..Måtte innom forumet selv om jeg er på ferie i florida. (kjekt med 6600 og opera) Sitter nå ved poolen og nyter en iskald Bud Ice, tempen i vannet er 26 grader... Livet er herlig dere :-)

Herlig, herlig.

 

Men... BUD??!?! :realmad:

 

By the way, prøven gikk sånn passe ok. Tipper 3- :S. Dro med dudes og spilte foppal, grilla og tok noen pils i det fine været for å koble av etterpå. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...