Term Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hehe Eller en god gammel klassiker...Hamlet i "kunstnerisk" tysk fremførelse. Klassiker på TV1000 for de som har sett en del på parabol. Edit: for noe dritt. Webserveren min er nede. Endret 28. april 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hehe nei har nettop fikset meg digg å kose meg med. Tar en screenshot av tilgjengelige filmer så får dere velge for meg. Edit: Ja kas bør eg se? http://home.no/snowdog/bilder/filmer.jpg Hvis ingen svarer innen 5min så velger eg selv ellers så er det ikke mer chips og dipp til filmen. Endret 28. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ekke akkurat noe å være stolt over det at du ike har gjort lekser siden 8. da. da virker du bare som en liten drittunge som ikke tar skolen seriøst. Sålenge jeg følger greit med i undervisningen og vi ikke har noen form for leksesjekk på skolen så går det fint og ikke gjøre lekser.... Sant, det funker fint på ungdomsskolen og sånt, men jeg prøvde det samme på videregående (allmenn) og det ble ingen suksess... Gikk fra et snitt på 5 på ungdomsskolen (uten å gjøre lekser), til et snitt på 3 etter endt videregående (også med minimalt med lekser )... Det er greit å bygge seg opp en god "leksevane", selv om det er umåtelig kjedelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jaja då har eg bestemt meg for å se jeepers creepers (første) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Have fun, jeg leser matte jeg. Orker ikke mer. Føkk it, får sikkert 2er. , kjipt hvordan karakterene mine har gått fra 5/6 til 2/3 i enkelte fag noe så SINNSYKT fort. :S EDIT: Jazzradio er den beste oppfinnelsen for trøtte nattesjeler siden varm kakao. Endret 29. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jazz er digg om natten ja! Filmen jeepers creepers var ikke så all verden men funker fint som underholdning. Skal se om eg gidder å se 2'rn om en halvtime. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 FØKKINGS KATTA VEKKET MEG! Jaja, enda mer jazz og venting på skoledagen (mattetentamen). Morn Doggy! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Good morning. Skal de ikke sove mer? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Correct me if i'm wrong, men er det ikke Cerveza og ikke cerbeza? Er ikke helt sikker, men mener å ha hørt cerveza... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 v eller b... og for å understreke det kikk her BTW! Ikke for å disse eller no slik, men syns det var noe rart... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Good morning. Skal de ikke sove mer? Om jeg legger meg nå kommer jeg "aldri" til å stå opp igjen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ahh nå så eg det. Doh! Eg har ikke noe skillz i skriftlig spansk altså. Haltan: Er det ikke på tide med kaffe da? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har ikke akkurat spansk skills jeg heller, ble tilbudt å lære det (og vietnamesisk), men sa nei takk... Angrer egentlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 /me hadde lyst å lære japansk men vet ikke om eg gidder. Japansk er vist ganske komplisert. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ganske Hadde vært kult å kunne ja, men egentlig totalt meningsløst i en vanlig nordmanns hverdag, unntatt hvis du er anime\hentai fan da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 /me tror Super Mario tenner litt på AZN hoes... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) /me tror Super Mario tenner litt på AZN hoes... ja blant "annet" Hadde en stund asian year da eg var veldig god venn med en vakker halvt fillipinsk jente. Vakrere mennesker fins det få av. Tabbet meg grundig med henne da. Anyways en stund gikk det bare i ebony babes. Akkurat er eg i midget fasen. God natt ZkedaR. Edit: Lufter rommet i ca 20min før eg legger meg. Endret 29. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg