Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke å gjøre så mye lekser så lenge du følger med og er aktiv i timene. Det tjener du mye på. Jeg f.eks fikk 5 i samfunnsfag uten å ha gjort noen lekser whatsoever (anmerkninger er en annen sak).

 

Og gjett hva jeg nettopp kom på? Jo, jeg har matteprøve i morgen, og jeg har ikke øvd noe som helst. Fcuk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ekke akkurat noe å være stolt over det at du ike har gjort lekser siden 8. da. da virker du bare som en liten drittunge som ikke tar skolen seriøst.

 

8. første del: matte-6 norsk-4 engelsk-4 samf-5 nat-miljø-5

andre del : det samme

9. første del matte 6 norsk-4 engelsk-4 samf-5 nat miljø-5

 

Skrev feil med 3 på norsk og engelsk tidligere...

 

Sålenge jeg følger greit med i undervisningen og vi ikke har noen form for leksesjekk på skolen så går det fint og ikke gjøre lekser.... :p

Lenke til kommentar

@Holberg

 

Neida.. jeg som var så dum og fortalte at man fant "meg" på XXXXXXXXX.org.

Så det var vel mere min skyld...

(*mumle noe om at du skulle vært bannet* :ermm::p )

 

hehe... Digg uke egentlig dette... Tredje dagen jeg får lov av muttern og sove borte, selv om det er skoledager alle dagene denne uka, med tentamen idag og på mandag som var... :green:

 

jaja... En ting om ban jeg bare lurer på, skrives den siden jeg skrev, (for dere som husker det) med navn.org og ikke www. eller noe slikt. Er det da gyldig for ban egentlig? Liksom, det var en torrentside, og torrent filer er så vidt jeg vet 100% lovlige, og brukes av store software folk for å spre produkter (steam blant annet)

Og den siden inneholder masse lovlig og. Altså, en side man går til, som jeg har linket til som ikke inneholder èn eneste ulovlig fil i det hele tatt. ikke noe som helst piratvare av noe slag. Men om man da går utenfor den siden igjen og velger en .torrnet fil som inneholder nødvendig informasjon til å skaffe seg programvaren (selve piratvaren ligger ikke på siden jeg linka til) Er det da egentlig ulovlig linking?

 

Det står heller ikke så vidt jeg vet, noe som helst i reglene om den spesifikke siden.

(moddis sa den siden spesifikt ga ban... :S )

Jeg fikk egentlig bare en advarsel, men klaging på denne enda opp med enda 10% og 2 ukers (endte på 2 uker og 6 dager - pga. at moddis surra) ban.

Synes egentlig dette var urimelig. Spesielt bedre er det ikke at moddis trur sier warn level kommer til å gå ned igjen etter så lang ban, men likevel holder seg på 40% (20 unødvendige %).....

 

jaja... Får vel kubbe vi her... Mora til kameraten min begynner å bli litt pised på at vi er oppe for lenge om dagen og snakker.. :nei:

 

 

Sov godt folkens... Og til dere som har prøver i morra (trur jeg) lykke til...!

 

 

/me signing out! :ermm: <-- la laptop stå på så jeg kan lese svar i morgen tidlig.. :thumbup:

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...