Togo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du trenger ikke å gjøre så mye lekser så lenge du følger med og er aktiv i timene. Det tjener du mye på. Jeg f.eks fikk 5 i samfunnsfag uten å ha gjort noen lekser whatsoever (anmerkninger er en annen sak). Og gjett hva jeg nettopp kom på? Jo, jeg har matteprøve i morgen, og jeg har ikke øvd noe som helst. Fcuk! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 .......De fleste blir utestengt en stund for tilsvarende handlinger Nikkor. (MacGyver til eksempel) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Matte er greit nok, men norsk er enda lettere. /me l000ves skrive sakprosa tekst Fikk 5- sist på norsk og 4 på matte sist Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Genialt bra sang! Det der er ulovlig ikke bare ifølge forumets regler, men også norsk lov! De fleste blir utestengt en stund for tilsvarende handlinger Nikkor. (MacGyver til eksempel) Og hva med folk som deg da, som er så smarte at de quoter disse fæle lovbruddene etter at ze person in question har fjernet dem? Endret 28. april 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Første omgang er ikke ferdig og Norge leder 2 : 0 over Russland, Norways is back (er kun "litt" fotballfan når det gjelder landskamper) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Norway Ser selv aldri på fotball, men landskamper kan være spennende. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen andre enn meg som skal på LSK-Vålerenga kampen? Det kommer til å ta heftig av I dag fikk jeg seks 6 på engelsktentamen...men 3 i matte... så det går vel opp i opp! i dag har jeg fått lønning på 6700! ikke lite hva? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg fikk 5 på Matte"eksamen", en eksamen fra 2001 som teller mest av alt! Har aldri fått så bra før! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kunne heller ha klikket på report knappen, istedenfor og leke moderator. Jeg gjorde det for din skyld Nikkor. En moderator som ikke kjenner deg hadde gått alvorlig til verks. Utakk er verdens lønn No he wouldnt! Nikkor is zeh 1337 fj0rtiz lixm@the frm! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ekke akkurat noe å være stolt over det at du ike har gjort lekser siden 8. da. da virker du bare som en liten drittunge som ikke tar skolen seriøst. 8. første del: matte-6 norsk-4 engelsk-4 samf-5 nat-miljø-5 andre del : det samme 9. første del matte 6 norsk-4 engelsk-4 samf-5 nat miljø-5 Skrev feil med 3 på norsk og engelsk tidligere... Sålenge jeg følger greit med i undervisningen og vi ikke har noen form for leksesjekk på skolen så går det fint og ikke gjøre lekser.... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kjøp deg noe fint i morgen da Thea! Skulle ønske jeg også får mye lønn denne måneden. Får lønning i morgen ettermiddag... *krysse fingrer* btw: det er ikke forskudd på feriepenger du har fått da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I dag har jeg fått lønning på 6700! ikke lite hva? Skal du ha kontonummeret mitt på PM eller msn? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I dag har jeg fått lønning på 6700! ikke lite hva? Skal du ha kontonummeret mitt på PM eller msn? Ta det her, så kan alle donere en slant Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Whaddap folkens? Står til her i dag? Sitter og eter nu.. Teh b0red? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (MacGyver til eksempel) Det var jo forsåvidt for min skyld at du ble bannet. Du føler vel intet nag? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) @Holberg Neida.. jeg som var så dum og fortalte at man fant "meg" på XXXXXXXXX.org. Så det var vel mere min skyld... (*mumle noe om at du skulle vært bannet* ) hehe... Digg uke egentlig dette... Tredje dagen jeg får lov av muttern og sove borte, selv om det er skoledager alle dagene denne uka, med tentamen idag og på mandag som var... jaja... En ting om ban jeg bare lurer på, skrives den siden jeg skrev, (for dere som husker det) med navn.org og ikke www. eller noe slikt. Er det da gyldig for ban egentlig? Liksom, det var en torrentside, og torrent filer er så vidt jeg vet 100% lovlige, og brukes av store software folk for å spre produkter (steam blant annet) Og den siden inneholder masse lovlig og. Altså, en side man går til, som jeg har linket til som ikke inneholder èn eneste ulovlig fil i det hele tatt. ikke noe som helst piratvare av noe slag. Men om man da går utenfor den siden igjen og velger en .torrnet fil som inneholder nødvendig informasjon til å skaffe seg programvaren (selve piratvaren ligger ikke på siden jeg linka til) Er det da egentlig ulovlig linking? Det står heller ikke så vidt jeg vet, noe som helst i reglene om den spesifikke siden. (moddis sa den siden spesifikt ga ban... :S ) Jeg fikk egentlig bare en advarsel, men klaging på denne enda opp med enda 10% og 2 ukers (endte på 2 uker og 6 dager - pga. at moddis surra) ban. Synes egentlig dette var urimelig. Spesielt bedre er det ikke at moddis trur sier warn level kommer til å gå ned igjen etter så lang ban, men likevel holder seg på 40% (20 unødvendige %)..... jaja... Får vel kubbe vi her... Mora til kameraten min begynner å bli litt pised på at vi er oppe for lenge om dagen og snakker.. Sov godt folkens... Og til dere som har prøver i morra (trur jeg) lykke til...! /me signing out! <-- la laptop stå på så jeg kan lese svar i morgen tidlig.. Endret 28. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ahh da var eg endelig kommet hjem. Trøtt nå ja merkelig nok. Nå skal eg mekke meg dipp og se på film med chips og dipp. Ka film skal eg se.... Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvilken film har du tilgjengelig da? Sikkert litt sent å svare på den da uansett Endret 28. april 2004 av Term Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Debbie Does Dallas er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg