Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anyways det har vært veldig dødt her på forumet i det siste. Akkh... :thumbdown:

Er ikke så rart det når størsteparten av storposterne her er bannet da... :ermm:

 

 

 

:thumbdown::mad:

Det er noe dritt å være bannet...

Prøver å gjøre det jeg kan for å holde masse topics lenevde... bammmm.. BAN!!

:angry:

 

men er back da... Enda bra er det... :):cool:

Lenke til kommentar

Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice.

Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen.

Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau.

Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden?

Har 18 av 20 nå, så bare lurte...

B|Real sant nok. :)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice.

Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen.

Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau.

Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden?

Har 18 av 20 nå, så bare lurte...

B|Real sant nok.

 

1 i matte? uff.

Men 1 time med lekser hver dag? *grøss*

har ikke gjort lekser hjemme siden starten av 8. klasse (jeg går i 9. nå), vær konferanse har jeg fått beskjed om og jobbe mer med lekser men driter i det...

Men fikk faktisk 6 i matte i fjor.... :D men 3 i norsk og 3 i engelsk...

Lenke til kommentar
Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice.

Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen.

Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau.

Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden?

Har 18 av 20 nå, så bare lurte...

B|Real sant nok.

 

1 i matte? uff.

Men 1 time med lekser hver dag? *grøss*

har ikke gjort lekser hjemme siden starten av 8. klasse (jeg går i 9. nå), vær konferanse har jeg fått beskjed om og jobbe mer med lekser men driter i det...

Men fikk faktisk 6 i matte i fjor.... :D men 3 i norsk og 3 i engelsk...

ekke akkurat noe å være stolt over det at du ike har gjort lekser siden 8. da. da virker du bare som en liten drittunge som ikke tar skolen seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...