Elyas Machera Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 All sport er kjedelig, hvertfall sånne som Curling og Snooker Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vi har nettop hatt nasjonal prøve i matte. Har funnet ut at matte ikke er min sterke side Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Anyways det har vært veldig dødt her på forumet i det siste. Akkh... Er ikke så rart det når størsteparten av storposterne her er bannet da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Da er tomatsmørbrød med mozarella, rødløk, basilikum og fancy smakssatt hvitløk-olivenolje i ovnen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Da er tomatsmørbrød med mozarella, rødløk, basilikum og fancy smakssatt hvitløk-olivenolje i ovnen. skulle ikkje ha vert ei skive med skinke inni der då? Snooker = biljard med en weird twist... (utrulig kort forklaring) Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Da er tomatsmørbrød med mozarella, rødløk, basilikum og fancy smakssatt hvitløk-olivenolje i ovnen. Det hørtes godt ut Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Anyways det har vært veldig dødt her på forumet i det siste. Akkh... Er ikke så rart det når størsteparten av storposterne her er bannet da... Det er noe dritt å være bannet... Prøver å gjøre det jeg kan for å holde masse topics lenevde... bammmm.. BAN!! men er back da... Enda bra er det... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Begynte å lure på hvor du hadde vært Mac-Gyver, hadde jo ikke sett deg på en stund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice. Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen. Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau. Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden? Har 18 av 20 nå, så bare lurte... B|Real sant nok. Endret 28. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Genialt bra sang! Det der er ulovlig ikke bare ifølge forumets regler, men også norsk lov! De fleste blir utestengt en stund for tilsvarende handlinger Nikkor. (MacGyver til eksempel) Endret 28. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Har endret linken nå Endret 28. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kunne heller ha klikket på report knappen, istedenfor og leke moderator. Jeg gjorde det for din skyld Nikkor. En moderator som ikke kjenner deg hadde gått alvorlig til verks. Utakk er verdens lønn Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Oou, okey *kosepå* *Ta på meg pirateboy-kappen* *Løpe ut i natten for å varsle flere naive barn* Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hadde du ikke hett Ludvigsen, hadde jeg trodd du var noen andre. Hmm ... jeg vet om en hund som heter Holger. _ johanf Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 HolgerLudvigsen er bare et dekknavn. Egentlig er jeg PIRATEBOY! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice.Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen. Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau. Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden? Har 18 av 20 nå, så bare lurte... B|Real sant nok. 1 i matte? uff. Men 1 time med lekser hver dag? *grøss* har ikke gjort lekser hjemme siden starten av 8. klasse (jeg går i 9. nå), vær konferanse har jeg fått beskjed om og jobbe mer med lekser men driter i det... Men fikk faktisk 6 i matte i fjor.... men 3 i norsk og 3 i engelsk... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Der var jeg kommet hjem fra foreldre møte, det gikk mye bedere enn jeg trodde, de hadde ikke funnet ut at jeg hadde skulket en dag heller, nice.Men måte skjerpe meg litt, 1 i Matte er ikke akkurat noe og skryte av, så nå skal jeg øve leeenge på matte prøven til i morgen. Pluss og sette av 1 times tid til lekser hver dag, og ikke være så mye på msn...Jaujau. Er det veldig dumt senere når du skal få jobb og sånnt senere i 9'ende klasse, og få nedsatt i orden? Har 18 av 20 nå, så bare lurte... B|Real sant nok. 1 i matte? uff. Men 1 time med lekser hver dag? *grøss* har ikke gjort lekser hjemme siden starten av 8. klasse (jeg går i 9. nå), vær konferanse har jeg fått beskjed om og jobbe mer med lekser men driter i det... Men fikk faktisk 6 i matte i fjor.... men 3 i norsk og 3 i engelsk... ekke akkurat noe å være stolt over det at du ike har gjort lekser siden 8. da. da virker du bare som en liten drittunge som ikke tar skolen seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg