Jarmo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ah....lekse er ikke noe som jeg skal gjøre på leeeenge Bare bytte bleier........ *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ah....lekse er ikke noe som jeg skal gjøre på leeeenge Bare bytte bleier........ *grin* "bleieskiftarbeideeeeer, bleieskiftarbeideeeer" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vel, det er ikke så ille egentlig...finnes ting som hansker og sånt Gassmaske også Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg sliipper begge deler i en god stund framover... )) Nå har jeg sett litt på sesong 10 av Friends. Ganske gøy, og det aner meg hva som kommer til å skje etthvert. Kan ikke legge skjul på at jeg gleder meg til det jeg håper skjer, eventuelt skjer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vel, det er ikke så ille egentlig...finnes ting som hansker og sånt Gassmaske også Så du overlever..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Friends Season 10 var ibegynnelsen VELDIG lik en hvilken som helst såpeserie...blei litt irritert, men ser vist ut som det har tatt seg opp Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 har hatt ein begivelserik kveld, nabohuset som ligger 20-30 meter frå der eg bur, begynte å brenne. Aldri sett så voldsomme flammer før. Brannen starta i første etg og spredte seg ved at den brendte seg inn gjennom vinduet i andre etasje. Var ganske varmt å stå å sjå på. Brannfolkene har visst klart å slukke brannen, men skulle visst drive å etterslukke gjennom heile natten, dvs at det kjem til å være "diskolys" inne på rommet mitt i heile natt, viss ikkje dei brannbilane stikker. Det gjekk visst bra, ingen liv gjekk tapt. Har forresten ete abnorme mengder med mat i dag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Wow Synd for naboene dine da. Bra at ingen mennesker gikk tapt men sprøsmålet er om noen pc'r gikk tapt? Que triste para tus vecinos. Que bueno que ninguna persona murio pero la pregunta es si alguna pc se murio? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nå er det vistnok måneformørkelse ute. Ser selvfølgelig ingenting da det plutselig bare måtte begynne å regne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 HVA? Ja vist! pokker eg glemte det. *løpe ut med hunden* og se om det er noe kult siden det endelig ikke er noe skyer i bergen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ÅÅhhrrr... faan å folk som røyker ute... Er hjemme nå , er sikker på at hvis jeg tar tat i øye lokket og løfter så kommer en liten nikotin sky ut på vært øye... svir som hekken... men eller er formen fin-fin Mhm... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 En Annen ting... Fikk onkel purk på utsiden av huset. De skulle snakke med en som STOD på utsiden. Alt de lurte på hva som var på utsiden og ikke inne. Men likevel så trampet de inn ok tok seg en runde uten å spørre hvem som bodde der og hva de skulle frem til... Har de lov til det ?? Det trur jeg ikke... Hadde vært snadder med tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Eg tror ikke de har lov hvis ikke de har fått klager om husbråk. Politiet er noen drittsekker. Vel noen av de...ok mange av de. De har skjekket lomene mine noen ganger i byn når eg pleide å henge i byn for noen år siden. Svogeren min som vil inn i politi høyskolen sier at de ikke har lov å gjøre det med mindre ett eller annen. *grin* husker ikke akkurat nå Anyways "måneformørkelsen" var noe dritt. Det var jo like sterk månelys som det alltid har vært. :/ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 snowdog, med mindre de har skjellig grunn til mistanke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ;/ Korfor skulle ha mistanke? Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Yesss helga kan bli ganske god selv om jeg skal jobbe frem til mandag da. Fant ut nå at mine to samboere skal dra til harstad i helga. De kommer derifra...ikke jeg. Så da blir det høy musikk og ingen forstyrrelser Faktisk vært mye å gjort på jobb i dag. Weird...men har allikevel fått med meg oppsummeringa av EMA. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Damn og yay på en gang! Hvorfor kan jeg ikke si, men det står sikkert i alle avisene i morgen. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Damn og yay på en gang! Hvorfor kan jeg ikke si, men det står sikkert i alle avisene i morgen. Tipper du tenker på EMA? Jeg var å stemte på MTV for en uke siden...og jeg hadde ikke rett i en eneste kategori...hehe. Synes det var litt drøyt. Eller tror jeg stemte eminem på best hiphop... Men uansett...det var mest skuffelser i hvem som vant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg mener da at formørkelsen er den 9. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sånn.. Da er jeg på jobb igjen.. Men nå gleder jeg meg så fælt til Helgen (selvom jeg kommer til og sitte og pugge om kraftforsyning i lange tider) så denne dagen kommer til og gå greit nesten uansett.. BLir kanskje 1880 idag også.. SnodDOG! Kom du også.. MCdolly skal feks spille (www.mcdolly.net) så det blir sikkert liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg