Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@MacGyver : Er du ikke nedenfor pga tapet av kjæresten din? De fleste hopper vel ikke ifra dame til dame?

Nei.. Egentlig ikke... Av en eller annen grunn var jeg ikke s å interesert i hu som jeg trudde. Var mer en måte å prøve å glemme en annen jeg ikke kommer til å få, som jeg faktisk ikke har tenkt så mye på heller i det siste...

 

Det var heller ikke noe veldig serisøt forhold, og varte ikke lenge, så det gjør egentlig ikke noe heller sånn sett...

 

Men hu nye trur jeg det kan bli ganske bra med en eller annen gang..

jeg er blitt utrolig forelska i henne. (første blikk? :p )

og hu er minst like interesert i meg.. bare vente et par uker og se hvordan det utvikler seg..

Lenke til kommentar
Nikkor : Nå er det ikke helt vanlig for en på 14 å være oppe til 04 om kvelden og prate på msn da.

 

Tja, uvanlig er det vel ikke ;) Jeg er femten selv, men har en lei tendens til at det blir sent... Dog ikke så sent hvis ejg skal på skolen dagen etter, men det forekommer. Lykke til Nikkor :p;)

Hehe, pleier ikke være så lenge oppe...

Men sånn til kl2 hadde vært kjekt, det samme skjer i helgene også, at jeg må legge meg kl 12...

Men jaujau...

Lenke til kommentar

Til klokken 2 på skoledager?? :wow:

 

Legger meg aldri senere enn tolv tror jeg på skoledager, men jeg legger meg når jeg vil i helgene da. Eller jeg legger meg jo når jeg vil i ukedagene også men jeg har da litt fornuft :p

 

 

Grattis med kjærligheten da Mac-Gyver!!! Er det hu på msn bildet ditt eller???

Lenke til kommentar
Nikkor : Nå er det ikke helt vanlig for en på 14 å være oppe til 04 om kvelden og prate på msn da.

 

Tja, uvanlig er det vel ikke ;) Jeg er femten selv, men har en lei tendens til at det blir sent... Dog ikke så sent hvis ejg skal på skolen dagen etter, men det forekommer. Lykke til Nikkor :p;)

Hehe, pleier ikke være så lenge oppe...

Men sånn til kl2 hadde vært kjekt, det samme skjer i helgene også, at jeg må legge meg kl 12...

Men jaujau...

ekke rart at hu blir sur hvis du sitter oppe til 4 da, samme gjelder 2

hvis du er 13 så burde du ha vett nok i huet til å legge deg et passe tidspunkt (rundt 10-11 for å få nok søvn) det vil også vise at du er ansvarlig og da vil du få mer frihet etter hvert. samme gjelder det å kalle folk stygge ting, det er ikke lurt når du vil skifte på noe, det du burde er å snakke med dem rolig og fornuftig og ikke bare drite i dem og gjøre som du vil. :mad:

Lenke til kommentar

Hehe, nei heldigvis ikke.

Litt, da kan jeg legge meg når jeg vil osv.

Men har snakket med Tor, og kommer fram til at jeg skal begyne og legge meg kl 12 på hverdagene...

Men skal snakke med mamma, om at jeg kan legge meg når jeg vil i helgen, håper jeg får lov :yes:

Jaujau...

 

Edit: Er 15, ouu alle i klassen min legger seg sånn cirka 2, hvertfall de fra Msn, men var visst ikke sånn da=)

*Stikke ut og kose med mamma :love: *

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Grattis med kjærligheten da Mac-Gyver!!! Er det hu på msn bildet ditt eller???

ja...! :)

Hu er tha best ass..... Uff... Har snakket med henne i maaaange timer siden jeg ble kjent med henne ass...

Altså, både på telefon og MSN... :yes:

 

Edit

@d00fen

 

Trur jeg skjønte det ja.. men dette er ikke is som smelter ass....

Det var mer det gamle som var det liksom.... :S

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Så koselig! Bor hu langt fra deg eller???

leirsund... Hmmm.. Blir vel 5-6 Km det... liten kort busstur..

***stikke og kjøpe busskort 1. Mai***

 

Ikke for å ta ifra deg gleden forelskelse kommer med.

Men isen har ikke begynt å smelte enda.

 

Bleh... Vær grei nå... Hun her skal være min til døden skiller oss ad...

 

kos deg nå mac-gyver og husk, ikke gjør noe dumt  :green:

 

Planen det ja... Uhm... Er så fantastisk i skyene jeg nå, at jeg føler (håper?) ingenting kan gå galt...

Men med flaksen min går det skeis... men, en gang må uflaksen gi seg og, kan ikke ha like uflaks hele tiden.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Uff... Har snakket med henne i maaaange timer siden jeg ble kjent med henne ass...

Altså, både på telefon og MSN...  :yes:

Velkommen i klubben :) MSN og sms er kjekke ting når man blir kjent med noen man kommer godt overens med :thumbup:

 

bla derfor jeg hintet til om jenter er onde :p

(mye snakk over msn = mange $$$)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...