Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Det er en av grunnene at eg er så glad i hund. Faktisk når eg tenker over det så hjalp det veldig når eg hadde min søster sin hund. De dagene eg ikke hadde hund var eg gjerne veldig langt nede og hadde voldsomme depresjoner. Hadde mange rare og voldelige tanker men merkelig nok var disse tankene vekke de dagene eg hadde hund.

 

Det stemmer det ja! Hunden var en av ingrediensene til min bedring av dette problemet. Mener også at eg vokste det av meg.

 

Det er en del år siden sist eg drev og kuttet meg eller banket folk uten grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Trodde det var bare var jeg som hadde X antall selvpåførte arr her. Trist og se at det er andre som har vært like langt nede.

 

Helt enig med dere andre. Å ha en hund er kjempe terapi. Det er noe helt spesielt å ha en venn(hund) som stoler på deg betingelsesløst og alltid viser hengivenhet.

Lenke til kommentar
Det er en av grunnene at eg er så glad i hund. Faktisk når eg tenker over det så hjalp det veldig når eg hadde min søster sin hund. De dagene eg ikke hadde hund var eg gjerne veldig langt nede og hadde voldsomme depresjoner. Hadde mange rare og voldelige tanker men merkelig nok var disse tankene vekke de dagene eg hadde hund.

 

Det stemmer det ja! Hunden var en av ingrediensene til min bedring av dette problemet. Mener også at eg vokste det av meg.

 

Det er en del år siden sist eg drev og kuttet meg eller banket folk uten grunn.

Snow : så du på nyhetene i dag? En Amstaff som måtte avlives, ble lei meg :( Så sier de at de har tenkt å forby Amstaff i norge, noe så forbanna teit! Pga engangstilfelle så går det ut hardt allerede.

 

Det er som om jeg som utlending skulle bite en norsk skolegutt, så måtte alle utlendinger blitt kastet ut av norge.. Idioti :thumbdown:

Lenke til kommentar
Måtte avlive hunden i dag Snow :cry:  Blitt gammel, blind og redd bla!

Huff og huff! Det må være forferdelig. Det er lenge til min blir gammel og grå men eg gruer meg allerede.

 

Vexx: Helt enig. Politikere er jo ikke kjent for å være de smarteste. For&%/#"

Ja, jeg klarte ikke det selv! Men heldigvis har jeg et snillt familiemedlem som kunne gjøre det.

 

Min lille: Bonnie3.jpg

Lenke til kommentar
Det er som om jeg som utlending skulle bite en norsk skolegutt, så måtte alle utlendinger blitt kastet ut av norge.. Idioti :thumbdown:

LOL.. unskyld.. men tenkte på noe som skjedde i Risør

 

For noen år tilbake så var det russeknute å krabbe rundt i en matbutikk og leke hund å bite noen i benet....

Det resulterete med ei bet i dame i butikken som er noe "stor" i denna byen og ble forside i Aust Agder Blad (ark)...

 

Og måtte slutte med slike knuter :p

Lenke til kommentar
Måtte avlive hunden i dag Snow :cry:  Blitt gammel, blind og redd bla!

Huff og huff! Det må være forferdelig. Det er lenge til min blir gammel og grå men eg gruer meg allerede.

 

Vexx: Helt enig. Politikere er jo ikke kjent for å være de smarteste. For&%/#"

Politikere er ikke heldigvis ikke geniene i landet. Jeg som har tenkt å skaffe meg en Amstaff også :( Bah, det der går aldri gjennom, Amstaff er verdens beste hunder :)

Lenke til kommentar

R.I.P bonnie. :cry:

 

 

Ja eg syns det burde settes krav til å skaffe seg hund. Hundecerfikat eller noe men dette blir vel for dyrt for møkka staten elns. :nei::angry:

 

 

 

Edit: Forresten når vi snakker om amstaffer så er det ikke mange som vet at amstaffer er noen av de mest kosete hunder. Altså kere går i med hunden min da? Vil jo BARE kose hele tiden? Eg takler ikke all den kosen :p

 

 

Samme gjelder kompisen sin hund. Min søsters hund er kosete men ikke i forhold til disse. :wow:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Ahh.. Depresjoner :( Barndommen ble preget av en slem stefar som banka meg ganske ofte (både fysisk og psykisk), pluss at han banka muttern mens jeg så på, noe som igjen førte til at muttern og jeg flytta (igjen, for sjette gang :roll: ) Det var vel i 95 vi flytta, til Ski, et sted like utenfor Oslo, og her har jeg bodd siden.. Tenkte da at nå skal alt ordne seg... Men nei.. Sommeren 2000 mista jeg fattern, en tante, en onkel, og fire bikkjer (kanskje ikke så hardt det med bikkjene, men jeg hadde hatt de rundt meg hele livet omtrent) Så da fikk jeg en ny nedtur.. Begynte på Videregående året etter, på Allmen, hvor jeg ikke ble akseptert inn i klassen, og gikk for det meste for meg selv... Har vurdert selvmord flere ganger, men heldigvis har jeg ikke fullført dette... Den dag i dag er kan jeg fortsatt bli utrolig deppa, men jeg føler at jeg er på riktig vei.. Og det er vel bra :yes:

 

 

 

Razor: Hvis du vil snakke elns, send meg en PM :)

Ski, jammen her jobber jo jeg ;) huff.. depresjoner er ikke bra.

 

men til no annet *gumle jaffa cekes og drikke sansao*

Lenke til kommentar
Det er som om jeg som utlending skulle bite en norsk skolegutt, så måtte alle utlendinger blitt kastet ut av norge.. Idioti  :thumbdown:

LOL.. unskyld.. men tenkte på noe som skjedde i Risør

 

For noen år tilbake så var det russeknute å krabbe rundt i en matbutikk og leke hund å bite noen i benet....

Det resulterete med ei bet i dame i butikken som er noe "stor" i denna byen og ble forside i Aust Agder Blad (ark)...

 

Og måtte slutte med slike knuter :p

ER tilbake som knuteregel nå da. Både bite GK elev i leggen og kunder i en butikk :p

Lenke til kommentar

HALLELUJA!!

 

Da var jeg tilbake igjen, etter STORE problemer med at en viss moderator ikke fiksa opp.

Fikk 2 uker ban, men fikk ikke tilbake muligheten til å poste før nå.

Skulle sende mail til styret, men portalen serverne er nede, og etteller annet i brannmuren min nekter meg tilgang til hotmail.com. Og jeg har aldri brukt den brannmuren før nå, så skjønte ikke mye av instillingene der ved første øyekast, så fikk en utrolig snill bruker her til å sende mailen for meg.. :)

(Husker ikke nicket i farten :blush: )

 

Uansett, vært ofte inne her og lest, mye spennende som har skjedd...

Med meg derimot, slått opp med dama, hatt masse nasjonale prøver og tentamener. Senest idag ahr jeg hatt møte med Rektor, Læreren min, skoleinspektøren og skolesjefen fra kommunen fordi jeg hater læreren min og han er helt bæsj mot meg! :mad: Ikke nok med det, han og en annen lærer har brutt taushetsplikta ovenfor meg, slik at jeg aldri kan stole på de igjen. Og det er faktisk ganske alvorlig, men rektor og lærerne liker det vel helt ikke, så de hysjer det ned og later som ingenting.. Det er visstnok ikke "så nøye" innenfor veggene der - heller ikke at de sender det hjem til foreldrene mine, når de er de siste som skulle vite at jeg sliter litt... Så det ble bare enda mer pes.. :wallbash:

 

Men det har jo skjedd noe bedre da...

Har blitt kjent med ei annen jente fra Leirsund her under UKM på Lørdag (Opptrådde med breakdance jeg ja :w00t: )

Og hu er den peneste og søteste jenta jeg har sett noensinne. Ikke nok med det, hun er snill og har alltid tid.. (både det hu har vist hittill - og det at kameraten min som har kjent henne lenge sier det)

Og hu har snakker "bare" om meg itl venninna si... Så dette virker lovende... Tror faktisk jeg er litt forelska jeg ass... :love:

 

men, men... Hvordan har dere folk her på forumet det da?

Lenge siden jeg har "snakket" med dere liksom... :(

Men nuh er det back really heavy.. :)

 

 

_Robstah_

Lenke til kommentar

OMG, hvorfor får jeg ikke lov til noen ting lenger.=S

Kommer hjem fra Kino i går, så på KillBill 2, Genial film, første jeg ser er at alt utstyret til pc'en ligger ute i stuen (tastatur,Mus,Nettværkskabel osv) ligger ute, spør hvorfor?

De svarer, fordi du satt oppe til kl4 i natt og snakket på msn, ble forbannet og kaldte stefaren min mange stygge ting, da ble han sure, tok ut tv'en fra rommet mitt, og truet med og ta ut døren på rommet mitt...

Fordi noen ganger, når jeg vil ha litt privat liv, f eks på natten, det kunne jeg visst ikke fordi da kunne jeg brenne inne og dø...

Nå kom jeg hjem fra skolen, hadde kjøpt en 1,5l cola, setter meg ned for og spille litt Dc, første som skjer er at mamma flyr inn, du kan ikke drikke cola nå, du ødelegger tennene dine osv osv, kan jeg aldri få fred da=S

Nå dyttet jeg henne ut, har ikke hørt noe enda, har bestemt meg for og ikke snakke med de, før jeg får lov til og legge meg når jeg vil...og jeg slipper at det kommer inn mitt på natten for og se hva jeg driver med (gjør ikke noe spessielt, ser på tv)

Det viktigste er vel bare at jeg greier og komme meg opp på skolen, og det gjør jeg...

Kanskje det funker, eller hva?

 

Synd det greiene Thea, fint at det går litt bedere :)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Yo fo shizzle.. Hva for no tråd er dette? :)

 

Siste ordet opplegg? Fett..

 

Heisann Dawg.! :)

 

@Nikkor : Nå er det ikke helt vanlig for en på 14 å være oppe til 04 om kvelden og prate på msn da.

 

@MacGyver : Er du ikke nedenfor pga tapet av kjæresten din? De fleste hopper vel ikke ifra dame til dame?

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...