Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, mennesker. Var koselig å logge på nå og se at dere brydde dere. I dag går det litt bedre. Jeg har kuttet meg opp sammenhengende i rundt 2 år nå, men har ikke nevnt det her fordi det aldri har vært nødvendig og/eller relevant. Det er ikke ting man bare slenger ut. Er ikke særlig stolt av det, men jeg er nok et svakt menneske..

 

I dag møtte jeg en kjempegammel venn på bussen. Det ble til at han tok bussen med meg på jobb, som er en times omvei for han. Når folk gjør sånt uten at jeg spør, blir jeg så glad inne i meg at det er helt ubeskrivelig... :D

 

 

Lover å ikke skrive flere triste innlegg... Hadde mitt lille utbrudd i går... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har kuttet meg opp sammenhengende i rundt 2 år nå, men har ikke nevnt det her fordi det aldri har vært nødvendig og/eller relevant.

Been there, done that.

Lenke til kommentar
Thea, alle har det slikt, du er ikke alene...tro meg.

 

Uansett, så føler jeg ikke så veldig mye av det som har blitt skreven ned ovenfor lengere. Jeg har på en måte blitt happy...vet ikke helt om det er pga X'en min har sånn pluttselig ut av intet tatt kontakt, eller hva det er.

Rart det derre livet..

 

Uansett...må ta litt hygienisk vask og komme meg på jobb...

Det er fordi jeg har vært så snill mot deg og gitt deg en kos :yes:

 

Thea, jeg koser på deg og.. "No easy job.. ", det ble litt feil :p Du har det ikke lett mente jeg :)

 

Men en ting. Hver dag på msn er det ALLTID en jente som har problemer, mest følelser og slikt. De nevner alltid at folk ikke vet at de er til, selvmord og lignende. Hva er det med dagens jenter? Eller hva med dagens samfunn? Jeg opplever aldri at mine venninner har det slik.. Bare de som aldri har møtt..

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Sparks: tror de føler det er enklere å snakke med en de ikke har møtt.. TROR jeg da :p

Dama mi dreiv også å kutta seg opp før og sånn :| men alt er bra nå og det er jeg super duper happy for

 

*jobber som bare det for å skrive brukerveiledning på skolelinux for elevene*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har ikke alle en periode hvor de kutter seg opp, eller i det minste tenker på det? Både jeg og alle kjærestene mine har gjort det. Og nei, jeg tenner ikke på slikt.

Lenke til kommentar
Sparks: tror de føler det er enklere å snakke med en de ikke har møtt.. TROR jeg da :p

Dama mi dreiv også å kutta seg opp før og sånn :| men alt er bra nå og det er jeg super duper happy for

 

*jobber som bare det for å skrive brukerveiledning på skolelinux for elevene*

Du ville ha en kos du og ja!

 

Har skjønt det.. Folk er kåte på oppmerksomhet..

Lenke til kommentar
Har ikke alle en periode hvor de kutter seg opp, eller i det minste tenker på det? Både jeg og alle kjærestene mine har gjort det. Og nei, jeg tenner ikke på slikt.

Tror nok de fleste har gjort fysisk skade på seg selv, ja. Blant noen i niende her jeg bor er det "kult" å ripe inn navn. :ermm: Noen gjør det dessverre for oppmerksomhet, som ødelegger for de som har problemer. Dette gjør at dette blir latterliggjort, noe som gjør at det er enda flauere når folk hvisker det rundt deg og ingen sier det til deg.

Lenke til kommentar
Har ikke alle en periode hvor de kutter seg opp, eller i det minste tenker på det? Både jeg og alle kjærestene mine har gjort det. Og nei, jeg tenner ikke på slikt.

har vel hatt de innfallene der jeg får lyst til å gjøre dumme "jackass" stunt og den typen ting. Kjøre handlevogner ned bakker (det har jeg faktisk gjort en gang, hvertfall til jeg hoppa ut)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke alle en periode hvor de kutter seg opp, eller i det minste tenker på det? Både jeg og alle kjærestene mine har gjort det. Og nei, jeg tenner ikke på slikt.

har vel hatt de innfallene der jeg får lyst til å gjøre dumme "jackass" stunt og den typen ting. Kjøre handlevogner ned bakker (det har jeg faktisk gjort en gang, hvertfall til jeg hoppa ut)

Jeg snakker mer om å sitte alene med lyset av, en tapetkniv i hånden, helvetesmusikk og lysten til å drepe alt og alle eller gjøre deg selv en tjeneste og bare glorifisere deg selv i den forstand at du lider for andre...

Lenke til kommentar
Har ikke alle en periode hvor de kutter seg opp, eller i det minste tenker på det? Både jeg og alle kjærestene mine har gjort det. Og nei, jeg tenner ikke på slikt.

har vel hatt de innfallene der jeg får lyst til å gjøre dumme "jackass" stunt og den typen ting. Kjøre handlevogner ned bakker (det har jeg faktisk gjort en gang, hvertfall til jeg hoppa ut)

Jeg snakker mer om å sitte alene med lyset av, en tapetkniv i hånden, helvetesmusikk og lysten til å drepe alt og alle eller gjøre deg selv en tjeneste og bare glorifisere deg selv i den forstand at du lider for andre...

Den har jeg ikke hatt. Kanskje jeg skal være glad for det? :scared:

Lenke til kommentar
seff vil jeg ha kos Sparks :D hvordan går det? :p , men som wh1te sier.. en del har vel en periode der man tenker at man bare er til bry?

Men har du den hele tiden? Tenker du på det konstant? Har du noen gang gledet deg til å komme hjem, fordi da vet du at du kan sette deg på rommet ditt mutters alene med kniven og la tankene flyte sammen med blodet? Det er dritt å være så totalt følelseslamma, jeg blir så UTROLIG frustrert! får lyst til å ødelegge alt i nærheten,inkludert meg selv..følelser er noe dritt når du ikke klarer å uttrykke dem..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...