Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ok, det er fett. Da var laderen pakka. Tror jeg har fått med meg det meste nå. Tror jeg skal reise uten håndbagasje - jeg trenger jo strengt tatt kunn pass, lommebok og mp3-spiller.

 

Fant en fet jakke i boden akkurat, forresten. Det var lunt!

 

Edit: Pink Floyd - Comfortably Numb

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke sove jeg. Selv om jeg ikke har lagt meg så vet jeg at jeg ikke får sove. Ikke fordi sengen er vond, men fordi hodet er fullt av tanker. Feil tanker. Tanker som ikke fører noen vei og bare holder meg våken. Tanker som gjør meg selvdestruktiv og dytter meg lengre ned i søla. I skrivende stund er jeg kjempetrøtt. Likevel tror at jeg ved å sitte opp litt lengre vil morgendagen være litt lysere. Noe den ikke er. Fordi, jeg er ikke særlig glad. Jeg smiler, ler og har tilsynelatende ingenting å klage over, men så har jeg det likevel. Jeg bærer på en tung hemmelighet som er bare min. Samtidig som jeg har fortalt mange om det, er det ingen som skjønner at det alltid ligger der - og det kommer foran alt det bra i livet mitt. Når noe bra skjer, så overdøver det aldri den vonde følelsen; den vonde kommer bare enda sterkere frem fordi jeg nå hadde det bra. Jeg fortjener vel ikke å ha det bra. Jeg har vel fortjent dette. I ett år nå har jeg kveld etter kveld sittet og ikke visst hvor jeg skal gjøre av meg, fordi det er ingen steder jeg føler meg trygg. Ingen steder der disse tankene ikke vil finne meg. Og jeg vet at hvis ikke det skjer en forandring snart, så kommer det til å sprekke for meg. Jeg er lei av å ha det vondt, og ikke ha muligheten til å prate om det. Og jeg er lei av at folk sier at det bare er en fase jeg går igjennom.

 

Jeg er lei av å ikke kunne gråte...Istedenfor lar jeg det gå fysisk utover meg selv. Jeg klarer ikke vise noen form for psykisk smerte, og det plager meg at jeg er så fuckings steinhard. Jeg sitter her med klump i halsen, har så kjempelyst til å gråte, jeg hikster og skjelver..men ingenting kommer. Og jeg må få utløp for det på en måte. Derfor vet jeg at nye arr vil komme, men at de ikke vil fjerne problemene bak. Jeg er lei av å utestenge folk fra livet mitt, og jeg er lei meg for at de jeg er mest glad i forsvinner fra meg fordi jeg lukker meg inne og gjør dem så mye vondt, som jeg i ettertid angrer på. Jeg er lei av å være et tilfelle i familien, som man bare snakker om bak lukkede dører. Jeg er lei av jeg alltid skuffer andre, når jeg selv prøver så godt jeg kan - og de sitter igjen med følelsen av at jeg ikke har gjort en dritt. Jeg er lei av å være meg. Og jeg er lei av å ikke være bra nok.

 

 

Beklager. Dette er kanskje det lengste innlegget jeg har skrevet i forumet, og ikke var det positivt i det hele tatt. Jeg vil forhåpentligvis komme sterkere tilbake... i en senere anledning. Natta :)

Lenke til kommentar

Oi. Dette var sterke saker Thea. Vet ikke hva jeg skal si jeg...

 

Når du skriver fysisk, håper jeg virkelig ikke det betyr at du kutter deg... Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg. Men kanskje dette er en sånn sak du selv må klare å finne ut av.. ? :blush: Skal ikke uttale meg noe utover dette, da det kan virke falskt å uttale seg om en sak man ikke har kjennskap til. Iallefall ikke når man ikke kjenner vedkommende så bra.. :)

 

Ikke vet jeg. Men jeg håper for alt i verden at du holder ut. Jeg kjenner litt til at livet til tider kan være kjipt. Men som oftest så ordner det seg... håper det gjelder for din del også.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg godt igjen i det første avsnitter du skrev RaZorbLadeKisS, det er rett og slett jævli...

Holde ting for seg selv, men på utsiden så ser det ut som man har det bra. Alle trur at jeg har et enkelt liv og bra... Men når jeg er for megselv og tankene begynner å løpe... Da er helvete løs inni meg, har hatt mange søvnløse netter og bare vridd meg i senga... Uff... Kom litt tanker der gitt :(

Lenke til kommentar

RaZorbLadeKisS: Kjenner meg også veldig godt igjen i det du skriver, og i det siste har det ikke akkurat blitt noe bedre. Jeg trodde endelig jeg hadde kommet meg bort fra depresjonene og var faktisk ganske lykkelig fra februar til april. Hadde planer om å flytte , begynne ny skole og starte et nytt (og forhåpentligvis bedre) liv, ja jeg hadde faktisk håp. Det gikk jo selvfølgelig ikke som planlagt som med nesten alt annet jeg gjør, og jeg ser med tårevåte øyne på nok et år i dette helvetet jeg kaller et liv... Jeg har også store problemer med å grine for å bli kvitt den lille, sorte ildkula som tærer meg opp innenfra.

 

<insert liten pause for å samle tankene og prøve å ikke synke ned i det sorte lille hullet sitt igjen her>

 

Vet ikke helt hva jeg vil frem til med denne posten, følte bare for å fortelle at du ikke er alene om å ha det vondt... Som Kenny000 sier , hvis du føler for å prate om ting så er innboksen åpen. Det er ofte godt å prate ut om personlige ting til folk man overhodet ikke kjenner, så får man litt perspektiv og avstand på ting. :)

Lenke til kommentar
/sette på Bob Marley - No Woman, No Cry :cry:

Setter på Sublime Cover av samma sang ;)

Setter på In Flames - Artifacts of the black rain (live from Gothenburg '99)

Setter alarmen på mobilen og legger meg :p

 

@razor : Det ordner seg nok. I've been there. ( ja sikkert ikkje i nøyaktig samme situasjon men. No går alt så fint igjen. :yes:

Lenke til kommentar

Thea, alle har det slikt, du er ikke alene...tro meg.

 

Uansett, så føler jeg ikke så veldig mye av det som har blitt skreven ned ovenfor lengere. Jeg har på en måte blitt happy...vet ikke helt om det er pga X'en min har sånn pluttselig ut av intet tatt kontakt, eller hva det er.

Rart det derre livet..

 

Uansett...må ta litt hygienisk vask og komme meg på jobb...

Lenke til kommentar

da er jeg fortsatt syk :cry: Så nå går jeg å legger meg ;)

 

@RaZor: Av og til føler jeg meg helt jæveli å :( Men det er som regel ingen som får vite det så alle tror at jeg alltid er så happy og allt er bra, men sånn er det ikke alltid.

Så nå begynner jeg snart å bli lei av at alle tror jeg er happy 24/7 :(

Jeg har mine dårlige dager jeg å ;)

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Offda, RBK, det var lei lesing. Men kjenner til greia. Ikke i så stort omfang som deg, men det er jo standard med "Hvordan går det?" "Bra", noe som beskriver dette ganske bra synes jeg. Hvordan har man det egentlig? Det er ikke lett. Ingenting er lett.

 

--

 

Snart ferdig med å pakke, forresten. Drar hjemmefra om gode to timer, har god tid, forsåvidt.

 

 

Edit: The Flaming Lips - Fight Test

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...