b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hjelper disse report knappene? Kan en moderator svare på det? Det hjelper VELDIG mye. Vi kan ikke gå over forumet hele tiden og finne de postene som er "bad". Rapporter gjør det utrolig mye enklere for meg som moderator og jeg tror andre moderatorer/admins også mener det. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hjelper disse report knappene? Kan en moderator svare på det? Det hjelper VELDIG mye. Vi kan ikke gå over forumet hele tiden og finne de postene som er "bad". Rapporter gjør det utrolig mye enklere for meg som moderator og jeg tror andre moderatorer/admins også mener det. dere kan jo bare bruke den siste 24 knappen da så ser dere de siste postene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) er ikke det litt vell tungvint å lese alle topics som legges ut når noen heller bare kan si i fra om at noe ikke er som det skal.. Endret 25. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som vet hva flyfag heter på engelsk? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som vet hva flyfag heter på engelsk? Fly-fag ? Hvis du skal bli pilot, blir det vel bare pilot. Ellers airplane-technician.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nei, det er en VK1 linje. VK1 Flyfag Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er ikke det litt vell tungvint å lese alle topics som legges ut når noen heller bare kan si i fra om at noe ikke er som det skal.. går ann å følge med på den da også skjekke alt annet Lenke til kommentar
bitte Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 F*a*a*n! vålerenga scorte! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Add me: [email protected] 24/7 Hot Chat! Måtte bare slenge inn: Add undertk4 for en drøss med fjortiss-mass-chat-samtaler med 14 folk med 14 msnsmily's i nicket som du ikke aner hvem er. Bekreftes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er ikke det litt vell tungvint å lese alle topics som legges ut når noen heller bare kan si i fra om at noe ikke er som det skal.. Jo, det er tungvint. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som vet hva flyfag heter på engelsk? Avionics, muligens. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Finnes to retninger innen flyfag.. Det er avionikk og ett en ting til... Skolen min er en av to som har den linja...men husker fortsatt ikke hva det heter Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er det ikke avionikk og navigasjon?? rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Avionikk og flytekniske fag Kart Endret 25. april 2004 av notarget Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm... Kjekt kart. Er det likt på andre Videregående skoler som på denne? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) O je. da har jeg sett Kill Bill Den var über stili EDIT: huffameg, jeg har blitt syk har helt jævelig vondt i hue Endret 25. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Flyfag ville jeg tro het avatory subjects eller noe. Avionics = avionikk = flyelektronisk, flyinstrumentering osv Aeronautics = flynavigasjon Aviation = flyfart, flyindustri Tyskland i morra btw! Det blir luuunt! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Avionikk og flytekniske fag Kart Woho!! Min skole Finnes bare to skoler i landet med den retningen der! Den andre ligger i Bodø elns Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pakker til tysklandsturen nå. Noen som har noen ideer om hva som er lurt å ha med seg? Har huska: Diverse klær i alle former og fasonger Fotoapparat (dog uten film - må kjøpe!) E-111 skjema, pass, id-kort, lommebok, bankkort osv. Skal kjøpe noen euro i morra. Penklær, slipsnål og alt det der. Barbermaskin, tannbørste, ibux. Ekstra par sko Ekstra jakke Har forøvig: Aktivert roaming og fylt på telefonen Fylt opp mp3-spilleren, oppgradert firmware og sånt. Kjøpt batterier til mp3-spilleren. Noe jeg lurer på er om det er samme spenning og kontakttyper i Tyskland som i Norge? Hadde vært kjekt å ta med laderen til mobilen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pakker til tysklandsturen nå. Noen som har noen ideer om hva som er lurt å ha med seg? Har huska: Diverse klær i alle former og fasonger Fotoapparat (dog uten film - må kjøpe!) E-111 skjema, pass, id-kort, lommebok, bankkort osv. Skal kjøpe noen euro i morra. Penklær, slipsnål og alt det der. Barbermaskin, tannbørste, ibux. Ekstra par sko Ekstra jakke Har forøvig: Aktivert roaming og fylt på telefonen Fylt opp mp3-spilleren, oppgradert firmware og sånt. Kjøpt batterier til mp3-spilleren. Noe jeg lurer på er om det er samme spenning og kontakttyper i Tyskland som i Norge? Hadde vært kjekt å ta med laderen til mobilen. Samme i hele Euro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg