Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete altså, forumet begynner å bli crappy nå, flere og flere elendige topics startet av 10 og 11'åringer! Jeg som synes 13 og 14 var helt for jævlig (no offense Nikkor). Altså det er ikke alderen som plager meg, men når personen oppfører seg etter alderen (finnes voksne 14åringer).

 

Dette er stusselig. :no: Kan vi ikke ha ihvertfall 13 års aldersgrense på hw forumet? :cry:

 

OnOfftopic : Søndager er kjedelige, lite å finne på.. Noen tips hva jeg kan gjøre de siste 5 timene av dagen?

Lenke til kommentar
Add me: [email protected] 24/7 Hot Chat!

:p

 

Måtte bare slenge inn:

 

Add undertk4 for en drøss med fjortiss-mass-chat-samtaler med 14 folk med 14 msnsmily's i nicket som du ikke aner hvem er. :p:hmm:

Kult det vel...

Det har bare skjedd 3 ganger da. ^_^

 

Edit: VeXx@Enig, og de fleste spørsmål blir spørt om igjen hele tiden...

Greier ikke folk og søke :no:

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

ja men hva skal man gjøre da? Det kommer nye folk hele tiden. Dessuten blir det hele tiden posta tråder hvor man klager på det.

 

Jeg tror vi må slutte å komme med klageposter, om vi ikke finner på en genial ide for å forbedre det.

Om noen kommer med en tåpelig post, eller spør om noe som er besvart flere ganger før, kan vi vel bare ignorere det. Og bruke report knappen.

Får de ikke svar eller oppmerksomhet på noen måte slutter de kanskje, og søker svar/oppmerksomhet på andre måter.

 

vanlig prat: Sitter å kjeder meg med pusen ved siden av meg. Elendig vær i dag. Farcry har jeg runna, cs er det jeg har igjen. Men jeg lurer på om jeg har eksamen i morgen. Da må jeg gjøre ferdig hjemmesiden og rapport.

Hva gjør dere på regnversdager da?

 

Hvor mye hjelper disse report knappene? Kan en moderator svare på det?

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...