zed Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Funker dårlig Biiirl. Du får legge oss til isteden. zed2k4 @ hotmale.com Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) blir litt vanskelig å adde folk når de har "vel.." og "spør meg" i msn-plassen. Jeg vil ha røyk. Har ikke røkt siden i går Zed: hva er det jeg må gjøre da? Jeg har ikke på noe auto-ignore ting så vidt jeg kan se.. Endret 25. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Helt nederst 'Legge til en kontakt' Også legg til via email-adresse. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Herlig middag.. først sopp og beacon stuing på loff.. så en halv mais ;)så lasagne og så dessert appelsin i sukkerlake med oboy, sjokolade saus.. honeykorn og krem namnam bare å legge til meg også assa gutta Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Wee! Nå skal jeg dra og se Kill Bill Vol. 2.... Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 add me : blowfisk at hotmail dot com. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Add me: [email protected] 24/7 Hot Chat! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Add me: [email protected] 24/7 Hot Chat! Måtte bare slenge inn: Add undertk4 for en drøss med fjortiss-mass-chat-samtaler med 14 folk med 14 msnsmily's i nicket som du ikke aner hvem er. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Helvete altså, forumet begynner å bli crappy nå, flere og flere elendige topics startet av 10 og 11'åringer! Jeg som synes 13 og 14 var helt for jævlig (no offense Nikkor). Altså det er ikke alderen som plager meg, men når personen oppfører seg etter alderen (finnes voksne 14åringer). Dette er stusselig. Kan vi ikke ha ihvertfall 13 års aldersgrense på hw forumet? OnOfftopic : Søndager er kjedelige, lite å finne på.. Noen tips hva jeg kan gjøre de siste 5 timene av dagen? Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sove.. Jeg sitter å venter på at det skal slutte å regne, men no-go : / Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=236494 Do I hear support? Huff.. Er ikke slikt på andre forum, men hw.no er liksom "mitt andre hjem" så jeg håper dette blir godkjent. Endret 25. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 http://www.b-real.net/ad.aware.png Og alt jeg gjorde var å installere MSN... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 liten oppdatering på gårdagens idioti: Eg havnet vist i slåss kamp med vaktene i roofen. Er vist utesteng fra stedet. Fan blir leenge til eg drikker igjen. Aldri mer blanding av alkoholer. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 http://www.b-real.net/ad.aware.png Og alt jeg gjorde var å installere MSN... Det var ikke få heller, kjører også adware jevnt innimellom og finner alltid baskelusker rundtomkring pcen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Add me: [email protected] 24/7 Hot Chat! Måtte bare slenge inn: Add undertk4 for en drøss med fjortiss-mass-chat-samtaler med 14 folk med 14 msnsmily's i nicket som du ikke aner hvem er. Kult det vel... Det har bare skjedd 3 ganger da. ^_^ Edit: VeXx@Enig, og de fleste spørsmål blir spørt om igjen hele tiden... Greier ikke folk og søke Endret 25. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er få som tar seg tid til å søke. Jeg er rimelig aktiv i skjermkort delen, og ser flere av samme topic minst 2 ganger i løpet av en dag. Helt unødvendig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Samme med Hovedkortdelen, beklagelig hvis. Endret 25. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvordan blir jeg moderator på hw.no? Ikke for å oppføre meg som en idiot, men synes bare vi trenger litt mer orden i skjermkort delen. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) ja men hva skal man gjøre da? Det kommer nye folk hele tiden. Dessuten blir det hele tiden posta tråder hvor man klager på det. Jeg tror vi må slutte å komme med klageposter, om vi ikke finner på en genial ide for å forbedre det. Om noen kommer med en tåpelig post, eller spør om noe som er besvart flere ganger før, kan vi vel bare ignorere det. Og bruke report knappen. Får de ikke svar eller oppmerksomhet på noen måte slutter de kanskje, og søker svar/oppmerksomhet på andre måter. vanlig prat: Sitter å kjeder meg med pusen ved siden av meg. Elendig vær i dag. Farcry har jeg runna, cs er det jeg har igjen. Men jeg lurer på om jeg har eksamen i morgen. Da må jeg gjøre ferdig hjemmesiden og rapport. Hva gjør dere på regnversdager da? Hvor mye hjelper disse report knappene? Kan en moderator svare på det? Endret 25. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg