dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nevnte jeg at dette skulle være om det norske klimaet? Ja takk, nvoetfiv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Me Llamo b-real un tiengo 18 años elns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jens, skrev en til deg: En Noruega nosotros no tenemos vagar de icebears alrededor en las calles. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ok, ikke noe Matrix på meg i kveld. Ser den heller i morra, så kan jeg kjøre bort selv og slepper om å ordne med skyss og drit. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Babel Fish Translation Help In English: In Norway we do not have to vagar around of icebears in the streets. Hehe Hal Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tror vi kaller det user_error jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skulle være: In Norway we do not have icebears wandering around in the streets EDIT: Skal lage en skikkelig til deg jeg Jens EDIT2: Llueve hombres. <- settning Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Takk. Om klima helst. Har 4 til nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Se editen over Jens... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Er så glad for at jeg er ferdig med alt som heter fremmedspråk. Bortset fra nynorsk da, skal ha nynorsk skrivedag på mandag :grine: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette foregår på MSN: Jeg er Hey Dudes. // drittlekser, og den andre er en 14/15 år gammel jente som sliter. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: kult bilde azza hey Dudes. // drittlekser sier: azza? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: heheh ser ut som en x-ray bare annerledes Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: ja azza hey Dudes. // drittlekser sier: Ja. hey Dudes. // drittlekser sier: Det gjør det. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: så hvem er du igjen? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: venn av hvem liksom? hey Dudes. // drittlekser sier: Det var du som adda meg, jeg vet ikke hvem du er. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: jeg har fått e-mailen din av noen...hvem... Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: veit det da..ekke blond! hey Dudes. // drittlekser sier: Og jeg kjenner ikke deg. (tror jeg) hey Dudes. // drittlekser sier: Nei. hey Dudes. // drittlekser sier: Hva betyr azza? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: sånn likzom hey Dudes. // drittlekser sier: Mener du assa? Og liksom? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: ja assa=azza hey Dudes. // drittlekser sier: Okey. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: bare det jeg sier likzom hey Dudes. // drittlekser sier: Jaja, ditt valg. =) Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: hehe,..har du problemer med det eller? hey Dudes. // drittlekser sier: Men hvorfor adda du meg, og hvordan fikk du addressen? Jeg vet ikke hvem du er. hey Dudes. // drittlekser sier: Neida, jeg har ikke det. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: jeg vet ikke fikk det av en som sa at jeg skulle plage deg, husker ikke hvem Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: anders?? hey Dudes. // drittlekser sier: Hvem er Anders? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: okey da var det en annen Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: si folk du kjenner så finner jeg det ut Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: han derre...pr_prohet Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: kjenner du han?? hey Dudes. // drittlekser sier: ja.. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: da var det han ja Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: hehe Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: det var han hey Dudes. // drittlekser sier: ok Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: han er bestevennen til søstra mi sin kjæreste anders Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: hehe hey Dudes. // drittlekser sier: bestevenn ja.. okey Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: eller no Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: ekke sikker Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: en av dem Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: eller hans venn da hey Dudes. // drittlekser sier: jaok hey Dudes. // drittlekser sier: men hvorfor skriver du med z a? hey Dudes. // drittlekser sier: Isteden for liksom og assa? Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: veit ikke Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: bare gjør det Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: min greie vet u Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: hehe hey Dudes. // drittlekser sier: Ja, hehe. Du er helt alene om å bruke z. Det er din greie. Kult. Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: jeppz Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: kult ikke zant hehehe neida sant* hey Dudes. // drittlekser sier: Hehe. Men kult at du har en egen greie med z da! Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: jeppz, har du en egen greie? hey Dudes. // drittlekser sier: Ja, jeg liker å tulle med folk. hey Dudes. // drittlekser sier: Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: det gjør jeg å Why do you always doubt that there can't be a better way?.. sier: å irritere Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Folk er dumme, azza.. (It must be the icebergs!) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Snakker med hun, og hun er helt sikker på at det med z er hennes egen greie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nice one jens... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sånn. Nå har jeg vært på trening. Fikk sår i handa. Finta Gunder da. Nå skal jeg spille pcw eller noe. Skjønner ikke så mye. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ha, endelig hjemme! Jeg var akkuratt å så på håndball kamp (!), var med noen i klasssen min å kikket litte grann....var egentlig dritt kjedlig, men jeg fant ut at hu ene læreren på skolen vår (vikar) var med på laget Gjett hvem som ropte og heia! De spilte musikk der også, i pausene og når de skåra måel, da spilte de DDE Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Flink gutt, vært på trening. jeg har bruklt dagen (det lille som er igjen etter at skolen har tatt sitt) til jobb. Desverre var det ikke glatt i dag, er så kjedlig. Jeg gleder meg til det blir glatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Så, det blei Matrix på meg i dag. Var fan meg så vidt. Var 30km kjøring gjort på 14 min. Ikke bra, i dette været. Regner som fan og er meldt storm i kastene og vi kjørte som idioter på en gammel Opel 92 modell...joda..fikk rensket motoren ganske pent. Matrix var faktisk ganske bra. Var meget positivt overrasket. Klarte å gjøre noe mere ut av den en bare "hero vs. hero combat" ut av filmen. Godt levert og NICE effekter. Meget solid 4'er...på grensen til en 5'er. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Oj shiat! Jeg har visst lekser nå jeg! Jaja... sitter og gosser meg med Metallica - Wherever I May Roam! najs0r Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ah....lekse er ikke noe som jeg skal gjøre på leeeenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg