SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hahahaha fitte og slååslkamp!!! Jajaj kan skan man fhlre da?= Eg har nevene helt øfdalgt! Sksla eg vois ebiilde? Musleine får på trynet altsåp. de ma vare fore ned eller sås kan eg knekke fe ned. Eg slk love deg det!J*vla pakkiser!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vrar på merlkelig fest der det var 2homser! Eg sa eg avar hom0opfob og det fprsto de. Eg sa eg ikke likt rompe aktiviteten og at de mpte roe ned. Pakkiser på byn fokker og eg knakk nesene deres. de hoppey på fdameni til bestevennen min såp eg mååte rive de i styukket. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Og da la jeg meg. Du og snowdawg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 haeæ kja snakker di opm? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 kvni stikketr pakkoiser!! tør olle å fighte som menn! Pigle j*velr!!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 S¨¨ så ddawg! Sove nå *koseogstrykea å hodet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Var ikke mningen at eg slille å slå ned en vakt også. jam blanet seg inn og måtte føle min vrede! Eg blør som fan nå¨ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vrar på merlkelig fest der det var 2homser! Eg sa eg avar hom0opfob og det fprsto de. Eg sa eg ikke likt rompe aktiviteten og at de mpte roe ned. Ja der ser du Mario...du må ikke la raseriet gå utover andre. Ta heller å slå i en vegg eller lignende. Kan være bedre det. Og hvor blør du? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Eg likte ikke det. Blør i håjden. Kanskje eg skukl gått på legevakten før eg filk gjem? Edit: Festen var geri men når eg kom på bun bvar det noen muslimer om spilte tøff, Eg knakk de men eg måtte k0mme med kniv og greier, eg fikk kutt og greir o fikke ikke komme på roofen Endret 25. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Eg likte ikke det. Blør i håjden. Kanskje eg skukl gått på legevakten før eg filk gjem? Synes jeg du skulle gjør Mario. Du kjenner ikke smerten ordentlig i fylla, så om du har gjort noe galle så kan du få svi for det i morgen/senere.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tror du skal gi oss hele historien i morgen SnowDog_ Skjønner ikke så veldig mye av det du rabbler ned. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 DEt var ikke mningen de skulle gåt sånt. Gikk fint til eg kom på byn oi de p*kkisene begynte å klå på damen til kompisen min. da måtte eg ta action go viise de at man ikke kødder med mine venner. ble tatt til politi stasjonene og imorgem må eg vel ned igjen. knakk visse deler på kroppene til de idiotene. eg er ikke sint og eg fikk napåå!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Naboen bel sint. eg pislle bist velfig høyt muysikk. oops ecit: gladi ikke svogeren ikke var der fpr han hadde slått de ned han og. Crazy viking fyr. auu! http://home.no/snowdog/bilder/IM001000.JPG Endret 25. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 eg er ikke sint og eg fikk napåå!! Nei, jeg ville heller ikke ha godt hjem med en som har vært hos purken for "avhør" hvis jeg var dame Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Damen liler ikke muslimer heller. hun vekke meg ette at eg sov i byn. måtte ta bussen og hun bor i nærheten av meg. men hun skille sove og hun har hørt om meg. skal ut til henne imorgen. culiar como loco !!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Damen liler ikke muslimer heller. hun vekke meg ette at eg sov i byn. måtte ta bussen og hun bor i nærheten av meg. men hun skille sove og hun har hørt om meg. skal ut til henne imorgen. Ja, vi får håpe at du finner lykken da =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 God nat eg slal ringe mnå. Kamnek ef får meg noke. goof night. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Natt Mario. Ta å drikk rikelig med veske da før du legger deg Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Way to go Snowdog_ Er ikke ønske måten å avslutte en bytur på. Kjenner meg absolutt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg