adawen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg var på kino i går og så Kill Bill vol2, synes den var utrolig bra Likte den veldig godt! BTW, så jeg deg på bussen Adawen?? Stemmer! Jeg var SÅÅÅ nerme å angripe deg, men så pingla jeg ut.. Så deg på kinoen også.. Angripe meg, why ??? Så deg ikke på kinoen, var masse folk der da... Ikke sånn ev0l angripe da! Sånn *pokepokepoke-HEI!* angripe kinda.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 ADAWEN! Din gamle rosin! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Aah ok daså, det hadde jo vært kjekt Var det typen du var med i går eller? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 ...og bfisk har forøvrig store planer om å se Kill Bill 2 i dag. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Aah ok daså, det hadde jo vært kjekt Var det typen du var med i går eller? "Allrighty! Nothing to see here! Moving right along! ... I SAID MOVE IT!" .. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Aah ok daså, det hadde jo vært kjekt Var det typen du var med i går eller? "Allrighty! Nothing to see here! Moving right along! ... I SAID MOVE IT!" .. ^_^ KEKEKE Lenge siden dere joined the alliance ? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Aah ok daså, det hadde jo vært kjekt Var det typen du var med i går eller? "Allrighty! Nothing to see here! Moving right along! ... I SAID MOVE IT!" .. ^_^ KEKEKE Lenge siden dere joined the alliance ? "ja" .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 folk har det gøyt ja. Vel idag hadde eg egentlig ikke lyst å dra på fest siden de som eg trives godt med ikke skulle være der bortsett fra han kompisen som skal ha festen da. Jaja lovet han at eg skulle være med og greier så da kan eg ikke trekke meg nå igjen. Blir sikkert kos og hvis det blir kjedelig så bare turer eg hjem igjen. Jaja det er bare å få god humøret opp og bli full og sosial. Kem vet? Kanskje kvinnen i mitt liv er der? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 var kill bill vol. 2 noe bra?? likte 1'nen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Drekka på ! Snakks Tudelu! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *Vi være med Wabby å drikke* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ja da legger jeg meg, imorgen drar jeg til England. Take care folkens, hade bra Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 God tur da! (Hvis du leser denne posten ) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 var kill bill vol. 2 noe bra?? likte 1'nen Den var okei, man fikk litt mer klarhet i storyen. Den var ikke så voldsom som den vol.1, men fortsatt bra! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 var kill bill vol. 2 noe bra?? likte 1'nen Den var okei, man fikk litt mer klarhet i storyen. Den var ikke så voldsom som den vol.1, men fortsatt bra! Hmm, jeg synes 2'eren var bedre jeg BTW : jeg kjeder meg : http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=D83F...D1-5D25B7F199B8 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Da kommer jeg nettop fra Kill Bill Vol 2 Jeg likte også vol2 bedre enn vol1. meget kult laget. god film. Har lyst å se den igjen! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Da kommer jeg nettop fra Kill Bill Vol 2 Jeg likte også vol2 bedre enn vol1. meget kult laget. god film. Har lyst å se den igjen! Jeg også Åh dette her føles deilig : http://www.inicia.es/de/Turbo_J/metele.html Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Da kommer jeg nettop fra Kill Bill Vol 2 Jeg likte også vol2 bedre enn vol1. meget kult laget. god film. Har lyst å se den igjen! Jeg også Åh dette her føles deilig : http://www.inicia.es/de/Turbo_J/metele.html Takk, dette var godt. Nyydelig å få ut litt aggresjon Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jepp. Da var Aeternus hjemme fra byen igjen. Noen som skal se boksing i natt eller? Btw. Kill Bill V.1 var bra helt fram til hun var ferdig på sykehuset! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Laber aktivitet i SO den siste tida :\ Dro ikke på kino i dag. Kanskje jeg skal se Big Fish, eller hva den nå enn het sammen beate..perhaps Kan hende jeg ender opp hjemme å ser film der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg