Wabby Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *skjekke hva som går på kino* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Men både meg og B|Real bor på et lite sted, så det er ikke sikkert den går nå. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 God morgen! Det var noen på jobben i natt som snakket om sånn TV-Shop magebelte. De sa at det skulle funke. 10 min med det var det samme som 600 sit-ups eller noe. Så kom jeg til å tenke på om ikke det var Thea som kjøpte et sånn for en stund siden. Så Thea: Funker dette? Noen andre som har testet det. Kunne jo vært greit å bruke nå som det bare blir eksamenslesing... Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har det tror jeg, men bruker det aldri. Brukte det før, vet ikke om det ble noe forskjell jeg. Dessuten må du bruke det i lengre periode tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Men både meg og B|Real bor på et lite sted, så det er ikke sikkert den går nå. Stemmer. Her går slike ting, med mindre kinoen har satt seg inn for å ha premiære, så går den 1-2 måneder etterpå resten av landet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 God morgen! Det var noen på jobben i natt som snakket om sånn TV-Shop magebelte. De sa at det skulle funke. 10 min med det var det samme som 600 sit-ups eller noe. Så kom jeg til å tenke på om ikke det var Thea som kjøpte et sånn for en stund siden. Så Thea: Funker dette? Noen andre som har testet det. Kunne jo vært greit å bruke nå som det bare blir eksamenslesing... Kvakksalveri selger fortsatt, forstår jeg. Og Thea, som skal kjøpe ny fisk: kall den bfisk, da! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Kvakksalveri selger fortsatt, forstår jeg. Vel, jeg har ikke hatt noe særlig tro på noenting av det som TV-Shop selger. Grunnen til jeg spør er at noen på jobben sa det funket... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mange fine sjøfartøy-metaforer for tiden Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 http://www.larsi.salves.net/bild%c3%a5rr/71375.jpg Overpriset ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 http://www.larsi.salves.net/bild%c3%a5rr/71375.jpg Overpriset ? hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Liker ikke disse fjortistendensene I dag på Kvinesdal Kino vises en film om Aril Edvardsen, en kjent predikant Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Liker ikke disse fjortistendensene I dag på Kvinesdal Kino vises en film om Aril Edvardsen, en kjent predikant kansje han samler på det ? tenkt tanken ? Har en xklassekamerat av meg som har kjelleren full av slike maskiner, alle operative. Han samler. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg mener Anettes; hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg mener Anettes; hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Hvordna vet du at jeg ikke ønsker meg det? eller at jeg ikke lo, synes det var en bra "vits" osv..??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tilbake fra bakkeløp. Fikk sitte oppe ved en flaggvakt som jeg kjenner, måtte være klar til å slenge meg ut hele tida, i tilfelle det skjedde noe. Var veldig spennende og se på, noen hadde litt for mye flaks..Var ikke langt ifra de kjørte ut (det er jo det vi venter på) Så nå har jeg startet å pakke litt da, høytalere og ladere og sånt. Skal også ha med en gammel laptop :s Blir kun til musikk bruk dog, men alikevell, Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg mener Anettes; hehehehe, LOL! Dritbra, sånn ønsker jeg meg Hvordna vet du at jeg ikke ønsker meg det? eller at jeg ikke lo, synes det var en bra "vits" osv..??? Det jeg mente var språket ditt, men det var ment som tull. Sorry. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 http://www.larsi.salves.net/bild%c3%a5rr/71375.jpg Overpriset ? Neida, ikke så mye overpriset. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Bill Gates plakat, hvem kjøper sånt? Eller denne, en plakat av Dj Bobo, mannen bak Chihuahua sangen. Endret 24. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bill Gates plakat, hvem kjøper sånt? Eller denne, en plakat av Dj Bobo, mannen bak Chihuahua sangen. Jeg har denne. Var kjærlighet vet første blikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg