Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter er onde, og manipulerer deg til å gjøre slike ting. Det er teit, men man gjør det alltid for det. Også er de slemme og skaper mye uro i huet. :-(  :hmm:

og enda er vi så hekta på dem... :roll::thumbup:

Ja, er noe som ikke helt stemmer der. Det er endel positivt med dem også da, og det er kanskje det som fascinerer oss. :-P

Lenke til kommentar

Pokkers drit også.

Etter at jeg møtte X'en min for ei stynd sida så har hun pluttselig begynnt å sende meg meldinger om morgenen og alle andre tidspunkt, og hun maser at vi skal gjøre noe sammen.

Jeg vet ikke om jeg vil..ble såret nok av den dama sist...

Men nå tenker jeg på henne og drit...BLAH

 

 

Girls=EVIL!

Lenke til kommentar
Pokkers drit også.

Etter at jeg møtte X'en min for ei stynd sida så har hun pluttselig begynnt å sende meg meldinger om morgenen og alle andre tidspunkt, og hun maser at vi skal gjøre noe sammen.

Jeg vet ikke om jeg vil..ble såret nok av den dama sist...

Men nå tenker jeg på henne og drit...BLAH

 

 

Girls=EVIL!

Si det rett ut hva hun har gjort mot deg og se hva som skjer...

Lenke til kommentar

Går heller for

 

Girls = frustration

 

Men som vanlig ser ting dårligere ut enn det det er, situasjonen altså.

Så man går rundt å tror det verste hele tiden, ikke bra.

 

Drar til begravelse nå, moren til en kamerat av meg døde søndag, 45år gammel eller noe.

Ikke bra...

Endret av zed
Lenke til kommentar

God morgen folkens! I ask for divine intervention and SO3 support at this time. Skal opp på biltilsynet og ta teoriprøven nå, etter en liten dusj. Etter det er det trening, og så skal jeg visst på en EO-konferanse i kveld. EO = Elevorganisasjonen. Spennende greier.

 

Wish me luck @ teorien!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sitter på en eldgammel IBM laptop med 64 mb ram, 700 mhz Celeron cpu osv. og kjører Win XP pro mens jeg sitter på et trådløst nettverk. Funker faktisk helt greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...