bfisk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ubarsweet Zed Har fått nytt treningsprogram i dag, det blir dødsbra. Nå er det ikke bare hypertrofi lengre, nå blir det blodslit en stund fremover. Men det blir helt sinnsykt bra! Stikker ut til en kompis snart. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Haha!11!11 zed Endret 22. april 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fader, nå har jeg vært på konformasjons dritt i 3 timer Nå vil jeg bare sove Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Så ikke konfirmèr deg... Heisann, vent nå litt. Norske fjortisser har ikke råd til å ikke konfirmere seg. Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Stemmer det, skal vi betale for at de får konfirmert seg? Kan jo kanskje vi slenger oppå 20 tusen og da. Endret 22. april 2004 av zed Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Konf'en min var ræva. Fikk ikke en dritt neste. Tror det ble en tusing til sammen elns. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Konf'en min var ræva. Fikk ikke en dritt neste. Du fikk bekreftet din tro på Jesus Kristus, det må da være verdt tusen millioner kroner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja det kan du si. Tror ikke eg hadde fått så mye mer hvis eg var troende. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Makan til laber aktivitet. Kjøpt meg ny genser, og sitter med en beskrivelse av to malerier jeg må skrive masse piss om. Fra nasjonalromantikken og realismen. Spennende ikke sant? :-) Now Playing: Backstreet Boys - Shape of My Heart og HIM - Wicked Games. Er i merkelig musikkhumør og hører på det mye forskjellig. :-) (Vedder på at noen kommer til å si gay etc. nå og prøve å være morsomme. Det vil tiden vise om dere blir. :-S ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Så lenge du syns sangen er grei er det ett FETT kan andre syns om det. Hører på mye rart selv avogtil. Edit: none of your damn business. Endret 22. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Æsj, jeg lurer på hva det sto der Mario. :-( Står til ellers? :-) Skriv litt lengre innlegg a, tar pause i skrivinga for å sjekke her, også har du skrevet 3 linjer? :-( :PP Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ka skal eg skrive da? Prøvde meg forresten på en dårlig og kjent skjekke triks som går slik "How would you like to the mother of my childrens?" Funket ikke helt :/ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Faen, my X has wounded me... My flesh is burning.. Finnes det noe bedre enn Bjørk til slike stemninger? Neppe.. *Sitte og tenke på alt det fine i verden* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hehe Mario, du klarer deg så fint så. VeXx: Det er slikt vi har overnevnte sang for. :-) Kan også nevne Muse - Unintended , Jeff Buckley - Hallelujah og HIM - Close to the flame. :-) (Ja, jeg hører på mye forskjellig.) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Faen, my X has wounded me... My flesh is burning.. Har hun satt fyr på deg? Get down on the floor and roll ffs! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Faen, my X has wounded me... My flesh is burning.. Har hun satt fyr på deg? Get down on the floor and roll ffs! /rulle som en gås i ovnen Skjer ellers hos nerdene landsdekkende? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sitter og skal brenne to cder til de to peneste jentene i klassen :-) Ellers har du gjort med sulten ved og nevne mat i ovnen.. Og det eneste vi har er noe knekkebrød og en halv boks med melk som jeg burde spare til frokost i morgen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sitter og skal brenne to cder til de to peneste jentene i klassen :-) Ellers har du gjort med sulten ved og nevne mat i ovnen.. Og det eneste vi har er noe knekkebrød og en halv boks med melk som jeg burde spare til frokost i morgen. Helt seriøst, finnes det noe verre enn et halvtomt/tomt kjøleskap ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jenter er onde, og manipulerer deg til å gjøre slike ting. Det er teit, men man gjør det alltid for det. Også er de slemme og skaper mye uro i huet. :-( Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg har en suppepose med tomat & makaroni, vann i springen er det også. Men har ikke lyst til å begynne med suppe styr nå, ikke har jeg lyst på suppe heller. Edit; Jenter er onde, og manipulerer deg til å gjøre slike ting. Det er teit, men man gjør det alltid for det. Også er de slemme og skaper mye uro i huet. :-( Sant så sant. Men, det gjør meg egentlig ingen ting og jeg oppnår en status som snill. Cder har jeg nok av også. Endret 22. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg