Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makan til laber aktivitet. Kjøpt meg ny genser, og sitter med en beskrivelse av to malerier jeg må skrive masse piss om. Fra nasjonalromantikken og realismen. Spennende ikke sant? :-)

 

Now Playing: Backstreet Boys - Shape of My Heart og HIM - Wicked Games. Er i merkelig musikkhumør og hører på det mye forskjellig. :-)

 

(Vedder på at noen kommer til å si gay etc. nå og prøve å være morsomme. Det vil tiden vise om dere blir. :-S )

Lenke til kommentar
Sitter og skal brenne to cder til de to peneste jentene i klassen :-)

Ellers har du gjort med sulten ved og nevne mat i ovnen.. :cry: Og det eneste vi har er noe knekkebrød og en halv boks med melk som jeg burde spare til frokost i morgen.

Helt seriøst, finnes det noe verre enn et halvtomt/tomt kjøleskap ? :nei:

Lenke til kommentar

Jeg har en suppepose med tomat & makaroni, vann i springen er det også. Men har ikke lyst til å begynne med suppe styr nå, ikke har jeg lyst på suppe heller.

 

 

Edit;

Jenter er onde, og manipulerer deg til å gjøre slike ting. Det er teit, men man gjør det alltid for det. Også er de slemme og skaper mye uro i huet. :-(  :hmm:

Sant så sant. Men, det gjør meg egentlig ingen ting og jeg oppnår en status som snill. Cder har jeg nok av også.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...