Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss danse dirty foran speilet! Pass på at du ikke blir for opphisset! *duudiiiduuu* I'm feeling seeeeexyyyyyy! To night I'm gonna be your giiirl!

Kan vi ikke bare møtes på en strippeklubb a? Er mer keen på å danse med stenger skjønner du... :D

Kom til Bergen. De har strippestenger og bardisker vi kan danse på på TMP. :thumbs:

Lenke til kommentar
Feet ny avatar RBK :)

 

Tok teoritentamen hos kjøreskolen i stad. Tenkte jeg skulle se hvor landet lå. Fikk 23 feil og stod dermed, uten at jeg er fornøyd med det. Hakke lest noe på 2 mnd da, skal lese i dag, og ta teoriprøven i morra. Tror det går bra :)

23 feil er da ikke så mye, vel? Så du har altså feil i NOE? :p

Lenke til kommentar
La oss danse dirty foran speilet! Pass på at du ikke blir for opphisset! *duudiiiduuu* I'm feeling seeeeexyyyyyy! To night I'm gonna be your giiirl!

Kan vi ikke bare møtes på en strippeklubb a? Er mer keen på å danse med stenger skjønner du... :D

Kom til Bergen. De har strippestenger og bardisker vi kan danse på på TMP. :thumbs:

TMP r0x! Danse dirty er bare evig frustrerende og morsomt og se på.. Har ikke tall på hvor mange ganger kalle har vært knust fordi 2damer har gjort det med han for også bare kline litt med hverandre også stikke etterpå.

Lenke til kommentar
Feet ny avatar RBK :)

 

Tok teoritentamen hos kjøreskolen i stad. Tenkte jeg skulle se hvor landet lå. Fikk 23 feil og stod dermed, uten at jeg er fornøyd med det. Hakke lest noe på 2 mnd da, skal lese i dag, og ta teoriprøven i morra. Tror det går bra :)

23 feil er da ikke så mye, vel? Så du har altså feil i NOE? :p

23 feil av 180-225 mulige. Kommer litt an på prøva. Kan ha 27 feil, maks. Får se i morra, det er da det gjelder.

Lenke til kommentar
Har ikke tall på hvor mange ganger kalle har vært knust fordi 2damer har gjort det med han for også bare kline litt med hverandre også stikke etterpå.

Ikke vet jeg hvem kalle er, men kjerringer som ikke er i en pronfilm, men i RL, som jeg kunne hatt lyst på, som kliner med andre kjerringer, fortjener en langsom og pinefull død. GAAAAH, hater drittkjerringer som kliner med andre drittkjerringer....

 

----

Edit: ut å jobbe med min treningsnarkomani: today, I present you the "rygg".

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Ironibåten går ikke dit

 

11:00 - Hw.no - The GTF

12:00 - The GTF - bagderbagderbadger.com

13:00 - bagderbagderbagder.com - rathergood.com

14:00 - rathergood.com - Hw.no

15:00 - Hw.no - The GTF

16:00 - The GTF - bagderbagderbadger.com

17:00 - bagderbagderbagder.com - rathergood.com

18:00 - rathergood.com - Hw.no

 

Endret av zed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...