PC^2020 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Lyst til å utdype? hehehe Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Lyst til å utdype? hehehe Hahaha.... Bare for å vise hvor totalt uinteressant ditt innlegg var pc 2004... Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Pussig, trodde jeg påpekte det her for noen innlegg siden, noe med at jeg ikke likte noen brukere, jaja samme det. De tragisk.no greiene er gammelt nytt da, vært der lenge. Skal i begravelse for moren til en kamerat av meg imorra. Bortsett ifra det så vet jeg ikke om noe som skjer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Lyst til å utdype? Næh. Dere kan få leve i uvitenhet og nysgjerrighet! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) I dag før tentamen var jeg skikkelig stresset og greier, måtte hente ordbøkene i skapet. Så raste aaaalt ut, så sa en gutt: "Det der så ikke digg ut, nei" og smilte lurt. Han var egentlig litt skjønn Nå skal jeg snart dra og løpe litt på tredemøllen, har spist sjokolade og masse usunt, så skal jeg ut og kjøre scooter med en venninne! ...og 23.30 skal jeg øve til tentamen i morgen.. sitter og planlegger ny avatar også... Endret 22. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Morgenstund har appelsinjuice og tørre kjeks i munn. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Morgenstund har appelsinjuice og tørre kjeks i munn. Nam? Har hatt en dårlig opplevelse med appelsinjuice fra Mc'ern. Hadde drukket halvparten, også syntes jeg plutselig det smakte rart, så var det hvite flak oppi. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 AH! Jeg også! ALDRI drikk appelsinjuice på macer'n! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 AH! Jeg også! ALDRI drikk appelsinjuice på macer'n! Gyllen regel: IKke spis/drikk NOE derfra! Unntatt de nye salatene Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Morgenstund har appelsinjuice og tørre kjeks i munn. Nam? Har hatt en dårlig opplevelse med appelsinjuice fra Mc'ern. Hadde drukket halvparten, også syntes jeg plutselig det smakte rart, så var det hvite flak oppi. ***ost? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 AH! Jeg også! ALDRI drikk appelsinjuice på macer'n! Gyllen regel: IKke spis/drikk NOE derfra! Unntatt de nye salatene Mohahaha, var på MACèrn 3 ganger om dagen når jeg var i statene. Er jo en Mac rundt hvert hjørne. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Da har du definitivt ikke truffet de rette guttene. Det finnes masse reale gutter som jeg kjenner ,men de tør ikke og gå ut på byen siden de er rett for og bli turned down.. var slik jeg også. Så vi er reale personer som rett og slett ikke tør og gå på byen egentlig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det finnes andre grunner til å gå på byen enn for å sjekke opp damer/gutter. Derfor finner jeg det litt rart at noen (de som jeg eventuelt kunne likt) holder seg borte fra byen pga de har blitt turned down. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Såklart ,men de fleste jeg kjenner like bedre og samles sammen og slappe av med en film sammen med buddies og et par pils. Billigere og bedre enn og dra på byen.. Vell.. man finner greie folk overalt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 RaZobLadeKisS: jeg synes forresten (etter å ha sett the passion of christ på kino i går) at den gamle avataren din var mindre ekkel enn den nye. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 *Kikker rundt seg* wtf m8 Den nya avataren eier alt... *Går* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg liker å danse. Jeg liker å danse dirty sammen med andre. EOD Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 RaZobLadeKisS: jeg synes forresten (etter å ha sett the passion of christ på kino i går) at den gamle avataren din var mindre ekkel enn den nye. Hehe. Vel, jeg har en enda eklere, men jeg er litt usikker på om jeg tør poste den. Så lar denne, som er litt søt, stå der en liten stund...kanskje til i kveld bare btw: jeg liker også å danse dirty..gjerne med meg selv også... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Forresten så orker jeg ikke å trene, har vondt i magen. Så da trener jeg i morgen istedenfor. Dvs; en time forum foran meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 La oss danse dirty foran speilet! Pass på at du ikke blir for opphisset! *duudiiiduuu* I'm feeling seeeeexyyyyyy! To night I'm gonna be your giiirl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg