Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pussig, trodde jeg påpekte det her for noen innlegg siden, noe med at jeg ikke likte noen brukere, jaja samme det.

 

De tragisk.no greiene er gammelt nytt da, vært der lenge.

Skal i begravelse for moren til en kamerat av meg imorra.

Bortsett ifra det så vet jeg ikke om noe som skjer.

Lenke til kommentar

I dag før tentamen var jeg skikkelig stresset og greier, måtte hente ordbøkene i skapet. Så raste aaaalt ut, så sa en gutt: "Det der så ikke digg ut, nei" og smilte lurt. Han var egentlig litt skjønn :p Nå skal jeg snart dra og løpe litt på tredemøllen, har spist sjokolade og masse usunt, så skal jeg ut og kjøre scooter med en venninne! :D ...og 23.30 skal jeg øve til tentamen i morgen..

sitter og planlegger ny avatar også... :yes:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Vel.. Personlig liker jeg ikke menn..

Da har du definitivt ikke truffet de rette guttene. Det finnes masse reale gutter som jeg kjenner ,men de tør ikke og gå ut på byen siden de er rett for og bli turned down.. var slik jeg også. Så vi er reale personer som rett og slett ikke tør og gå på byen egentlig

Lenke til kommentar
RaZobLadeKisS: jeg synes forresten (etter å ha sett the passion of christ på kino i går) at den gamle avataren din var mindre ekkel enn den nye.

 

Hehe. Vel, jeg har en enda eklere, men jeg er litt usikker på om jeg tør poste den. Så lar denne, som er litt søt, stå der en liten stund...kanskje til i kveld bare :yes:

btw: jeg liker også å danse dirty..gjerne med meg selv også... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...