Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett :D

 

Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith.

sånn var det med meg og damer også :p men woops ;) *glad i jenta si*

Lenke til kommentar
LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett :D

 

Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith.

sånn var det med meg og damer også :p men woops ;) *glad i jenta si*

Så det er ikke bare jeg som har opplevd dette, hvis jeg forstod det riktig ;)

Lenke til kommentar
LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett :D

 

Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith.

sånn var det med meg og damer også :p men woops ;) *glad i jenta si*

Har du fått deg en kjerring og bry deg om? Grattulerer hvis du har.. Det har endel med selvtilliten og måten man bærer seg på. Man føler seg somregel (MERK SOMREGEL) bedre når man har en dame og vet at det iallefall er noen som liker en og det er det jo andre damer legger merke til og dermed blir du kanskje mer attraktiv? Vell.. hvem vet.

 

Men anyway.. Jeg er nesten vekke herifra etter og ha vært med på og ha gjort SO til hva det er idag.. jaja.. dette forumet faller bare mer og mer i kvalitet..

Lenke til kommentar
.. og nå :D det som er litt slit at det plutselig ble flere som likte meg :p men dumt for dem..

Pleier å være slik. Mannfolk som har dame er ofte mer attraktive enn single gutter... :dontgetit:

 

Merkelig det der... :nei:

Ja, vet! Jeg sprer litt propaganda i all hemmelighet, som å skrive "Richard" i hjerter på jentedassen og sånn. Skal infiltrere miljøet for å hjernevaske alle fine damer til å like meg. Deretter kommer snøballen til å rulle, og jeg kommer tli å blir Rune Richard Rudberg.

 

 

 

 

 

:ermm:

 

Edit: OMG NOOOO! Orddelingsnissen så på da jeg skrev innlegget og cast a spell on me ellerno

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Det er ikke merkelig. Det er logisk. Dersom en dame liker en fyr, vil det si at det mest sannsynlig er noe positivt ved ham.

For på den måten kommer jo verden til å gå fremover? I Arendal er det faen så mange teite gutter som drar damer, fordi det liksom er så akseptert å like han at "alle" må det. Neh, damer bør like .... øh .... meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...