fy_pokkers Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) *snip* Endret 21. april 2004 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 *kremt* ble noe rot med kontoene her ja... :ops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 If it's possible: Even _MORE_ nasty! (!!!) Hadde jeg opplevd noe sånt så tror jeg det lille sexlivet jeg har hadde fått seg en enorm knekk. er.....du jente? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ikke noe "normalt" menneske vil gå ut av det uten varige mèn. (med mindre man er japscat-typen) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 If it's possible: Even _MORE_ nasty! (!!!) Hadde jeg opplevd noe sånt så tror jeg det lille sexlivet jeg har hadde fått seg en enorm knekk. er.....du jente? nope Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jaja eg går og legger meg. Må opp tidlig imorgen. :/ nighty night. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 natt i natt... blir nok natta på meg og snart skal du se Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Last word... off...koffor må vi sove? misforstå meg rett....eg elsker å sove...men so much to do, and so little time Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith. sånn var det med meg og damer også men woops *glad i jenta si* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith. sånn var det med meg og damer også men woops *glad i jenta si* Så det er ikke bare jeg som har opplevd dette, hvis jeg forstod det riktig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja, nå har jeg fått meg dame.. trodde aldri det skulle skje, alle ville være venner osv.. og nå det som er litt slit at det plutselig ble flere som likte meg men dumt for dem.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 .. og nå det som er litt slit at det plutselig ble flere som likte meg men dumt for dem.. Pleier å være slik. Mannfolk som har dame er ofte mer attraktive enn single gutter... Merkelig det der... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikke merkelig. Det er logisk. Dersom en dame liker en fyr, vil det si at det mest sannsynlig er noe positivt ved ham. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel har ikke forandra meg no sinnsykt på 2 uker da heh.. jaja Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 LoS: å slutte på skolen hørtes ut som en smart plan. Jobben skal jeg si opp om under en måned, så det er fett Damer, ja... hmm, jeg har aldri dratt damer. Alle skal bare være venner med meg. Shiiith. sånn var det med meg og damer også men woops *glad i jenta si* Har du fått deg en kjerring og bry deg om? Grattulerer hvis du har.. Det har endel med selvtilliten og måten man bærer seg på. Man føler seg somregel (MERK SOMREGEL) bedre når man har en dame og vet at det iallefall er noen som liker en og det er det jo andre damer legger merke til og dermed blir du kanskje mer attraktiv? Vell.. hvem vet. Men anyway.. Jeg er nesten vekke herifra etter og ha vært med på og ha gjort SO til hva det er idag.. jaja.. dette forumet faller bare mer og mer i kvalitet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 CFD: What's wrong baby? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) .. og nå det som er litt slit at det plutselig ble flere som likte meg men dumt for dem.. Pleier å være slik. Mannfolk som har dame er ofte mer attraktive enn single gutter... Merkelig det der... Ja, vet! Jeg sprer litt propaganda i all hemmelighet, som å skrive "Richard" i hjerter på jentedassen og sånn. Skal infiltrere miljøet for å hjernevaske alle fine damer til å like meg. Deretter kommer snøballen til å rulle, og jeg kommer tli å blir Rune Richard Rudberg. Edit: OMG NOOOO! Orddelingsnissen så på da jeg skrev innlegget og cast a spell on me ellerno Endret 22. april 2004 av bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikke merkelig. Det er logisk. Dersom en dame liker en fyr, vil det si at det mest sannsynlig er noe positivt ved ham. For på den måten kommer jo verden til å gå fremover? I Arendal er det faen så mange teite gutter som drar damer, fordi det liksom er så akseptert å like han at "alle" må det. Neh, damer bør like .... øh .... meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Vel.. Personlig liker jeg ikke menn.. Lyst til å utdype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg