LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) VexX: ok, ett stykke til fredrikstad da jo bfisk; that was a joke Sommerferien har alltid noe kjekt å by på, skal jeg også slutte i jobben, sommerferie er ikke mye sommerferie når man må jobbe i den edit: SnowDOG_: du burde sette inn ett bakgrunnsbilde på avataren din, får meg til å virke som om jeg har røyka noe jeg ikke burde ha røyka Endret 21. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Yay, har lesedag imorgen, skal visstnok lese til heldagsprøven i Norsk som vi skal ha på fredag, men jeg tror at jeg slapper av og ser igjennom sesongene med South Park som jeg har "kjøpt". Leste forøvrig nettopp ut Battle Royale-boka, og anbefaler den på det sterkeste. Den knuser både filmen og tegneserien (manga) på alle kanter. Løp og kjøp ... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 LoS: kinda got that. I sommer skal jeg schlæfe (som er ændalsk for å surfe, stå på vannski og bade, ja denne ferien tror jeg blir fin), og sånt. Ikke no jobb eller no. Har seriøse planer om å finne meg et kvinnemenneske å bli glad i. bfisk Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Ka syns folket om de nye avataren da? Jeg ville beholdt bakgrunnen til hodet. Bikkja ser komisk ut. Men det var fint klippet ut. Endret 21. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) *fikse litt til på avataren* Har vondt i kjeven av en eller annen grunn. :/ Har også fått sansen for tracy chapman. Nice music! Edit: Manglet noe Endret 21. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har vondt i kjeven av en eller annen grunn. :/ Borregrunn! Vært for mange turer "i banken" SnowDOG? Eller var du ute å "lufta bikkja" (Det som ikke har sett Narvesen-reklamene kan ignorere dette) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Næsty. Seriøst, shit ass nasty. Read at own responsibility. Komisk historie, ingen bilder, ikke noe wetsex eller noe sånn da, du calme! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har adda deg @ msn bfisk. j00 there? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Den historien tror eg ikke noe på. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 DiMiles: Hvis du er JokkMokk, så er jeg online Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg er definitivt ikke JokkMokk nei. :-( Edit: Hører på Backstreet Boys - Shape of my heart nå. Edit2: Ikke spørr hvorfor. Den er bare fin. Endret 21. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har tentamen i morgen, men vil ikke sove. Føler at alle har glodd rart på meg i dag. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Edit3: Prøv å logg av og på bfisk. Da funker det kanskje. :-) Edit4: WTF? Trodde jeg edita, men lagde visst et nytt innlegg. Jeg er uoppmerksom nå. Endret 21. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Problem Solved then. AAAAH, det er så SINNSYKT lunt at jeg har fri leeeenge nå! :D Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Næsty. Seriøst, shit ass nasty. If it's possible: Even _MORE_ nasty! (!!!) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Næsty. Seriøst, shit ass nasty. Read at own responsibility. Komisk historie, ingen bilder, ikke noe wetsex eller noe sånn da, du calme! Sliter litt med å tro på den dog. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 If it's possible: Even _MORE_ nasty! (!!!) Hadde jeg opplevd noe sånt så tror jeg det lille sexlivet jeg har hadde fått seg en enorm knekk. Forutsetter selvfølgelig at historien er sann. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 @Holger: sic! sic! SIC! SICSICSICSIC! Det var seriøst så innihelvete ille at jeg dør eller.no Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Næsty. Seriøst, shit ass nasty. Read at own responsibility. Komisk historie, ingen bilder, ikke noe wetsex eller noe sånn da, du calme! Sliter litt med å tro på den dog. Ei jente ga meg blowjob også pusha jeg på litt hardt så sa det POPP så kom tissen min ut gjennom øyet hennes Tror ikke på det, men ekkelt om det er sant Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ei jente ga meg blowjob også pusha jeg på litt hardt så sa det POPP så kom tissen min ut gjennom øyet hennes GENIALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg