Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

:wallbash::realmad:

NÅ!!!, er jeg lei!

 

Hva i helvete kan være galt? :hmm:

 

tror jeg poster meg en liten hjelpepost i annet om hardware forumt jeg altså :(

Varmt skjermkort, chipsett, CPU, harddisk, minne. Overklokket for mye CPUen eller skjermkortet? Har du tatt en viruscan og lasta ned siste Catalyst / Detonator drivere? Siste chipsett drivere?

 

Etter alt dette let me know if it works ;9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok nettop 2 ibux jeg.. Har så 432%¤#%#& vondt i huet.. Skal egentlig gjøre en jobb, men ikke i svarte h*lvette om jeg gidder å ringe til ICA pisset nå..

Ibux ruler!! En er som oftest nok og to tar knekken på den j*vliste hodepinen i løpet av en time. Nå ringte en kompis og skal hente meg. :w00t: ut i det fine været selvom det er litt kjølig.

Lenke til kommentar
:wallbash:  :realmad:

NÅ!!!, er jeg lei!

 

Hva i helvete kan være galt? :hmm:

 

tror jeg poster meg en liten hjelpepost i annet om hardware forumt jeg altså :(

Varmt skjermkort, chipsett, CPU, harddisk, minne. Overklokket for mye CPUen eller skjermkortet? Har du tatt en viruscan og lasta ned siste Catalyst / Detonator drivere? Siste chipsett drivere?

 

Etter alt dette let me know if it works ;9

Is there enough time in the world?

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234823 ;)

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Åfysvartesatanihelvete! Satt oppe _hele_ natta i går og skrev den forbanna bokanalysen, fikk adlri lagt meg før bussen til skolen gikk. :roll: Sovna 6 ganger i timen i dag og har sinnsyk hodepine. :( Det verste: jeg kan ikke legge meg! Neeeeida, for i dag har mormor 85års-dag! *<:|

 

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. :ermm:

en kamerat av med begynte med et tema kl 12 eller noe sånn kvelden før det skulle leveres, og satte oppe til 05.00. Men han fikk sove et par timer hvertfall. Tror ikke han sovna på skolen, men han var litt vekke.

Lenke til kommentar
elending het med data :(gjelder luftkjøling)

 

stillhet = varme

varme = støy

støy = lavere rpm på vifte

lavere rpm = varem

OSV OSV OSV

Det fine er:

Stille = 40-45C på cpu :)

Nå ligger maskin endelig på et veldig lavt lydniva igjen, vurderer å ta ut chipsett vifta, den bråker helt sinnsykt mye i forhold til de andre viftene :/

Lenke til kommentar
elending het med data :(gjelder luftkjøling)

 

stillhet = varme

varme = støy

støy = lavere rpm på vifte

lavere rpm = varem

OSV OSV OSV

Det fine er:

Stille = 40-45C på cpu :)

Nå ligger maskin endelig på et veldig lavt lydniva igjen, vurderer å ta ut chipsett vifta, den bråker helt sinnsykt mye i forhold til de andre viftene :/

Celeron 1.3 Ghz, _NO_ fans

 

Det er det vi kaller en stille pc :thumbup:

 

Selv om cpu`en målte 115 grader da... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...