VeXx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 NÅ!!!, er jeg lei! Hva i helvete kan være galt? tror jeg poster meg en liten hjelpepost i annet om hardware forumt jeg altså Varmt skjermkort, chipsett, CPU, harddisk, minne. Overklokket for mye CPUen eller skjermkortet? Har du tatt en viruscan og lasta ned siste Catalyst / Detonator drivere? Siste chipsett drivere? Etter alt dette let me know if it works ;9 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 HalTan: Har opplevd den før . Et par paracet og et glass vann pleier å gjøre nytten Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tok nettop 2 ibux jeg.. Har så 432%¤#%#& vondt i huet.. Skal egentlig gjøre en jobb, men ikke i svarte h*lvette om jeg gidder å ringe til ICA pisset nå.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. Mein deutsch bin nicht sehr gut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tok nettop 2 ibux jeg.. Har så 432%¤#%#& vondt i huet.. Skal egentlig gjøre en jobb, men ikke i svarte h*lvette om jeg gidder å ringe til ICA pisset nå.. Ibux ruler!! En er som oftest nok og to tar knekken på den j*vliste hodepinen i løpet av en time. Nå ringte en kompis og skal hente meg. ut i det fine været selvom det er litt kjølig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. Mein deutsch bin nicht sehr gut Som sagt. Akkurat spist to appelsiner og drukket en flaske funky bonaqua med enda mer funky grepfruktsmak. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) NÅ!!!, er jeg lei! Hva i helvete kan være galt? tror jeg poster meg en liten hjelpepost i annet om hardware forumt jeg altså Varmt skjermkort, chipsett, CPU, harddisk, minne. Overklokket for mye CPUen eller skjermkortet? Har du tatt en viruscan og lasta ned siste Catalyst / Detonator drivere? Siste chipsett drivere? Etter alt dette let me know if it works ;9 Is there enough time in the world? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234823 Endret 21. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Åfysvartesatanihelvete! Satt oppe _hele_ natta i går og skrev den forbanna bokanalysen, fikk adlri lagt meg før bussen til skolen gikk. Sovna 6 ganger i timen i dag og har sinnsyk hodepine. Det verste: jeg kan ikke legge meg! Neeeeida, for i dag har mormor 85års-dag! *<:| :wallbash::wallbash::wallbash: EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. en kamerat av med begynte med et tema kl 12 eller noe sånn kvelden før det skulle leveres, og satte oppe til 05.00. Men han fikk sove et par timer hvertfall. Tror ikke han sovna på skolen, men han var litt vekke. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. Mein deutsch bin nicht sehr gut ICH bin (jeg er) DU bist (du er) ES ist (det er) Tysk er da ES (det) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Bø And unt quote Spam = Utestengelse! Var det nå jeg gikk og motsa meg selv? kjeder du deg kan du sikkert joine ovennevnte tråd vett Endret 21. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 elending het med data :(gjelder luftkjøling) stillhet = varme varme = støy støy = lavere rpm på vifte lavere rpm = varem OSV OSV OSV Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 elending het med data :(gjelder luftkjøling) stillhet = varme varme = støy støy = lavere rpm på vifte lavere rpm = varem OSV OSV OSV Det fine er: Stille = 40-45C på cpu Nå ligger maskin endelig på et veldig lavt lydniva igjen, vurderer å ta ut chipsett vifta, den bråker helt sinnsykt mye i forhold til de andre viftene :/ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 You have 518 Unread message(s) hummmzzz.. great... Trur detta er spam på Operamail adressa mi... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 elending het med data :(gjelder luftkjøling) stillhet = varme varme = støy støy = lavere rpm på vifte lavere rpm = varem OSV OSV OSV Det fine er: Stille = 40-45C på cpu Nå ligger maskin endelig på et veldig lavt lydniva igjen, vurderer å ta ut chipsett vifta, den bråker helt sinnsykt mye i forhold til de andre viftene :/ Celeron 1.3 Ghz, _NO_ fans Det er det vi kaller en stille pc Selv om cpu`en målte 115 grader da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg begynner å bli usikker på min X's baktanker i det siste.. Uansett...Slo hull i leppa i dag. Jeg herjet med ungene og fikk meg en kilevink på en eller annen måte. Lenge siden jeg har slått hull på leppa...føler meg litt bad-ass som har hull i leppa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg begynner å bli usikker på min X's baktanker i det siste.. Å? noe som skjer? må jo ikke glemme det med at dem er ondskapsfulle da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei...bare sånn pluttselig så har hun tatt kontakt og er bare så venn med meg. Vet ikke helt om jeg liker det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Selv om cpu`en målte 115 grader da... PCen min bråker som et rent helvete, men musikken overdøver viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg