Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hehe, nå er det lov med treordsfortellinger Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ah, har vært å gått lang tur på rollerblades, så nå blir det iste, soling og Prodigy på Fisher høytalerne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 /me har funnet VHS kamaraet og det er ett under at den funker. Sånne småe svarte skruer var blitt rusten så eg regnet med mekanismen ikke funket men det gjorde det. Nå driver eg og lader opp batterier og skjekker om de funker og så må eg lete etter en liten ting som binder en macro filter linse til kamaraet. Nå skal det filmes mye tull og siden og skal legges ut på nettet. hint=perverse tull Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hint=perverse tull Hva er vitsen med å si det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Så de som bryr seg har noe å glede seg over. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mente egentlig at det var opplagt at den skulle være pervers Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Argh, seriøst, jeg klarer aldri å ligge stille så lenge at jeg kan sole meg. Tror heller jeg går en tur på fjellet, var også en kald vind så det var ikke så deilig å ligge ute heller. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Får vi noe som topper bjvid.avi ifra CFD? Isåfall ser jeg fram til det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 seff var det du mente. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er skummelt hvor bra karakter man kan få i tysk uten å egentlig kunne noe. 4 skriftlig 5 muntlig... Gjorde aldri lekser Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er skummelt hvor bra karakter man kan få i tysk uten å egentlig kunne noe. 4 skriftlig 5 muntlig... Gjorde aldri lekser Fikk 4 skriftlig og 4 muntlig, ganske rart siden det eneste jeg husker var at vi brukte å kaste baller på hverandre i timen, og at vi lo no jævli av fortellingen om piirka, og "einen krimi" elns. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg går bare i 9. da, men får 5 både i skriftlig og muntlig, og gjør ALDRI lekser, og kan ikke egentlig snakke noe særlig tysk. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ungdom-skolen er Easy E da. Men VGS var ikke -så- vansklig når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vet at det er enkelt, men jeg synes 5 er litt overdrevent når jeg ikke leser til prøver, så godt som aldri sier noe i timene, ikke gjør lekser osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 sånn er skolen da ... lett hvist man gidder litt i timene .. ellers er det bare og drite i det .. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ah, akkurat satt inn min nye strømforsyning Denne var jaggu digg! Kabelsamler på atx kontakta og massevis av 12V kontakter til HDD og CD/DVD-r(w) Bråker lite gjør den og, er bare chipsett vifta mi som bråker. Nå er jeg fornøyd, hadde sinnsyke problemer iblandt med min gamle FS 300w, som ikke holdt helt mål, nå skal jeg teste å spille en runde med battlefield for å sjekke om det var strømforsyninga som gjorde pc'n min ustabil, så hvis det ikke var den så ses vi vel om 5-10 min, hvis det var den så snakkes vi vel om ett par timer =) Aldri vært såpass fornøyd med ett kjøp på veeeeldig lenge Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 NÅ!!!, er jeg lei! Hva i helvete kan være galt? tror jeg poster meg en liten hjelpepost i annet om hardware forumt jeg altså Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Åfysvartesatanihelvete! Satt oppe _hele_ natta i går og skrev den forbanna bokanalysen, fikk adlri lagt meg før bussen til skolen gikk. Sovna 6 ganger i timen i dag og har sinnsyk hodepine. Det verste: jeg kan ikke legge meg! Neeeeida, for i dag har mormor 85års-dag! *<:| :wallbash::wallbash::wallbash: EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. Endret 21. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg