Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/me har funnet VHS kamaraet og det er ett under at den funker. Sånne småe svarte skruer var blitt rusten så eg regnet med mekanismen ikke funket men det gjorde det. Nå driver eg og lader opp batterier og skjekker om de funker og så må eg lete etter en liten ting som binder en macro filter linse til kamaraet. Nå skal det filmes mye tull og siden og skal legges ut på nettet. :thumbs::green:

 

hint=perverse tull

Lenke til kommentar
Det er skummelt hvor bra karakter man kan få i tysk uten å egentlig kunne noe.

4 skriftlig 5 muntlig... Gjorde aldri lekser :roll:

Fikk 4 skriftlig og 4 muntlig, ganske rart siden det eneste jeg husker var at vi brukte å kaste baller på hverandre i timen, og at vi lo no jævli av fortellingen om piirka, og "einen krimi" elns. :p

Lenke til kommentar

Ah, akkurat satt inn min nye strømforsyning :)

Denne var jaggu digg! Kabelsamler på atx kontakta og massevis av 12V kontakter til HDD og CD/DVD-r(w)

 

Bråker lite gjør den og, er bare chipsett vifta mi som bråker.

Nå er jeg fornøyd, hadde sinnsyke problemer iblandt med min gamle FS 300w, som ikke holdt helt mål, nå skal jeg teste å spille en runde med battlefield for å sjekke om det var strømforsyninga som gjorde pc'n min ustabil, så hvis det ikke var den så ses vi vel om 5-10 min, hvis det var den så snakkes vi vel om ett par timer =)

 

Aldri vært såpass fornøyd med ett kjøp på veeeeldig lenge :)

Lenke til kommentar

Åfysvartesatanihelvete! Satt oppe _hele_ natta i går og skrev den forbanna bokanalysen, fikk adlri lagt meg før bussen til skolen gikk. :roll: Sovna 6 ganger i timen i dag og har sinnsyk hodepine. :( Det verste: jeg kan ikke legge meg! Neeeeida, for i dag har mormor 85års-dag! *<:|

 

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

EDIT: Mein deutsch ist nich sehr gut. :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...