Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært på fisking, snøhund ?

Jepp. Vi dro til til et vann som har store regnbue ørret men det var sånn møkka vær og i løpet av 5timer var det ikke en j*vla napp. Jaja hunden koste seg mens han stjal rekene vi hadde ligget i en vannpytt så de kunne tyne.

 

Neste tur blir til skogseidvannet.= Blant norge beste røye og regnbue vann :w00t:

 

Turen:

Møkka være men fin område

 

Vofsen stjeler reker

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet bedre enn det.. Er bare så dritt lei dette firkanta forumet..

 

__

|_|

 

PS: er ikke dritt lei forumet, men måten det modereres på.. Alt skal være så.. (Se figur over)

Hehe, enn hvis du (og alle andre) fikke herje fritt? Da hadde det ikke vært noe til et forum..

http://www.tournament.com/forums/forumdisp...p?s=&forumid=69 <- her fungerer det da glimrende. :)

 

EDIT: Mario, hunden din er så sinnsykt RØD! :wow:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

@Razorbladekiss: Psykologen? Har alle en sånn? :dontgetit:

Nei, men hun jeg har nå er så flink. Hun forrige jeg hadde hadde en irriterende dialekt og fikk meg til å føle meg egoistisk. Nå spiser jeg vannmelon :thumbs: Om noen dager skal tanta til bestisen min smøre oss inn med selvbruningskrem som varer i 14 dager :cool:

Lenke til kommentar
Jepps, sant nok. Men det er underforstått hvordan man oppfører seg der, og det er underforstått at med mindre det markeres spesiellt skal man ikke ta NOE seriøst. Enda større pluss er det at store deler av brukerene er langt oppi åra og har betydelig mer mellom øra enn en gjennomsnittlig fjortiss. :)

Yess.

 

Er mange eldre folk der og tar du først en serriøst diskusjon så blir du faktisk hørt...

Dog, det er EVIGHETER siden jeg postet noe serriøst på GTF :p

Lenke til kommentar

@Razorbladekiss: Psykologen? Har alle en sånn? :dontgetit:

Nei, men hun jeg har nå er så flink. Hun forrige jeg hadde hadde en irriterende dialekt.

Hva er en irriterende dialekt? :dontgetit:

 

mvh

en som kommer fra rogaland og snakker delvis jærsk. (som de fleste østlendinger nekter å forstå) ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Mario, hunden din er så sinnsykt RØD! :wow:

Hehe vet... det er faktisk det første amstaff folk kommenterer når de ser hunden. Faktisk grunnen til at det tok så lang tid å finne valp var pga de som var tilgjengelig ikke var etter min smak. Derfor måtte eg kjøre helt til langhus for å må meg han. :thumbs:

 

 

Anyways...... eg trenger alvorlig å oppgradere maskinen nå. Den suger nå :no:

Lenke til kommentar
:lol: @ HalTan

 

Vel, GTF er ikke helt uten regler bare så det er sagt.

 

Og sparks, hvis du ikke er fornøyd så burde du kanskje finne en annen måte og utrykke det på for på den måten så terger du bare på deg moderators/admins og blir utestengt :roll:

Jeg har hvertfall prøvd, og jeg må si jeg skjønner at du syntes det var en dårlig måte og at du ikke likte den.. Men smaken er som baken?

Lenke til kommentar

Btw... Siden jeg har fått nytt rom, har jeg talt alle mine skriverier... 98 noveller, 56 dikt, 4 leserinnlegg, 13 artikler, seks dagbøker som er utskrevne, starten på en bok (198 sider)...piuh *bekymret for sitt sosiale liv utover nettene* ;)

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...