lodott Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tviler jeg på. Og når det gjelder pølser er Statoil billigere enn f.eks Shell. Og det er Shell som selger Drivers Grill eller hva det heter. Og Statoil har liten grill til 10kr, og har hatt det(i allefall her jeg bor) i over et år nå. Og... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Neste år er det forresten slutt på bensin å. Vi tjener mer på at du kjøper pølse enn bensin og tennplugg. Det er staten som tar alle pænga! WTF?! Skal statoil slutte å selge bensin? sliter litt med å tro det "mimrer tilbake til STAT`OIL reklamene" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vet du hva vi har da? En ekstremt dyr butikk ingen vil ta turen innom.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Når alt kommer til alt, så spurte jeg etter blinklysolje på statoil, joda, det sto baki hylla der, jeg fant ikke så da sa de de skulle bestille, men tennplugger har de da faen ikke. Bilen min har også et stort forbruk av blinklysolje Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 "mimrer tilbake til STAT`OIL reklamene" First you marrid, then Stat'OIL Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har merket noe som er et hat... omtrent hvergang jeg poster så er det en post som er så langt nede på siden at det blir den siste... Plager meg evig... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har merket noe som er et hat... omtrent hvergang jeg poster så er det en post som er så langt nede på siden at det blir den siste... Plager meg evig... Psykolog? Noen som har en film å anbefale? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har merket noe som er et hat... omtrent hvergang jeg poster så er det en post som er så langt nede på siden at det blir den siste... Plager meg evig... Psykolog? Noen som har en film å anbefale? Har du sett villmark? Har du sett requim of a dream? (Kanskje ikke, hvis du er en slik james bond fan) Du har vel ikke sett Ted Bundy (litt skakk, men men)? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva er dette ? Jeg skal ha siste ordet! BÆSJ! Haha! Siste ordet igjen! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva er dette ? Jeg skal ha siste ordet! BÆSJ! Haha! Siste ordet igjen! og husk: Spamming her = ban! Hvor mange innlegg/sider var det i SO2 da den ble sletta? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skal du ha en artig ukjent film, så se Bubba Ho-tep. Har ikke ledd så mye siden jeg så Dum og Dummere første gangen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva er dette ? Jeg skal ha siste ordet! BÆSJ! Haha! Siste ordet igjen! Du vet da bedre en å gjøre dette. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ja, jeg vet bedre enn det.. Er bare så dritt lei dette firkanta forumet.. __ |_| PS: er ikke dritt lei forumet, men måten det modereres på.. Alt skal være så.. (Se figur over) Endret 20. april 2004 av sparks Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja, jeg vet bedre enn det.. Er bare så dritt lei dette firkanta forumet.. __ |_| PS: er ikke dritt lei forumet, men måten det modereres på.. Alt skal være så.. (Se figur over) Hehe, enn hvis du (og alle andre) fikke herje fritt? Da hadde det ikke vært noe til et forum.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja, jeg vet bedre enn det.. Er bare så dritt lei dette firkanta forumet.. __ |_| PS: er ikke dritt lei forumet, men måten det modereres på.. Alt skal være så.. (Se figur over) Hehe, enn hvis du (og alle andre) fikke herje fritt? Da hadde det ikke vært noe til et forum.. Er en mellomting.. Vi er da alle mennesker.. La oss fortsette å være det en stund til? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vært på fisking, snøhund ? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Requiem for a Dream er en knallfilm. Anbefales. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå må jeg si jeg har opplevd forumets raskeste sletting av en post, under 20sek etter posting Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du sett requim of a dream? (Kanskje ikke, hvis du er en slik james bond fan) hrmf, ikke kødd med det Neida, bare tulller Takk for forslaget folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg