CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Går du på VK1 nå? Går VK2 service elektronikk nå. Gått GK elektro , vk1 elektronikk og nå VK2 service elektronikker. Er på jobb halvparten av tiden.. mao nå.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 LOL - Nå får jeg snart pepper på Internett & Nettverk , under "Hva er din mening om Telenor ?" tråden... Prøver å fyre på litt der Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe.. Fatter ikke hvorfor Telenor er så mye hatet jeg .. Men URL? Kan jo støtte deg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166202 Er fler som støttet , men de 5 - 6 første innleggende i thread'n var ikke så veldig kreative for å si det slik. De som er irriterte er ikke helt gode med å forklare seg der visst.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 LOL - Nå får jeg snart pepper på Internett & Nettverk , under "Hva er din mening om Telenor ?" tråden... Prøver å fyre på litt der jeg kommer også! her skal det helles bensin på bålet =D Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe.. Fatter ikke hvorfor Telenor er så mye hatet jeg .. Men URL? Kan jo støtte deg Telenor og microsoft er vel to sider av samme sak. Eg personlig har ikje noe imot MS. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ah, endelig hjemme... Jeg har igrunn heller ikke noe imot Telenor, ikke når det kommer til ADSL, jaffal... Var igrunn veldig skeptisk til denne begrensninga først, men egentlig så trenger jeg verken høyere fart eller større kvote med det første, og skulle jeg trenge større kvote så er det ikke verre enn at jeg får fem måneders ekstra kvote som jeg kan bruke når jeg vil til en hundrelapp. Linja er stabil som berget selv, og hvis jeg skulle ha behov for det kan jeg også dele linja. Finnes sikkert bedre alternativ, men så lenge jeg ikke betaler linja selv så er jeg glad for at mamma valgte Telenor. Nå skal jeg spørre om fri. Wish me luck. :-) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Been there, done that... TN sutter! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166202 Er fler som støttet , men de 5 - 6 første innleggende i thread'n var ikke så veldig kreative for å si det slik. De som er irriterte er ikke helt gode med å forklare seg der visst.. Vell, ja det er mange tullinger som svarer bullshit i slike tråder... "Brenn telenor!!!!!" osv... her er mitt svar.. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1340255 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hihihi *grin* Kem ble nr100? Arggh /me ville bli numero 100 Fyhelsiken eg er trøtt idag. Merkelig greie dette her. Har sovet nok men likevel er eg uten krefter. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Endelig hjemme.... Ser ut som at det blir noen pils idag og Skal jobbe kvelden imorgen så da kan jeg sove ut ! Skal bli digg ..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 /me er dritt sulten, og jeg er blakk... ****** .. har lyst til å gå ned på totto å kjøpe meg værstingsbruger å stikke av Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Håper en viss fyr, som postet en viss post blir bannet og kastet utfor et stup!! ..hvis du ikke vet hva jeg snakker om, så ikke gidd å spør! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva snakker du om? hihi... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva snakker du om? hihi... jeg snakker om noe som egentlig burde vært i sinne posten (jeg trøkka feil) :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå er jeg sulten... men jeg har nettopp spist 3 pakker nuddler Teit av Thea å ta pause til søndag, vi som moret oss sånn... Uanett... jeg har lyst på cola, eller en kald, SKIKKELIG kald pils... hmms... jaja... nå er det på tide å kaste bort litt tid foran pc'n Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Uanett... jeg har lyst på cola, eller en kald, SKIKKELIG kald pils... hmms... En pils skal være kald, men, ikke Skikkelig kald synes jeg.. Det blir for kaldt.. Men, men.. Smaken er som baken; noen liker faktisk også Hansa Lemon.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bone, skikkelig kald betyr ikke at den skal være KALD... den skal holde ca. 4 celciusgrader, IKKE være kjølt ned i fryser og den skal serveres i glass som er tørket på rist, ikke med håndkle. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 /me synes fanta rett fra flaske funker like godt (smakte på ølen til mamma forrige dagen). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 /me synes fanta rett fra flaske funker like godt (smakte på ølen til mamma forrige dagen). Det funker også )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg