Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

God morgen! Snart ned til byen og trene, og så er det jobb. Det var den dagen, det...

Også er det faen så dårlig vær ute! Helvettte heller. Men, har en ting som brude cheere alle opp, sommersang #1:

 

Frau Frau - Breathe In

 

(og nei, jeg har ikke lasta den ned, har den på vinyl, sånn som dere burde!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner en narkoman jeg og...vel han bruker ganske lite. Han går på avvenning. Problemet han er at han slår foreldra sine og ødelegger seg selv og invetar. Nå krever han en ny pc av mora si. Den kommer ikke til å leve lenge. Og hva kan vi gjøre for å hjelpe når de ikke vil ha hjelp på den måten som hjelper? Det er en frustrerende situasjon.

 

Men en god nyhet er at det er egentrening i gymen. fri med andre ord.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med økonomitentamen, og jeg synes det gikk sånn passe. Skal si ifra om jeg stryker eller ikke :p I dag orker jeg ikke spise, føler meg bare slapp og uvel..så sitter bare og bøtter nedpå med te. I tillegg skal jeg snart til psykologen min og på jobb.

 

I morgen blir det digg, da har jeg "lesedag" :yes:

Lenke til kommentar

Vræææl, igår bynte sykkelen min plutselig å hoste og harke, heldigvis var det bare 100 meter fra en kompis. Vi fant ut det var tennpluggene som var gåene. Derfor kjørte han meg til statoil så jeg skulle få kjøpe nye....Og gjett hvem som ikke hadde slike tennplugger, jo det var statoil det, så nå venter jeg på at mc-deler.no skal få huta seg til å få sendt en pakke med 8 sett nye tennplugger. :D

Uff blir slitsomt å måtte gå fra nå av. :(

 

 

Når alt kommer til alt, så spurte jeg etter blinklysolje på statoil, joda, det sto baki hylla der, jeg fant ikke så da sa de de skulle bestille, men tennplugger har de da faen ikke. :scared:

Lenke til kommentar

Hmm. Da var trening unnagjort, og det er jobb snart. Bussen går fra byen om 34 min, dvs at jeg stikker om 15 eller noe sånt. Fremdeles drittvær, men var opphold i stad da. Må bare skaffe meg noe å ete på først.

 

@Razorbladekiss: Psykologen? Har alle en sånn? :dontgetit:

 

Ah, digg, i morra er norsk friskriving, torsdag og fredag er fri, og mandag er det tysklandstur med klassen. Fedt!

Lenke til kommentar
Vræææl, igår bynte sykkelen min plutselig å hoste og harke, heldigvis var det bare 100 meter fra en kompis. Vi fant ut det var tennpluggene som var gåene. Derfor kjørte han meg til statoil så jeg skulle få kjøpe nye....Og gjett hvem som ikke hadde slike tennplugger, jo det var statoil det, så nå venter jeg på at mc-deler.no skal få huta seg til å få sendt en pakke med 8 sett nye tennplugger.

 

 

Hei ikke diss statoil jeg jobber nemlig der og vi har slutta å ta det inn (ihvertfall nesten), men vi har som plaster på såret SINNSYKT gode pølser. :thumbup: Neste år er det forresten slutt på bensin å. Vi tjener mer på at du kjøper pølse enn bensin og tennplugg. Det er staten som tar alle pænga! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vræææl, igår bynte sykkelen min plutselig å hoste og harke, heldigvis var det bare 100 meter fra en kompis. Vi fant ut det var tennpluggene som var gåene. Derfor kjørte han meg til statoil så jeg skulle få kjøpe nye....Og gjett hvem som ikke hadde slike tennplugger, jo det var statoil det, så nå venter jeg på at mc-deler.no skal få huta seg til å få sendt en pakke med 8 sett nye tennplugger.

 

 

Hei ikke diss statoil jeg jobber nemlig der og vi har slutta å ta det inn (ihvertfall nesten), men vi har som plaster på såret SINNSYKT gode pølser. :thumbup: Neste år er det forresten slutt på bensin å. Vi tjener mer på at du kjøper pølse enn bensin og tennplugg. Det er staten som tar alle pænga! :thumbdown:

Til den inni-helvete syke, ville, prisen dere har på pølser, så skulle det egentlig bare mangle. Man får jo 4 pølser for prisen av en, andre steder. Eneste var da dere hadde Drivers Grill Meny til 20 spenn. Those were the days!

Lenke til kommentar
Vræææl, igår bynte sykkelen min plutselig å hoste og harke, heldigvis var det bare 100 meter fra en kompis. Vi fant ut det var tennpluggene som var gåene. Derfor kjørte han meg til statoil så jeg skulle få kjøpe nye....Og gjett hvem som ikke hadde slike tennplugger, jo det var statoil det, så nå venter jeg på at mc-deler.no skal få huta seg til å få sendt en pakke med 8 sett nye tennplugger.

 

 

Hei ikke diss statoil jeg jobber nemlig der og vi har slutta å ta det inn (ihvertfall nesten), men vi har som plaster på såret SINNSYKT gode pølser. :thumbup: Neste år er det forresten slutt på bensin å. Vi tjener mer på at du kjøper pølse enn bensin og tennplugg. Det er staten som tar alle pænga! :thumbdown:

jeg DISSER statoil, hva faen er vitsen med statoil når de ikke selger bensin lengre? :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...