notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Uffda, harde krav. Men nå har jeg lest litt til matte prøva i morra, så wish me luck. Najt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Da var det natta for meg Får kose dere alle nattevankerne Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 I morra har jeg... skal vi se... *connection with database*... *transfer complete. reading*... FRI! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 strax natta til meg også.. skal bare gratulere ei vennine med 18 års dagen.. 21 min igjen heh Blir godt med søvn.. ble litt lite av det i helgen :| Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Natta! Jeg ligger og prøver og få til noen dikt akkurat nå,hmz. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Huff er så irritert nå, en tulling driver og skylder noe på Microsoft i en tråd om Bush og Michael Moore.. Kan vi ikke VENNLIGST innføre aldergrense / IQ-test på dette forumet ? Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Før var det et "krav" om å ha lest hele siste ordet for å være med, er det fremdeles tilfelle? Hm, du må ha lest alle so3 innleggene. Eller, sånn var det før iallefall Edit : Skjedde mye her nå, tror jeg legger meg rundt 3 jeg. Endret 20. april 2004 av Dawg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hmm gamle naboen er vist "drept". Man skal vel ikke snakke dårlig om døde mennesker men at den mannen døde er bra. Den fyren drev og solgte narkotika av ulike typer og hadde prostituerte og narkiser rundt nabolaget daglig. 4innbrudd har vi hatt pga idiotene som kom innom og skulle ha seg skudd og tok samtidig og brøt seg inn hos oss og naboene. En gang fant eg en bag med heroin i gangen som eg ga til politiet. Eg ble en "tyster" for politiet faktisk etter en kjent kriminell hadde blitt seg hos han og var ettersøkt. Politiet ga meg en nr til en av etterforskerne og eg ringte nesten daglig. En av grunnene at vi flyttet var pga han og min mor ville ikke at ungene til mine søstre skulle falle og få i seg sprøyte nåler. http://www.ba.no/nyheter/krim/article1085852.ece Har mange historier om ting som skjedde pga han. Engang løpte eg etter en narkis som åpnet døren og spasserte inn i stuen mens vi satt og så på tv. Tok han også.... sier ikke mer. Edit: Mente da en bag med en liten pose med heroin. Endret 20. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har også veldig lite for narkomaner, skjønner deg godt snowdog. Har vært nabo med dem, har hatt to innbrudd i bilen, en moped ble stjelt og samtlige sykkler. Dette er ikke noe serlig gæy. Samt at de henger rundt i hagen og overalt. Jeg har nå flyttet (ikke langt engang) og har nå ingen problemer med noen bråk eller tyveri. Det er skikklig deilig. Håper dere har det bra der dere bor nå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 min nabo er dop dealer og den mest stille naboen jeg har . bortset fra en av og til stor trafikke med taxier til og fra med 10 min stopp i gata . Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ja, de narkomane Har selv 2 av dem i familien, vet åssen det er Men nå stikker jeg til Oslo, snakkas Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva skjer hos folket da? Nå sitter jeg bare og slapper av, må gå bort til kopimaskinen hvert 5min og sjekke om det er mere papir i den =P Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hørtes ut som en litt kjedelig jobb i lengden.. :| sitter på jobb selv.. skriver en brukerveiledning og spiser litt mat. Og akkurat lagt inn nwn :D Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hehe, er bare i 1 uke..., duden som skal guide meg er på noe greier på Gardemoen...=) Hva er Nwn? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Never winter nights? Da var enda en "snu på døgnrytmen" på gang her. Så vidt eg klarer å holde meg våken. Denne gangen istedenfor å sitte foran pc'n og daffe så har eg drevet og ta vår rengjøring av rommet/huset. Bare gjort litt da. Vasker klær og greier. Vente 30min til for å sette mer klær til vask så legge seg. Edit: OMG hjernen feiler nå. Malfunktion! Endret 20. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Neverwinter Nights, et middelmådig rollespill. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 NWN er da ikke et middelmådig spill synes jeg da. blitt helt hekta, utrolig morro å spille det på internett men alle kan jo ikke ha lik smak. Er heldagsprøver her på jobben i dag.. så rolig, kan sitte å gjøre det jeg vil bare jeg er klar om noe skjer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Sånn da går eg og kolapser i sengen min. Lenge siden eg har vært desp for å legge meg. God natt! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du ikke sovet på lenge, elns? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg