DraZeN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg synes at den med post nr 20.000 i denne tråden burde få premie! Hvem fikk egentli post nr. 20 000, skal vi se, viss man tar 20 poster per side så blir det 1000 sider. Og da blir det vel den siste posten på side 999 som får premie???? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hadde verdens beste drøm inatt jeg. Fy faen jeg ble skuffa når Honda cbr`n jeg vant i lotteriet ikke sto i garasjen når jeg våkna, var så sinnsykt gøy å kjøre i drømmen at jeg faktisk våknet og ble utrolig lei meg over at jeg ikke hadde en alikevel. I drømmen kjørte jeg faktisk i 160 på bakhjulet forbi en radarkontroll i 50 sonen uten at de stoppa meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sånne drømmer er farlige farlig å sitte å kjøre gt3 en stund for så å kjøre orntlig bil etterpå.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 http://content.collegehumor.com/media/movi...lantagrape.mpeg HAhahahahahaha!!!! fyf*en! Haha la ikke merke til denne før nå. Har blodsmak i kjeften fordi eg fikk sånn latterkrampe så begynte eg å hoste vilt. hahaha f*cking cheater fikk som fortjent! Helsiken denne var dagens og ukens!! BWHAHHAHAHAHAHA! FY FAEN! Så jævlig bra! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sånne drømmer er farlige farlig å sitte å kjøre gt3 en stund for så å kjøre orntlig bil etterpå.. Må nokk bare ut å kjøre den sure viragoen, som har et bakhjul som skaffer meg en høvding i bot. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hey Snowdog om du sente in bilde av hunden di til messtv på tv norge i natt .. mener jeg så et bilde som va helt likt avataren din Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hahaha. For et dypt innlegg nr 2 000 000 var! Uansett, prøvde Dr. Pepper i dag. Vart ganske skuffa. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 faen og jeg glemte hele so. fikk ikke med meg mileniumet. Men...jeg får bare klikke tilbake og late som. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Mista begge delene jeg også, men tenk, side 1000 i SO3 og 2Millioner innlegg samma dag, det er litt 1337ish. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ja, da er jeg igang med å installere UT2004. *Se på progresjonsgrafen* "Hurra! En strek til" *Se på de 6 cd'ene* Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ja, da er jeg igang med å installere UT2004. *Se på progresjonsgrafen* "Hurra! En strek til" *Se på de 6 cd'ene* Lenge leve DVD utgaven Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Ja, da er jeg igang med å installere UT2004. Hmmm, da er jeg faktisk ferdig. Tok meg 15 minutter. Trodde det skulle ta evigheter. *Være glad i Plextoren min* Endret 19. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 I dag har vi hatt lesedag til økonomitentamen, og vi har måttet gå i banker for å få rente på masse saker. Dessuten har jeg faktisk satt av fire timer til forberedelse i kveld, så jeg kommer ikke til å stryke. I tillegg har jeg skrevet en balanse og låneutslagene via de opplysningene vi har fått i tekstheftene, så jeg håper sterkt på en 3-4, sånn at jeg består. Hehe.. Må innrømme at vi har shoppet litt i dag også da.. Sandaler og sommerklær... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Yo, RBK, jeg har en del pro modeller fra i fjor, hvis du vil ha, og jeg finner dem. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 yey, fant ut at jeg hadde tatt feil angående heldagsprøven i matte: vi skulle visstnok ha den på 11. Mai, og ikke på torsdag .. Skal ha heldagsprøve i Norsk på fredag dog Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 I dag har vi hatt lesedag til økonomitentamen, og vi har måttet gå i banker for å få rente på masse saker. Dessuten har jeg faktisk satt av fire timer til forberedelse i kveld, så jeg kommer ikke til å stryke. I tillegg har jeg skrevet en balanse og låneutslagene via de opplysningene vi har fått i tekstheftene, så jeg håper sterkt på en 3-4, sånn at jeg består. Hehe.. Må innrømme at vi har shoppet litt i dag også da.. Sandaler og sommerklær... Fikk du noe ut av å sitte å lese/jobb i går kveld då? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Yo, RBK, jeg har en del pro modeller fra i fjor, hvis du vil ha, og jeg finner dem. Det hadde vært SUPERFLOTT hvis du hadde giddet det, altså. *tilbe* sluffy: jepp. ordner seg for hardtarbeidene jenter Endret 19. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Mhm, du kan få dem på MSN. Add me then =) [email protected] Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 wow! må si, bfisk er virkelig så god som det ser ut som Hva skulle jeg gjort uten hardware-gutta Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 No turer jeg snart til frisøren og klipper vekk mesteparten av det deilige håret mitt (som er sinnsykt i veien til tider). Lurer fortsatt på hvordan det skal se ut etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg