Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde verdens beste drøm inatt jeg. Fy faen jeg ble skuffa når Honda cbr`n jeg vant i lotteriet ikke sto i garasjen når jeg våkna, var så sinnsykt gøy å kjøre i drømmen at jeg faktisk våknet og ble utrolig lei meg over at jeg ikke hadde en alikevel. :(

 

I drømmen kjørte jeg faktisk i 160 på bakhjulet forbi en radarkontroll i 50 sonen uten at de stoppa meg. :thumbs:

Lenke til kommentar

I dag har vi hatt lesedag til økonomitentamen, og vi har måttet gå i banker for å få rente på masse saker. Dessuten har jeg faktisk satt av fire timer til forberedelse i kveld, så jeg kommer ikke til å stryke. I tillegg har jeg skrevet en balanse og låneutslagene via de opplysningene vi har fått i tekstheftene, så jeg håper sterkt på en 3-4, sånn at jeg består. :D

 

Hehe.. Må innrømme at vi har shoppet litt i dag også da.. Sandaler og sommerklær... :blush:

Lenke til kommentar
I dag har vi hatt lesedag til økonomitentamen, og vi har måttet gå i banker for å få rente på masse saker. Dessuten har jeg faktisk satt av fire timer til forberedelse i kveld, så jeg kommer ikke til å stryke. I tillegg har jeg skrevet en balanse og låneutslagene via de opplysningene vi har fått i tekstheftene, så jeg håper sterkt på en 3-4, sånn at jeg består. :D

 

Hehe.. Må innrømme at vi har shoppet litt i dag også da.. Sandaler og sommerklær... :blush:

Fikk du noe ut av å sitte å lese/jobb i går kveld då?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...