CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nei, eg var litt giddalaus og stakk ned på elektro for å får folka der til å lodde for meg : Ble det kaldlodding? Er loddetinnet blankt? (Ville vært ganske tidi om en IKT lærling ville ha kommet ned til Elektro folka og klaget over at det er kaldlodding og loddetinnet ikke er blankt nok) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sjekk etter flussreste, porer, tørrlodding, riktig bruk av tinn og kontur Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sjekk etter flussreste, porer, tørrlodding, riktig bruk av tinn og kontur Dette virker som elektro GK.. Kanskje vi ikke burde stille for stor krav til dem? Sånn. 4maskiner er ferdig Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette virker som elektro GK.. Kanskje vi ikke burde stille for stor krav til dem?Sånn. 4maskiner er ferdig 4 down, 6 to go Nja, bare det henger sammen så er det sikkert greit Når vi sjekket våre loddinger på kurset så gikk vi under microskop for å finne feil og slik. Var sykt nøye. Men gøy Da jeg kikk elektro GK så bare smørte vi til, hang det så var det bra Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nja, bare det henger sammen så er det sikkert greit Når vi sjekket våre loddinger på kurset så gikk vi under microskop for å finne feil og slik. Var sykt nøye. Men gøy Da jeg kikk elektro GK så bare smørte vi til, hang det så var det bra Jepp.. Vi har gjort det samme vi. Er ikke noe morsomt idet heletatt. Ting som ser bra ut med det blotte øyet er det små urehenheter i og dermed er det bare akseptabelt.. Har masse morsomme ting ifra GK jeg. Ødelagte ting som ble ødelagt pga varme.. Men jeg savner den testingen vi drev på GK jeg. Blir ikke tid til det nå Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det jeg savner fra GK er å steke pølser med å plugge dem i 220V, fylle alle veggutakene med kondensatorer og deretter slå på strømmen ( så ut som vi hadde flådd en sau etterpå, ull overalt) , og ikke minst alle duppeditter og ting og tang vi lagde ( mest VK1 ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 da er tittelen på radiohalvtimen vår spikra: Jalla jalla! - raddjo fårr nie lnadsmnn! -med meg og min gode venn Ole (for anledningen Ali) som proggrammlddrre. Hvem sa "jobber best under press"? Vedkommende skal læres en god og lang lekse - ETTER at vi er ferdige med dette imorga... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det jeg savner fra GK er å steke pølser med å plugge dem i 220V, fylle alle veggutakene med kondensatorer og deretter slå på strømmen ( så ut som vi hadde flådd en sau etterpå, ull overalt) , og ikke minst alle duppeditter og ting og tang vi lagde ( mest VK1 ) VK1 for oss ble mest CS det.. Og nedlasting ikke minst Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 VK1 for oss ble mest CS det.. Og nedlasting ikke minst Vel, da jeg gikk VK1 så hadde vi coax nett og Dobble ISDN linjer. Det var tider da Fast fungerte som Mp3 søkemotor mot ftp'er. Fikk hentet en del, men tok tid... Vi linka i AQ2 vi (Action Quake 2), det var rått Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bah, elektro høres ut som så mye mer gøy enn almenn. Kom seff for sent i dag, mitt i et foredrag. For en start. Nå har jeg 1 og en halv time fri før det er litt fysikk. Jeg skjønner ikke driten av kepplers lover osv. Planetene surrer rundt, greit nok det, styr å regne på det. Så stresser læreren syykt. Bah, ejg vil ha noe slapt. Et fag der jeg kan slappe av litt, ikke slik at man må følge med 110% i hver time for å henge med. EDIT: Sitter på skolens raskeste pc nå som elever kan bruke. Celeron A 466mhz med 64mb ram og win 98. De går utrolig tregt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 VK1 for oss ble mest CS det.. Og nedlasting ikke minst Vel, da jeg gikk VK1 så hadde vi coax nett og Dobble ISDN linjer. Det var tider da Fast fungerte som Mp3 søkemotor mot ftp'er. Fikk hentet en del, men tok tid... Vi linka i AQ2 vi (Action Quake 2), det var rått På ungdomsskolen linket vi Deltaforce og Final doom vi Det rocket.. Tok fram Deltaforce1 på bylan også. Det rocker noe sjukt og spille multiplayer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 denne radiosaken bjynner å gå meg på nervene - eneste positive er at de andres intervju er ENDA plattere enn mitt... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det var ein som gjikk i vk1 som lodda for meg. Når eg gjikk i VK1 IKT då var det nesten som å spille på eit års sammenhengende lan Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når eg gjikk i VK1 IKT då var det nesten som å spille på eit års sammenhengende lan Hørtes lærerikt ut ... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 God morgen godtfolk! Hvorfor bytta de til : mrgreen:? Jeje.. Jeg drikker fanta og spiser potetgull. Så tøff er jeg..! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når eg gjikk i VK1 IKT då var det nesten som å spille på eit års sammenhengende lan Hørtes lærerikt ut ... Nei, men det skyldes delvis slappe lærere som heller ville lære oss om våpen brukt i krig ol. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hehe.. Derfor frister det med IKT... Neida ,men jeg driver og leser på pensumet til IKT Vk1 i håp på og ta eksamen.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Mange her som har gått på VK1 IKT-Driftsfag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg