danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Altså, kommunisme er et samfunn der alle bidrar og alle mottar, hva er så galt med det? (men please ikke svar på det spørsmålet her, for vi vil ikke diskutere politikk i SO) Det er bare et tankekors... Jeg svarer likevel jeg: Fordi jeg er lat. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du liker det ikke men leser 2000 sider av stoffet?!? Fritidsproblemer eller en grundig skev fordypning innen emnet? Know thy enemy.... vel, hadde det som særemne på videregående. Men når man får litt distanse fra stoffet så... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Anders Leipsland er kul. Okey, kanskje litt mer info? :nice: Trenger jeg å utfylle mer enn at Anders Leipsland er kul ? Navnet og ryktet taler for seg selv.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 "atticus" Du burde kanskje få tillatelse av "Anders Leipsland" om å omtale navnet hans som "kul" Vet ikke jeg, men du kan jo bli saksøkt. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 "atticus" Du burde kanskje få tillatelse av "Anders Leipsland" om å omtale navnet hans som "kul" Vet ikke jeg, men du kan jo bli saksøkt. Av hvem skulle jeg ha blitt saksøkt ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 "atticus" Du burde kanskje få tillatelse av "Anders Leipsland" om å omtale navnet hans som "kul" Vet ikke jeg, men du kan jo bli saksøkt. Av hvem skulle jeg ha blitt saksøkt ? I dette tilfellet "Anders Leipsland" Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 "atticus" Du burde kanskje få tillatelse av "Anders Leipsland" om å omtale navnet hans som "kul" Vet ikke jeg, men du kan jo bli saksøkt. Av hvem skulle jeg ha blitt saksøkt ? I dette tilfellet "Anders Leipsland" Spørsmålet man skal stille seg er da egentlig : "Hvem er denne Anders Leipsland ?" Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vet ikke jeg, det er kanskje noe du "atticus" burde ha sjekket opp før du postet. Men her har jeg lagt ut mulige linker og bilder av de det kan være: "Anders" på google.com bilde søk? her Eller "Anders" nr 3 på google.com bilde søk?her Eller så kan det være nr.4 på google.com's bilde søk her Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Utrolig. 10 sider på under 1 døgn. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Flott at du har kommet over disse bildene og da har vi jo minsket alternativene ganske drastisk.. Jeg la også merke til denne internet siden www.leipsland.net Kanskje han/henne gjemmer seg i skogen på det bildet ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vet ikke "Atticus" men dette ser ut som en helt vanlig "blogg" side. Tror kanskje systemet som kan ha registert siden og automatisk fylt inn en liten blogg der. Så må nok ha litt mer spessifik info "Atticus". Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Anders Leipstad? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå syns jeg du tar deg vann over hodet og går over stokk og stein for å si det brennende mildt. Å skrive "atticus" med stor A er strengt tatt ikke nødvendig. Jeg har nå tilkalt modurator for å rette på problemet og få deg "Kikk Bann 4 Laiffed" Håper du skjønner at jeg er seriøs på akkurat det området og at du ikke lar det skje igjen din jævla n00b wannabe L337 mannekeng galge blære !!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 atticus: Kan vi ikke bare bli enig å kalle deg attiCUM da? mye kosligere og mer sosialt nick det Ps. dere andre, kall meg BjaA! attiCUM, kall meg det du må! *grin* Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Eneste jeg kan si til det er en sitat fra en kjent filosof "DiKKY" og jeg siterer : "LOLLOR!!! STFU!!" Sjekk kildene dine fra nå av! Hvis ikke vil jeg også anmelde en moderator. Jeg har faktisk et program som gjør at jeg kan skrive /msg også navn på moderator for å så prate med dem. Så du burde passe deg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg tror "Anders Leipsland" egentlig er en virtuell BOT på forumet..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Omfg! Zed har haxx0ra til seg det /msg prgrammet!1337. Btw...jeg begynner å bli jævla trøtt.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det får da være grenser til ufyselig post det der var da zed ? Jeg har diskutert saken med en annen "zed" over Ventrilo og han er helt enig med meg. Synes du burde roe deg ned før BEGERET BLIR FULLT ! Og det er ikke vann, men blod fra din hals altså.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvem er så denne andre "zed" han høres uttrolig sexy og sjarmerende ut. dcc pix 2 trade! Og dessuten "Atticus" (ja jeg skriver med stor A) så blir jeg mektig provosert ovenfor din oppførsel. Og bare for å få en annen fyr på nakken min skal jeg si følgende setning. "Atticus" er kithomo og kommunisme sux. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg trur at Zed er schizofren jeg! Virker sånn! For i det ene øyeblikekt er han den kåteste nerden, og i det andre så er han den wannabe haXx0ren som prater flytende 1337 osv! Noe er galt i hodet på gutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg