Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker det samme, men siden onkel blå har sagt det så får jeg vel høre på han. Dessuten ser det ut til at mannen i treet synes det er greit å sitte der, og vil la politiet øve i fred.

ok daså, men dere får rope til hverandre da, så du holder han med selskap. Om han vil snakke da. Dere kan snakke om han som rømte fra psykotiske avdelingen, det synes de fleste heromkring er intrisangt.

Lenke til kommentar
ok daså, men dere får rope til hverandre da, så du holder han med selskap. Om han vil snakke da. Dere kan snakke om han som rømte fra psykotiske avdelingen, det synes de fleste heromkring er intrisangt.

Fikk ikke ropt til han, ble overdøvet av de to militærhelikoptrene som nettopp fløy forbi. Det ser ut til at de skal lande i nærheten..

Er trøtt, mye leif.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

For en fantastisk ting at dette skulle skje nå:

Satte på ovnen på 250 grader for en halvtime siden eller noe da jeg skulle steke pommes frites. Så gikk jeg opp i andreetasje for å browse scream [Edit: et forum] og snakke på msn mens ovnen ble varm. For noen få minutter siden syntes jeg det plutselig lukta jævlig merkelig, og plutselig slo det meg at jeg hadde glemt ovnen. Jeg jogga ned mens jeg lurte på hvorfor det lukta så rart, ovnen var jo tom. Feil. Når jeg kommer inn på kjøkkenet ser jeg at den elektriske woken vår står inni ovnen, sikkert stua bort fordi vi skal ha visning i morgen. Fuck! Hele driten lukta giftig og plasten bobla, så jeg bar hele driten ut i hagen og har alle dørere og vinduer på vidt gap. Jævlig fett at det kommer til å lukte forjævlig i hele huset når vi skal ha visning her, yeah. Håper pokker meg lukta ikke sitter, fuck fuck fuck!

Det lukter dritt i hele huset, helvete.

Endret av Cenyon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...