Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvilket Geni som fant på Seinfeld. Det er jo bare helt genialt :w00t:

Var RR i dag :ohmy: Jaja, får se neste gang da. Dagfin er en klar ener. Men så har vi andre lysglimt innimellom da.

Og den nye Dagblad-reklamen er også kjempebra.

Har fri imorra :p

Endret av kennethdammyr
Skrevet

Hvorfor ryker alltid ting akkurat når man trenger det :( RIP min gode gamle NEC1300 DVD brenner *Snufs*

Begraver den i hagen så kan naboene lure på hva jeg står å hakker og graver etter midt på natten :p

Skrevet (endret)

RR var seriøst skuffende.

Holdt dog på å le meg ihjel av fotballkommentatoren Espen Eckbo. Det var ufattelig moro, kanskje morsommere for oss som liker fotball (?).

@Steffy: Kjøp Dagfinn-DVD-en, den er vannvittig bra! :w00t:

Endret av Bandidos Pelle
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
@Steffy: Kjøp Dagfinn-DVD-en, den er vannvittig bra! :w00t:

:yes:

Skal døgne i dag jeg.

*oppdatere iPod*

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Fordi jeg skal kjøre i 9 timer i morgen og akter å sove hele turen. Forbereder meg.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Telemark.

Som jeg sa før er brett, booze og babes forhåpentlige stikkord her. Fryktelig cheesy sådan.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
PS: F*** brett. Ski= :w00t:

Jeg står begge deler.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
babes

:ermm: allerede?

Seriøst, dama skal mingle med alskens gutter, to våte kvelder på rad. Da må vel jeg få snakke med noen pene hunkjønn og prøve å hooke min gode venn opp med noe sukker.

Skrevet

.... fikk plutselig trangen til og være 17-18 igjen.. så easy alt var! trengte aldri tenke lengre enn en dag fremover og eneste bekymringen var og finne seg kvinnfolk.

herligt. :)

å.. der. følte man seg gammel ja. (ikke så gammel da.. ;))

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...