FJERNET111 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den har jeg også funnet.. Noen "franskmenn" som er villig til å kvalitetssikre? "Joyeux Nöel" er ihvertfall "god jul"... Så det blir vel "god bursdag" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg ville gått for Blueskys " Bon anniversaire" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg skal legge meg før tolv i dag! Det har jeg ikke gjort på fire år, selvsagt med unntaker hvor jeg har vært syk og sovet hele dagen. Men uansett, nå skal jeg marsjere rett i sengs, og om jeg poster her en gang til i dag eller i løpet av natten, så kan moderator/admin gi meg en advarsel. *Spankulerer bort til sengen* EDIT: Fra og med NÅ! Endret 15. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Men uansett, nå skal jeg marsjere rett i sengs, og om jeg poster her en gang til i dag eller i løpet av natten, så kan moderator/admin gi meg en advarsel. *Sitte med fingeren klar på den store, fine advarsel-knappen* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skulle lagt meg for over to timer siden og få en skikkelig godt natts søvn, men så trykka jeg på en link og vips så brukte jeg de to neste timene på å fikse dataen og hjelpe andre med å kvitte seg med virus. En stor takk til Holger som hjalp meg med det!!! God natt allesammen! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mandhir singh er trolig den flinkeste artisten jeg har hørt i mitt liv. Akustisk climax. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Men uansett, nå skal jeg marsjere rett i sengs, og om jeg poster her en gang til i dag eller i løpet av natten, så kan moderator/admin gi meg en advarsel. *Sitte med fingeren klar på den store, fine advarsel-knappen* "Bruker postet etter selv påført legge tid"? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nå leser du her igjen, Bandidos Pelle. Du har ikke lyst til å poste en post til da? En liten en? (Forsøk på å hjelpe Psilocybe med å bli kvitt kløen i advarselsfingeren sin) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nei, du og du. 9k poster. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Nei, du og du. 9k poster. Grattis. Men er det egentlig noe å skryte av eller er det noe en helst burde skjemmes av? Mulig jeg bare er misunnelig Endret 15. februar 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tja.. det er vel egentlig opp til dere å avgjøre. Skriver jeg så mye crap, da? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skriver jeg så mye crap, da? Definitivt ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 står respekt av 9k! Bare èn igjen til den store Har slutta å poste utafor offtopic stort sett, er ikke store bevegelsene i counten. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Masse poster er oppskrytt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mad props til Xell (aka Helene) for innsatsen når det gjelder TG! Hun har vært kjempeflink med å oppdatere og prøve å ordne alt for alle. Rock on! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Masse poster er oppskrytt... Du er bare missunelig på Psilo Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bare fordi du har mindre det, enden.. Det kalles sjalusi.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Masse poster er oppskrytt... Du er bare missunelig på Psilo Whatever Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Masse poster er oppskrytt... Du er bare missunelig på Psilo Whatever Hihi Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Uff.. Nå gikk hele kvelden med til dere, folkens . Og jeg som skulle ta igjen litt søvn. Sovna flere ganger i en mattetime i dag, tror jeg I morra skal jeg hjelpe en "molbo i dataverdenen" med å sette i ISDN-kabelen og få ISDN'en til å virke. Blir godt med en litt mindre utfordring enn vanlig (selv om ISDN ofte er verre enn mye annet ) Og så skal jeg se film med noen venner. Håper de velger en bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg