SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Tip? Altså de MENNESKENE som opplyser folk om ting. Arrrgh vet eg vet men......kommer ikke på det. Edit: Public advisor? Nei.... Edit2: Public educator? Endret 2. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Selv om jeg er student og har 0 kr i inntekt så klarer jeg og ha et forbruk på 15000 i mnd... La meg opplyse dere om at jeg er SUPER blakk nå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tip? Altså de MENNESKENE som opplyser folk om ting. Arrrgh vet eg vet men......kommer ikke på det. Public advisor? Nei.... I hvilken sammenheng da? Reise, økonomi, politikk? It can be anything! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Public? Pub(l)ic hair? Hmm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Altmulig... skrive en tråd om at når eg fikk meg santoz (amstaff) så viste eg ikke at eg også "ble" en som opplyser folk om rasen osv.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Advisor? øhm.. jeje *stikke* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Altmulig... skrive en tråd om at når eg fikk meg santoz (amstaff) så viste eg ikke at eg også "ble" en som opplyser folk om rasen osv.. informant? counsellor? consultant? Endret 2. november 2004 av So Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Drit eg gikk for en annen setning. :| Endret 2. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Click to learn more... Results for 'opplyse' Norwegian English opplyse lighten, enlighten Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Faen..Jeg har funnet videoen der japanske Shosei Koda blir halshugd.. Tør ikke å se på den alene.. Den er faens 53 sekunder lang da! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvorfor vil du se op den, da Se heller på hyggelige filmer, som fragmovies o.l... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Trokke jeg gidder..Så på en slik video for 1år siden, har enda ikke glemt de jævlie detaljene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Faen..Jeg har funnet videoen der japanske Shosei Koda blir halshugd..Tør ikke å se på den alene.. Den er faens 53 sekunder lang da! Vel.... ca 40sek av de er der irakerne bare snakker mass jalla om whatever på arabisk. Det er i slutten at de tar og finnish him liksom. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Faen..Jeg har funnet videoen der japanske Shosei Koda blir halshugd..Tør ikke å se på den alene.. Den er faens 53 sekunder lang da! Vel.... ca 40sek av de er der irakerne bare snakker mass jalla om whatever på arabisk. Det er i slutten at de tar og finnish him liksom. Nja..Jeg så på i et sekund, spolte frem til det 22. sekundet, og da drev de å kutta frempå adamseplet ved pulsåra...Da var jeg rask til å trykke på stopp-knappen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mmmm.. Jaja Har man sett en så har man sett alle. *ture ut med voven og ta en røyk* Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen her som så på 'Hos Martin'? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen her som så på 'Hos Martin'? ja....det er morsomt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det forrige programmet med de var ille... Hun jenta sugde hardt som skuespiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg